Yliarvostetuin artisti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kukaan 1969 Woodstockissa esiintyneistä artisteista tuskin voi olla yliarvostettu. Tämä on oma mielipide asiasta.
Santanahan kuuluu heihin myös..ja Crosby, Stills, Nash & Young muistaakseni myös.

soulsick sanoi:
norah jones. myy miljoonia ja miljoonia vaikka musiikki on niin tyhjänpäivästä kakkaa.

Norah Jones & The Peter Malick Group - New York City

Parasta mitä olen aikoihin kuullut. No makuja on tietenkin monia - hyviä ja huonoja ;) . En kylläkään ihan hevillä lähtisi ketään Blue Note -taustalla menestyvää kutsumaan yliarvostetuksi siinäkään tapauksessa, että itse en heidän tuotannostaan pitäisi. Nämä kun poikkeuksetta menestyvät wanhaan hyvään tapaan.

Sen sijaan uskaltautuisin heittämään yliarvostetuimman listalla tietyin varauksin Gary Mooren. En nyt mikään varsinainen asiantuntija ole, mutta väittäisin yhdeksi yksipuolisimmista "kitaralegendoista". Jotkut asiat ovat täydellisiä sellaisinaan eivätkä saakaan muuttua (AC/DC), mutta tämä nyt ei ainakaan allekirjoittaneella toimi samaan tyyliin. Samanlaisia mielipiteitä olen kuullut muiltakin kitaravetoisen perinnearvojen vaalimisen ystäviltä.

en jaksa listata kaikkia artisteja ketä pidän yliarvostettuina koska suurin osa on tullut jo tässä threadissi esiin MUTTA se mitä pidän ylivoimaisesti yliarvostetuinpana musiikinlajina/artisteina on SUOMI RAP!!! aaaaaaaarghh!!! :curs: :curs: otetaas pari esimerkkiä...Kapasiteettiyksikkö = sisältää käsittääkseni 3 pääjehua joista yks on Folke Westin poika :david: ,yks on kääpiö ja yks omien puheiden mukaa kovin salijätkä ever. Sitten on näitä Ezkimoita ja Pikku-g:t sun muut räbäyttäjät. Pojat tulee kovasta keskiluokkaisesta elämästä ja valittaa ku on tough life on the iist saiiid tjsp ja jengi palvoo näitä ku viimestä päivää. Älkääkä ny lynkatko mutta suomi kielenä ei myöskään taivu tuohon rappiin tai ehkä taipuukin jos joku joka OSAIS tuota räbäyttämistä näyttäs miten homma luonnistuu, mutta sellasta osaajaa ei kyllä ole vielä tullut. Oho tulipa yks artisti vielä tähä postiin ku just MTV:llä näky...Aaron Carter!!!!! :curs: :curs:

luin tämän thredin otsikon "yliarvostetut kitaristit" joten vastaan nyt sitten sen mukaan :D minusta Alexi Laiho.

Carlos Santana?!?!?! paremmaksi ei voi juuri enää muuttua.. vähän niinkuin R. Blackmore

50 Cent... Arvostan kyllä räppäreitä siinä mielessä, että osaavat puhua (lue: puhua) niin nopeasti ilman, että menee senat sakaisin, mutta tämä herrapa puhuu kuin humalainen kotimatkallaan pubista klo 3 sunnuntai-aamuna. "Welcome to my candy shop, let me _suck your lollipop_"... Hyvänä esimerkkinä Eminem. Eminem ansaitsee minulta jo jonkinmoista rispektiä.

Suomi rap yleisesti ottaa myös pahasti pannuun. Yliarvostettuja artisteja/bändejä nyt IMO on niin monta, että en jaksa kaikkia alkaa nimeämään.

P.s. Älkää hikeentykö :piis: Tiedän kyllä, että jotkut eivät ymmärrä "sitä helvetinmoista karjumista, jota ei voi kutsua laulamiseksi" :rock:

Menthos sanoi:
50 Cent... Arvostan kyllä räppäreitä siinä mielessä, että osaavat puhua (lue: puhua) niin nopeasti ilman, että menee senat sakaisin, mutta tämä herrapa puhuu kuin humalainen kotimatkallaan pubista klo 3 sunnuntai-aamuna. "Welcome to my candy shop, let me _suck your lollipop_"... Hyvänä esimerkkinä Eminem. Eminem ansaitsee minulta jo jonkinmoista rispektiä.

Suomi rap yleisesti ottaa myös pahasti pannuun. Yliarvostettuja artisteja/bändejä nyt IMO on niin monta, että en jaksa kaikkia alkaa nimeämään.

P.s. Älkää hikeentykö :piis: Tiedän kyllä, että jotkut eivät ymmärrä "sitä helvetinmoista karjumista, jota ei voi kutsua laulamiseksi" :rock:
Nusnus! Candy shop menee näin, kun olit oikein laittanut noita alleviivauksia:

"I take you to the candy shop
I'll let you lick the lollypop
Go 'head girl, don't you stop
Keep goin 'til you hit the spot (whoa)"

50 Centin "Get Rich or die tryin' "on hyvä levy.
Uusi levy on aika heikko esitys tuohon verrattuna, rahastuksen maku paistaa läpi.

50 Centillä on aika huono tekniikka räpätä. On myös vaikea sanoa, miten sitä itse mumisisi, jos on ammuttu poskesta läpi sillä seurauksella, että puolet hampaista on lentäny vittuun.

On se siltikin yliarvostettu. Fiftyllä tuntuu olevan paremmat bisnesmiehen kuin räppärin taidot ja tietää, mistä teinit tykkää.

Suomirappareista en jaksa kuunnella ku ruudolffia ja asaa, aika heikolla tasolla suomiräppi.

Snoopie sanoi:
Nusnus! Candy shop menee näin, kun olit oikein laittanut noita alleviivauksia:

Otin vapauden vähän muokata riimeja :F

snoopie sanoi:
50 Centillä on aika huono tekniikka räpätä. On myös vaikea sanoa, miten sitä itse mumisisi, jos on ammuttu poskesta läpi sillä seurauksella, että puolet hampaista on lentäny vittuun.

Tästä en tiennytkään mitään, kai se on vähän hankala tuolloin räpätä niin nopeasti :/

snoopie sanoi:
On se siltikin yliarvostettu. Fiftyllä tuntuu olevan paremmat bisnesmiehen kuin räppärin taidot ja tietää, mistä teinit tykkää.

...aika heikolla tasolla suomiräppi.

Aamen.

Kenenkään musiikkimakua mitenkään arvostelematta on kyllä pakko kysyä, että miten ihmiset oikein tulkitsevat tuon arvostamisen? Todella moni on täällä maininnut yliarvostetuimmaksi jonkin Gimmelin tms. (mun mielestä paskan), jota ei edes "arvosteta" missään. Esimerkiski joku infernaalinen "Smurffit" myy ihan perkeleesti levyjä, mutten usko että kukaan sen kummemmin niitä levyjä arvostaa jonain musiikillisena nerokkuutena. On myös väärin merkitä joku yliarvostetuksi vain sillä periaatteella, ettei itse pidä siitä ---> ei todennäköisesti tiedä siitä mitään. Itse en kuuntele esimerkiksi kantria, eikä siksi ole pokkaa sitä analysoida kun tietämys on luokkaa paska.

Siis. Omasta mielestäni yliarvostettuja on kaikki sellaiset, joiden meriitti on se, että on esiinnytty jossain hienossa tapahtumassa, josta on tullut legenda tms. Minäkin laskeskelin, että vuositasolla Koivukylän ostarilla käy varmaan ihan vitusti jengiä (etenkin kun lasketaan huvipuistotyyliin, että jos käyn siellä 10 kertaa vuodessa, olen 10 ihmistä), ja kuulemma siellä esiintyi joskus joku "Tohtori Sykerö ja Paha Panda". Ne on sitten maailmanluokan tähtiä hei. Samoin Euro-Sepi Kumpulainen Hakunilan K-kaupassa vuonna 1993.

Ja lopuksi asiasta; kuuntelen itse esim. CMX:ää, mutta pidän sitä silti yliarvostettuna yhtyeenä. Samoin on varmaan monen muunkin kuuntelemani laita, vaan onneksi voin a) tunnustaa anonyymisti ja b) olla muodostamatta levyhyllyäni minkään arvostuslistan mukaan. Onneksi kaikkien aikojen suosikkiartistiani Nick Cavea ei Suomessa arvosta kukaan (ja melkein yhtä harva kuuntelee), joten vältyn tekotaiteellisuuspelleleimalta. Ulkomailla väitän kuuntelevani vain klassista. :jahas:

Keskinkertaiset tai huonot laulajat, jotka laulaa toisten tekemiä biisejä kovan bändin säestyksellä...

