Yleisurheilukesä 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juukeri
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ai saakeli... ei mahda kivalta tuntua Terosta... Onneksi ilmeisesti ei mitään hirveän vakavaa, onni onnettomuudessa ?

Mutta odotellaampas huomisen tiedot hyppääjän tilasta.

Ei pystyny enää kasaamaan iteensä.... valitettavaa, mutta ymmärrettävää.

Asiasta kolmanteen, tuo pituushyppääjä Kaisa B on yllättävän söpö olento.

Tästä oon kiistelly aiemminkin jonkun kanssa, mutta mä en ymmärrä mitä kukaan näkee tossa. Tuollakin kisoissa on sata paremman näköstä..:D Mutta mitäpä sitä makuasioista kiistelemään, ota sä Kaisa niin mä vien Me´lisan...;)

Tästä oon kiistelly aiemminkin jonkun kanssa, mutta mä en ymmärrä mitä kukaan näkee tossa. Tuollakin kisoissa on sata paremman näköstä..:D Mutta mitäpä sitä makuasioista kiistelemään, ota sä Kaisa niin mä vien Me´lisan...;)

Pituushyppääjä Kaisa B? Mä kun muistan että korkeushyppääjä Kajsa Bergqvist oli kivan näköinen :)

Niin tosiaan, korkeushyppääjähän Kajsa on...noita urheilijatyttöjä katsellessa keskittyy valitettavasti aivan muuhun kuin siihen vars. lajiin. :D

edit: Voisi vielä lisätä, että tuolla venäläisellä korkeushyppääjällä on ihan älytön masu ja peppu. :haart:

EDIT: juu ei mitään...

Hei en minä sitä kirjottanu väärin, ja tiesin kyllä ketä tarkotettiin :D

edit. kaveri muutti viestiä samalla sekunnilla kun quottasin..:)

No asiaakin välillä.. Oli aika jäätävän kova Asafa tänään, joko säästeli paukkuja tai nivustaan tai molempia seuraaviin kisoihin mutta irtonaisesti meni 9,90 :rok:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onkos tuota Pitkämäen pituushyppääjän keihästys jossain jo nähtävillä? Pirun pahalta kuulosti. Uskomatonta, miten noita edelleenkin voi sattua.

Visa Hongisto on voittanut kultaa 200 metrillä nuorten (22-v) EM-kilpailuissa Unkarissa. Hongisto juoksi 1,9 sekunnin vastatuulessa voittoajan 20,84.

Voi Tero parkaa.. :jahas:
Saanen kysyä, että miksi tuollainen hymiö? Tero tuskin heitti tarkoituksella sitä pituushyppääjää... :(
Visa Hongisto on voittanut kultaa 200 metrillä nuorten (22-v) EM-kilpailuissa Unkarissa. Hongisto juoksi 1,9 sekunnin vastatuulessa voittoajan 20,84.
... vaan tämä uutinen sen sijaan ilahdutti, ja paljon! Sukulaispoika on kovassa tikissä! Terkkuja! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom