Yleisurheilukesä 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juukeri
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en ymmärrä tota Blankan perään kuolaamista. Hirveä jättiläinen, eikä mitenkään erityisen kauniit kasvotkaan. Kaunein urheilija on tällä hetkellä Me'Lisa Barber! Ei ikävä kyllä päässyt MM-joukkueeseen, mutta on kuitenkin GP-kisoissa mukana.

Tänään on mielenkiintoista nähdä Tyson Gayn kakkonen [lisää homoeroottinen vitsi tähän]. Ei taida sentään vielä Johnsonin me:tä uhata, mutta alle 19,60 vois mennä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ymmärrä tota Blankan perään kuolaamista. Hirveä jättiläinen, eikä mitenkään erityisen kauniit kasvotkaan. Kaunein urheilija on tällä hetkellä Me'Lisa Barber! Ei ikävä kyllä päässyt MM-joukkueeseen, mutta on kuitenkin GP-kisoissa mukana.

Tänään on mielenkiintoista nähdä Tyson Gayn kakkonen [lisää homoeroottinen vitsi tähän]. Ei taida sentään vielä Johnsonin me:tä uhata, mutta alle 19,60 vois mennä.

Ei taideta 9 asteen lämpötilassa ja tihkusateessa ennätyksiä nähdä :(

Yllättävän kova aika tuo 19,78 ottaen huomioon kolean kelin ja sen että juoksijat otettiin pariinkiin otteeseen tlös telineistä. Hieman epäilyttäväksi kilpailun tekee se, että jokaisella pikamatkalla mitattiin tuulitulokseksi + 0,0.....

Joo, liput kyllä näyttivät heiluvan saloissa. Lausannessa taitaa olla ystävällisiä tuulimittari- ja maalikameranlukijoita..

Noin yleisemmin ottaen kakkosella tuulilukemat eivät kerro olosuhteista juuri mitään. Kaarteessa saattaa olla järjetön vastatuuli ja suoralla myötätuuli.

Itse asiassa parhaissa kakkosen olosuhteissa, joissa olen itse juossut tuulimittari näytti -2,0. Juoksijat parantelivat ennätyksiään oikein porukalla, etunenässä yksikin 22,0 juoksija vetäisi elämänsä juoksun 21,50. Tuuli oli myötäinen koko kaarteen ajan ja etusuoralla tuuli ennemminkin sivusta. Tuulimittariin se kuitenkin osui vastatuulena.

Onko muuten kenelläkään tietoa mitä kuuluu Saif Saaeed Shaheenille? Ei ole hepusta kuulunut tällä kaudella mitään

Ylen tekstiteeveen mukaan hänellä on polvivamma ja jää täten pois myös Osakasta. On se Gay kovassa kunnosssa.
Toivottavasti ei kärähdä.

http://www.mtv3.fi/urheilu/mmyleisurheilu/uutiset.shtml/arkistot/mmyleisurheilu/2007/07/543226
Mielenkiintoista nähdä miten pärjää.

http://www.mtv3.fi/urheilu/mmyleisurheilu/uutiset.shtml/arkistot/mmyleisurheilu/2007/07/543218
Hienoa että Häggblom vihdoin onnistui. Samaten Koski-Vähälä. Ei siinä kauan mene, että Halkoahokin juoksee uuden SE:n.

Itse olin juuri kirjoittamassa tästä amputoidusta kaverista... Uskomattoman paljon propseja ja kunnioitusta kyseiselle jampalle :rock:

Aika tiukan näköinen tilanne... epäilen, ettei se pituushyppääjä hyppää hetkeen kun oli keihäs aika tukevan oloisesti kyljessä kiinni.

Ei kyllä Terokaan voita enää ton jälkeen

Tuli kyllä tosi pahannäkösesti :( Epäilen myös että voi vaikuttaa Teroon..ikävä kyllä.:( Vaikka karulta tässä yhteydessä onkin mainita niin heitto oli pitkä, ehkä 90m jos olis tullu sektoriin kun noin monta metriä ohi sektorinkin se oli jotain 88m, 85 m:n tolppa näkyi hyvin siinä hidastuksessa. Mutta se on sivuseikka, toivottavasti pituushyppääjä selviää mahd. pienin vammoin, ettei osunu mihinkään tärkeisiin elimiin.

Keihäs on aika paksu instrumentti terävää kärkeä lukuunottamatta ja vaikka aika vauhdilla alas lakikorkeudestaan tuleekin niin jossei kaulaan tai mahaan osu niin tuskin tappaa kovin helposti. Ikävästi kyllä voi joitain sisäelimiä mahdollisesti vaurioittaa jos kylkiluiden alapuolelle tai alaselkään tulee. Terolle kauhea paikka, enkä tiedä ketä tässä voi edes syyttää. Kisajärjestäjiä tietenkin, heittäjän vastuusta en sitten tiedä. Totta kai jos heitetään ihan pirusti ulos sektorista niin eri asia... Ihme, että kykenee/haluaa jatkaa kisaa!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom