Yleisurhelijoita (mimmejä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caygill
  • Aloitettu Aloitettu
Keila sanoi:
Nyt on kyllä pakko nostaa tämä threadi ylös kun tuota naisten korkeutta tuli katsottua. Kajsa on kyllä jotain aivan uskomatonta :haart:
Onko toi Kajsa ollut aina noin anorektisen näköinen, kuin näissä Helsingin kisoissa? Muistelisin että olisi ennen ollut vähän paremmissa lihoissa ennen.

Satasen voittajalla oli kyllä aika vahvat ponnistuslihakset! :kuola:
Lähes Johanna Hoon tasoiset. :haart:

edit: Tarkoitin Lauryn Williamssin lihaksia en Gatlinin... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos nyt vielä pyöritetään vanhaa levyä ja puhutaan tuosta halkoahon perseestä niin minusta se olis herkullisemman näkönen jos siinä olis vähemmän lihasta. On tuo Kajsa kissa mut ei ollu huono sekään USA:lainen muija joka tuli korkeudessa toiseks.

Mun mielestä kauheita rimppakinttuja ja narukäsiä suurin osa nuista mimmeistä... Mut eipä mun tarvi vissiin ymmärtääkään mikä nuissa muka kiihottaa :rolleyes:

On muuten näkynyt näissä Helsingin MM-kisoissa "yllättävän" paljon kauniita naisia. Tänään iltaani piristi erityisesti amerikkalainen korkeushyppääjä Chaunte Howard joka oli myös kaunis, myös vilpittömästi iloinen. Toinen kaunokainen mikä pisti silmään oli 100m:llä 5:ksi sijoittunut Me'Lisa Barber. :love:

Merica sanoi:
Mun mielestä kauheita rimppakinttuja ja narukäsiä suurin osa nuista mimmeistä...

Tämäkö myös? (en muista pääsikö finaaliin, toivottavasti..)

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Edit: tarkastin tulokset, pääsi viimeisenä finaaliin.

Liitteet

• tatjana1.jpg
    tatjana1.jpg
    21,3 KB · Katsottu: 2 745
  • tatjana2.jpg
    tatjana2.jpg
    33,4 KB · Katsottu: 2 729
  • tatjana3.jpg
    tatjana3.jpg
    35,5 KB · Katsottu: 2 464
Jos joku vielä tän tredin jälkeen kehtaa väittää olevansa tissimiehiä niin...

On kyllä tullut vastaan A-luokan lihaa täällä!11!1

Fighter1157 sanoi:
Jos joku vielä tän tredin jälkeen kehtaa väittää olevansa tissimiehiä niin...

On kyllä tullut vastaan A-luokan lihaa täällä!11!1
Todellakin, ei niillä tisseillä niin väliä... :)

Tänään pistivät kisoissa silmään 100 metrin vitonen Me'lisa Barber sekä 400 metrillä jatkoon päässyt Monique Henderson. Olen töissä kisoissa ja aika tarkaan kartoitettiin jo satasen alkuerissä nuo "kissat". Myös belgialainen sprintteri Kim Gevaert on mainitsemisen arvoinen.
Kuvia en tietenkään linkitä,etsikään ite!

Rinkku sanoi:
Turpa kiinni homo tai mä raiskaan sut. Sä nyt tunnetusti diggaat naisista, joilla on kymmenen vuotiaan jätkän perse ripustettuna stringeihin. Oli vittu vaikka tuulihousut, niin toi notkoselän ja hyppyriperseen yhdistelmä on ihqu. Vittu jos tulee vielä yksikin dissaus Jonskun suuntaan, niin on piru merrassa, suu meitsin toilettina ja porkkananippu väärinpäin peräsuolessa.

Veit rinkkuliini sanat suustani...Poikapyllyt on yök!! Naisissa saa ja pitää olle muotoja..hmm hmm :haaveilu: :love:

JJEESSS... Eilen katoin naisten pyrähdyksiä ja heti bongasin ton Melisa Barberin.. Olihan namin näköinen nainen.. Jos kuvia löytyy nii tänne vaan..

Integrandi sanoi:
Tämäkö myös? (en muista pääsikö finaaliin, toivottavasti..)
No, joo-o. Ei oo kaunista ku lonkkaluut törröttää noin paljon ja tissit on 12-vuotiaan tasoa. Ei vaan oo kovin naisellista mun mielestä. Mutta jätetäänpä mun mielipiteet nyt, carry on :thumbs:

BadTaste sanoi:
Onko toi Kajsa ollut aina noin anorektisen näköinen, kuin näissä Helsingin kisoissa? Muistelisin että olisi ennen ollut vähän paremmissa lihoissa ennen.

Satasen voittajalla oli kyllä aika vahvat ponnistuslihakset! :kuola:
Lähes Johanna Hoon tasoiset. :haart:

edit: Tarkoitin Lauryn Williamssin lihaksia en Gatlinin... :D

Kajsa oli oikein kivassa kondiksessa :kuola:

Lauryn Williams = tyypillinen poikatyttö :rolleyes:

Makunsa kullakin :piis:

Ilc81 sanoi:
Kajsa oli oikein kivassa kondiksessa :kuola:

Lauryn Williams = tyypillinen poikatyttö :rolleyes:

Makunsa kullakin :piis:

Tytön mielipide. Kajsa on kyl symppis urheilija, mut mun mielestä se oli kyl vähän liian laihtuneen näkönen nyt. Mut korkeushyppääjällä nyt ei ylimäärästä massaa kuulu ollakaan. Mut se usalainen hyppääjä oli kyl mun mielestä paaaljon paremman näkönen.

Ja Lauryn Williams. Sehän on just söpis :) Outo juoksutyyli kuitenkin...

Mik99 sanoi:
On muuten näkynyt näissä Helsingin MM-kisoissa "yllättävän" paljon kauniita naisia. Tänään iltaani piristi erityisesti amerikkalainen korkeushyppääjä Chaunte Howard joka oli myös kaunis, myös vilpittömästi iloinen. Toinen kaunokainen mikä pisti silmään oli 100m:llä 5:ksi sijoittunut Me'Lisa Barber. :love:

Mietin tossa hiljan,että naisurheilijat on kyllä viime vuosina kaunistuneet...vai johtuuko sit siitä,että itse katsoo erilailla nykyään...?

Snake sanoi:
Mietin tossa hiljan,että naisurheilijat on kyllä viime vuosina kaunistuneet...vai johtuuko sit siitä,että itse katsoo erilailla nykyään...?

Ite mietin samaa juttua.. Johtuukohan omasta iästä että ylipäätään naiset vain kaunistuu, mutta eipä tuo haittaa. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom