Yleisurhelijoita (mimmejä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caygill
  • Aloitettu Aloitettu
pakkomielle.com sanoi:
Me'lisa on IMO kisojen kuumin paketti!!!!

Satasen alkuerissä näytettiin takaa päin, kun Me'lisa ennen telineisiin menoa vähän venytteli takareisiänsä (kämmenet maahan). Meinasi mennä palkkari väärään kurkkuun. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
veijo esso sanoi:
JJEESSS... Eilen katoin naisten pyrähdyksiä ja heti bongasin ton Melisa Barberin.. Olihan namin näköinen nainen.. Jos kuvia löytyy nii tänne vaan..

Jep, Melissa on nätti paketti. Yllättäen omallekin muistikortille oli tarttunut muutama kuva neidosta. Muita suosikkejani naisten sprintissä olivat Slovenian Alenka Bikar ja Italian Manuela Levorato, joka oli kyllä uskomattoman uljaan näköinen nainen.

Snake sanoi:
Mietin tossa hiljan,että naisurheilijat on kyllä viime vuosina kaunistuneet...vai johtuuko sit siitä,että itse katsoo erilailla nykyään...?

Kyllä ne on kaunistuneet, jos vertaa esim. 70-80 lukujen juoksijoihin tms. :) Jokainenhan varmaan muistaa ne DDR:n keijukaiset! :D

Bulgarian sprintteri Ivet Lalova on kyllä meikäläisen mieleen

:kuola: :kuola:

Liitteet

• Ivet_Lalova.jpg
    Ivet_Lalova.jpg
    30,7 KB · Katsottu: 1 957
naisten 800 metrillä oli joku ihan saatanan hyvän näkönen ukrainalainen,en vaan muista nimeä...ei päässy finaaliin,kuitenkaan

Tahvo Tohveli sanoi:
Ettet vain sekoita Ukrainan kisa-asua Mosambikin vastaavaan?

heh,en sentään :D
oli juuri tuo vilpurnin mainitsema tatjana
vaikka kyllähän mariakin on ihan...viehättävä :D
varmaan nostaa enemmän penkistä kuin mie...

Mä en pidä Pärikvististä yhtään,liian laiha,rinnaton ja 'leveä' lattana persus.Se Greenin Emma oli hurreista parempi!

Naisena pakko taas tunkea mukaan.. Carolina Klüft on ainakin minun mieleen. Tosin miehet tietävät tuon ulkonäköasian ehkä hieman paremmin. :rolleyes: Mutta on nimittäin niin ihanan oloinen urheilija, että voi kun kaikki olisivat tuollaisia. Todella sympaattisen oloinen. Eikä ole tytöllä nesteet päähän nousseet, vaikka todellinen huippu onkin. :thumbs:

Eleonoora sanoi:
Naisena pakko taas tunkea mukaan.. Carolina Klüft on ainakin minun mieleen. Tosin miehet tietävät tuon ulkonäköasian ehkä hieman paremmin. :rolleyes: Mutta on nimittäin niin ihanan oloinen urheilija, että voi kun kaikki olisivat tuollaisia. Todella sympaattisen oloinen. Eikä ole tytöllä nesteet päähän nousseet, vaikka todellinen huippu onkin. :thumbs:

Ärsyttävin kana koko yleisurheiluhistoriassa. Phyi helvete!!

Eleonoora sanoi:

Vaikuttaa hiukka bimbolta käytöksen perusteella :rolleyes:

vilpurni sanoi:
Bulgarian sprintteri Ivet Lalova on kyllä meikäläisen mieleen

:kuola: :kuola:
Hyvä beba kyllä on tytöllä...

(Aaargh, mä en pysty olemaan poissa tästä rimppakinttu-threadista!!:D )

Eleonoora sanoi:
Ei ole kasvoistaan kaunis. Ja tuo sympaattisuus on vain pinnallista. Kyseessä on äärimmäisen aggressiivisesti menestystä tavoitteleva henkilö, joka on treenannut hurjasti pikkutytöstä asti.

Merica sanoi:
(Aaargh, mä en pysty olemaan poissa tästä rimppakinttu-threadista!!:D )
Pistää pystyyn pihakoivu-threadin jos paksuista jaloista tykkää. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom