Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
laiskaluu sanoi:Asiasta toiseen: Voi tätä miehen elämää kun edes tässä iässä ei pysty katselemaan naisurheilua ilman että takapuolet kiinnostaa vähintään yhtä paljon kuin urheilusuoritukset. :D
Alec sanoi:ei se kuule helppoa ole tässäkään iässä missä ne takapuolet kiinnostaa ENEMMÄN kuin ne urheilusuoritukset...
Caygill sanoi:Niina Kelo otti osaa vähän joka lajiin (mm kuula, kolmiloikka) ja kroppansa puolesta olisi voinut pikku lisädietin jälkeen osallistua menestyksellä (Body?)Fitness -kisoihin.
Eleonoora sanoi:Mä en kai koskaan opi ymmärtämään miehiä.
-Marchi- sanoi:Missäköhän käytössä noi Alec:in kuvat on ollut, kun se on tv:stä noita rippaillut..
Itseasiassa tuon Johannan peppu ei näytä edes niin hyvältä imo... Onkohan mulla silmissä vikaa, kun noi housut näyttää suurentavan hänen peppuaan?
-Marchi- sanoi:Itseasiassa tuon Johannan peppu ei näytä edes niin hyvältä imo... Onkohan mulla silmissä vikaa, kun noi housut näyttää suurentavan hänen peppuaan?
-Marchi- sanoi:Itseasiassa tuon Johannan peppu ei näytä edes niin hyvältä imo... Onkohan mulla silmissä vikaa, kun noi housut näyttää suurentavan hänen peppuaan?
Saaks sulta ilmaiseksi tollaisia palveluita? Laita ilmoitus jonnekin muualle, vois tärpätä vähän paremmin, kuin täällä umpiheteroiden pakkiksella.ringside sanoi:Turpa kiinni homo tai mä raiskaan sut. Sä nyt tunnetusti diggaat naisista, joilla on kymmenen vuotiaan jätkän perse ripustettuna stringeihin. Oli vittu vaikka tuulihousut, niin toi notkoselän ja hyppyriperseen yhdistelmä on ihqu. Vittu jos tulee vielä yksikin dissaus Jonskun suuntaan, niin on piru merrassa, suu meitsin toilettina ja porkkananippu väärinpäin peräsuolessa.
Eleonoora sanoi:Housujen on pakko olla vähän isot (ja se kai tässä sitä peppua suurentaa), koska jos housut ols matalavyötäröiset, niin ilmalennon aikana saattais vilahtaa pepusta vähän liikaa näkyville..
-Marchi- sanoi:Mutta silti ne tuppaa suurentamaan, mutta eihän yleisurheilun pitäisi edes ollakaan mikään miesten ihqutus tuijotus laji, niin mitäpäs siinä että mimmoisissa vaipoissa siellä pomppii.