Itsepähän aloitit.Pulla sanoi:Turha naita on enempaa leipoa, alkaa threadin taso lahennella jo aina niin ihania uskontokeskusteluja. Omalta osaltani paatan keskustelun aiheesta nytes piste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsepähän aloitit.Pulla sanoi:Turha naita on enempaa leipoa, alkaa threadin taso lahennella jo aina niin ihania uskontokeskusteluja. Omalta osaltani paatan keskustelun aiheesta nytes piste
Mä kyllä pidän Eminemin asenteesta, itseironiasta ja musiikistakin, mutta ihmettelen myös yltiöpäistä arvostusta. Mustat ovat tehneet hyvääkin räppia jo ties kuinka pitkään, eikä Eminen ole tuonut genreen mitään ennenkuulematonta. Tästä huolimatta Eminen on saanut jo yhden Oscarin ja lukuisia Grammyjä.NP_NG sanoi:Eminem, yliarvostettu. Dr Dren siivellä päässyt maineeseen. :down:
tjooh, huomasitko kun 50 Cent nousi kuuluisuuteen? videolla näkyi tuottajina Eminem ja Dr. Dre. on se kumma kun 50 Cent oli KUULEMMA tehnyt 7 levyä ennen tuota nykyistä hittiä. miksi ei silloin ollut niin kuuluisa? okei, voi artistit nousta yhtäkkiä kuuluisuuteen, mutta tuossa uskoakseni ei ollut niin isoa musiikin tyylin vaihdosta, tms.ilmari sanoi:Mä kyllä pidän Eminemin asenteesta, itseironiasta ja musiikistakin, mutta ihmettelen myös yltiöpäistä arvostusta. Mustat ovat tehneet hyvääkin räppia jo ties kuinka pitkään, eikä Eminen ole tuonut genreen mitään ennenkuulematonta. Tästä huolimatta Eminen on saanut jo yhden Oscarin ja lukuisia Grammyjä.
Osaapahan silti räpätä! Katsopas joskus se Up In Smoke Tour, jossa on Eminem, Dr. Dre, Snoop Dogg ja Ice-T. Ei oikeesti voi vetää livenä niin kovaa settiä!NP_NG sanoi:Eminem, yliarvostettu. Dr Dren siivellä päässyt maineeseen. :down:
nusnus, taitaa olla ICE CUBETomi sanoi:Osaapahan silti räpätä! Katsopas joskus se Up In Smoke Tour, jossa on Eminem, Dr. Dre, Snoop Dogg ja Ice-T. Ei oikeesti voi vetää livenä niin kovaa settiä!
N.O.Kummonen sanoi:Niinkuin Eminem sen itse ilmaisee:
...
Tekstiä White America-biisistä.
Joo, Ais Kjiyp se näköjään oli. En niin hyvin oo tästä rap-scenestä perillä, ettenkö välillä sekoittaisi räppäreiden nimiä.IJK sanoi:nusnus, taitaa olla ICE CUBE
Okei, täytyy myöntää että hän osaa tehdä musiikkia... itse kuuntelen erästä detroitilaista yhtyettä, jolla on ns. vihanpidot emin kanssa. Ooon kuunnellut jo vuodesta -97, joten se vaikuttaa asiaan.Tomi sanoi:Osaapahan silti räpätä! Katsopas joskus se Up In Smoke Tour, jossa on Eminem, Dr. Dre, Snoop Dogg ja Ice-T. Ei oikeesti voi vetää livenä niin kovaa settiä!
NP_NG sanoi:itse kuuntelen erästä detroitilaista yhtyettä, jolla on ns. vihanpidot emin kanssa.
Tomi sanoi:Rock Your Body on silti aivan mieletön tanssibiisi.
stranger sanoi:Carlos Santana
Stobe sanoi:Huh uh! Aika kovaa pokkaa vaatii väittää että Carlos Santana on yliarvostettu.
Juttelin keikan jälkeen Ylä-Sirniön Samin (Waltarin kitaristi) kanssa ja vaikka jo siihen aikaan Sami oli "tilulilu" mies kehui hän Santanan aivan pilviin.