Niin ja sellaiset, jotka kehtaa mennä suurelle yleisölle vetämään play back tai sing back- keikkoja. Hullut maksaa ittensä kipeeksi ja menee kattomaan jotain tanssiin. Tasokkaampaa näkis vaikka baletissa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki massiivisella mainoskoneistolla ylihypetetty :kakka: . Esim. Christinat ja Pritnit ja muu vastaava.:0:

eedit: meinas suosikki-inhotus ihan unohtua - Shakira :urjo: . Shakira on suorastaan v*ttuilua musiikin kuluttajille.

Maija Vilkkumaa:urjo:

Nyt varmaan sataa paskaa niskaan mutta mielestäni tuo CMX on täysin yliarvostettu bändi, erityisesti parin vuoden takainen markkinointitemppu "me pistetään pillit pussiin" ja sitten saatiinkin lukea että vielä mitä, nehän onkin tehneet 5 levyn sopimuksen EMI:n kanssa! A.W. on sitä paitsi huono laulaja... :rolleyes:

Kauko Röyhkä on taas tuotannon laajuuteen ja nerokkuuteen nähden täysin aliarvostettu, monet luulee vieläkin että joku 80-luvun Majavalakki on miehen ainoa biisi. :wall:

protsku sanoi:
Nyt varmaan sataa paskaa niskaan mutta mielestäni tuo CMX on täysin yliarvostettu bändi
Olin just tulossa rustaamaan samaa, mutta Protsku-setä olikin hoitanut mun hommani ja saa nyt kakkavyöryn niskaansa!

Muiden mun mielestä yliarvostettujen sakkiin menee myös hirveä Children of Bodom, josta sais helposti mukiinmenevän bändin: heittäis synistin kuuseen.

Kaikki pubiruusumusa on yliarvostettua. Mä opin vihaamaan sitä jo ennen muuttoa Kontulaan, mutta nykyisin meinaa mennä hermo kun kuulee minkä tahansa ikihirveän.

Joo tuo CMX on kyllä kans semmonen bändi, jota ei pitäis olla. Tutut, jotka sitä kuuntelee, hehkuttaa Yrjänän lyriikoita niinku ne olis jotain raamatun tekstejä. Ja se äijä ei tosiaankaan ole mikään kovin huikea laulaja. En viitti sanoa paskaksi kun muuten kaikki pökäleet ympäri maailman loukkaantuu.

Kilkenny sanoi:
Tutut, jotka sitä kuuntelee, hehkuttaa Yrjänän lyriikoita niinku ne olis jotain raamatun tekstejä. QUOTE]

Just tän takia en paljoa mainosta, että kuuntelen toisinaan. Varsinkin näin kirjallisuudenopiskelijana (vittu joo) tulee vastaan yleensä se harha, että olen tuota mieltä. Paljon on lahjakkaampiakin lyyrikoita, se musa vaan on semmosta kivaa helppoa mun korvaan. Eli olen edelleen samaa mieltä. Enkä nyt ehkä koe järin tarpeelliseksi etsiä sitä kirjallista nautintoa musiikista. Paitsi tietysti jos Edgar Allan Poe nousee haudasta ja alkaa soittaa heviä :D

Danny - jätkä on vetänyt koko elämänsä jotain covereita jo muorit on ihan märkänä silti.

yliarvostettuja on vitusti kun käy miettimään.nää poppopidolswannabestartsehkäämullebiisejäniinettämävoimyydäulkonäölläniitälevyjä-paskat on ihan oma lukunsa,niistä ei sen enempää.mutta ensimmäisenä tuli mieleen:
- Anssi Kela&Zen Cafe,mä en käsitä tätä musaa yhtään,vitun hölmöt sanat joka biisissä ja vähän rämpytetään kitaraa päälle.jepujee

- HIM,jotkut väittävät tätä vielä metalliksi,vaikkei sitä ole muuten kuin debyyttilevyllään(bändi itse ei ole pitänyt itseään metallibändinä myöskään tuon ekan levyn jälkeen).jotku entwinet ja charonit tekee 10x parampia biisejä joista v.valo ei uskalla nähdä edes märkiä unia.

- The Rasmus&Negative,muka-synkkää poprockia

- Sonata Arctica,näittenkään suosiota en ymmärrä,vitun tylsiä kaikki biisit

tässä näin alkuun

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom