Yleisurhelijoita (mimmejä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caygill
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selostajat huijasi mua... ;)

Ja voitosta saa kanssa jotakin kymppidonan paikkeille? Suomalainen tuli neljänneksi juoksussa ja sai neljä tonnia (ihan ok näköinen nainen). Aika vähän loppujenlopuksi, kun joutuu treenaamaan aika paljon. Mutta kun kisat on viikon välein, niin huipulla pääsee ihan palkoille jo. Veikkaan seiväshypyn olympiavoittajan tulosta naisten puolella tasan 5m.

Edit: Sillä Johnssonilla oli hyvä peba! Aika hoikka keskivartalosta.

VelttoV sanoi:
Veikkaan seiväshypyn olympiavoittajan tulosta naisten puolella tasan 5m.

Voittajan tulos tuskin on millään enempää kuin 4,92m. Isinblaablaa parantaa ennätystä ensi perjantaina Zurichissa 4,91 metriin. Saa nähdä yrittääkö olympialaisissa edes parantaa ME:tä, jos voittoon riittää jo vähempikin vai jättääkö ME:t loppusyksyn GP-kisoihin joissa ME:stä saa aina rahapalkinnon toisin kuin olympialaisista. Toki ei ole mikään mahdottomuus, että olympialaisissa hyppii parikin naista yli entisen ME:n jolloin voittoon saatetaan tarvita lähempänä viittä metriä oleva tulos, mutta en kyllä millään jaksa uskoa, että näin olisi.

edit: Ettikääs nyt joku kuva siitä Marjut Töylistä :haart:

D.Yates sanoi:
Kovalaisen Maijan kohtalo pisti oikein kotisoffallakin itkettämään :itku:
Joo, Maija treenailee sillon tällön samalla salilla kuin itsekkin ja suorastaan yhdyin hänen suruunsa. :(

Mutta Johanna Halkoaho. :haart:

Kauas on päädytty Kalevan kisoista...
:offtopic: No jos mopon pitää karata täysin käsistä, niin pari aika miellyttävän näköistä nuorempaa naisurheilijaa on ilmestynyt tennikseen. Toinen Venäjältä ja toinen oli taas jostain muusta ex-neukku valtiosta.

Heli koivula-kruger on kyllä varsin uskomattoman näköinen tapaus... Johanna halkoahon näin kerran ravintolassa siskonsa jenniinan (?) kanssa. Ei ollu kyllä niin herkullinen kuin kuvittelin. Eikä muutenkaan ehkä ihan mun mieleen. Piukan näkönen perä oli kyllä!

koivula on liian skeletonkelkka mun makuun.
noi naiskuulantyöntäjät! on kyllä upeita. tosin huomaa kyllä et tolla varrella
jäädään 5 metriä maailmankärjestä.

Kalevan kisojen taso oli yllättävän huono. Jotain pitäis tehdä että suomalainen yleisurheilu lähtisi taas nousuun. Kirsi Valasti teki todella hienon suorituksen, ehkä mitali ateenassa!
Mä kans katoin että mikä ihmenainen se Niina Kelo näytti tosi hyvältä ja voimaa löytyy. Ja uskomattomia tuloksia laji toisensa perään.
Ihmettelen miksi mikaela ingberg näyttää tvssä niin isolta. Luonnossa hän on pitkä, hoikka ja todella kaunis.

jpm sanoi:
Joo, Maija treenailee sillon tällön samalla salilla kuin itsekkin ja suorastaan yhdyin hänen suruunsa. :(

Mutta Johanna Halkoaho. :haart:

Maija taitaa liikutella myös suht kovia rautoja? :thumbs:

Joo, kyllä siellä jarska ihan hyviä rautoja liikkuu, toivottavasti jatkossakin. Tsemppiä Maijalle jatkoon! :)

Zappo sanoi:
QUOTE]

En tiedä miksi, mutta Heli Koivula ei koskaan ole oikein ollut katu-uskottava mun silmissä - vähän liikaa "kokonaisvaltaista urheilutuotetta" ja vähän liian vähän "verta ja kyyneliä". Tai siis ehkä ihan aluksi, mutta _musta tuntuu_ että Koivulan paras terä treenamisesta meni nousevan fame:n mukana.

Zappo sanoi:
noi naiskuulantyöntäjät! on kyllä upeita. tosin huomaa kyllä et tolla varrella
jäädään 5 metriä maailmankärjestä.

Johtuu varmaan siitä, että ko. naiset eivät ole kuulantyöntäjiä vaan 7-ottelijoita. Ottelijan tulokseksi 15.19 kuulassa on todella kova, tämän hetken maailman top-20 listalta yksi nainen pystyy parempaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom