Yleisiä kysymyksiä / neuvoja muille salikävijöille.

Ainaski Kumpulan yliopiston salilla on tuo sääntö; pyyhe on oltava. Tosin olen joitakin kertoja sen unohtanut, eikä mua ole tultu pois ajamaan kesken kaiken... Enpä mä paljon hikoakaan.

Juu laput on seinillä mutta koskaan en ole kenellekään edes nähnyt huomautettavan asiasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itselläni on paita märkänä jo kun laitan painoja tankoon siis hikoilen about ämpärillisen tunnissa. -- pyyhkikää paitaanne hiet niinkuin minä.

tämä ei liity mitenkään tähän aiheeseen mutta voisko joku kertoa miten nuita hymiöitä saa laitettua kun ekoja kertoja kirjoittelen.

Meitsi käyttää semmosta vehkeiden kuivaamiseen tarkoitettua pyyhettä aina. Joskus on sattunut jäämään himaan ja varsinkin kesällä saa olla jokaisen vähänkin kovemman sarjan jälkeen pyyhkimässä hikeä, kun pää on yhtä märkä, kuin että uimassa olisi käynyt.
Hikoilen ihan saakelisti niin, että paita on melkein litimärkä reenin lopussa. On hieman mukavampaa pyyhkiä hikeä omaan pyyhkeeseen kuin, että ramppaisi koko ajan jossain wc:ssä hakemassa talouspaperia ja sillä koittaisi nysvätä. Sitä paperia kuluisi aina about rulla tai paketti riippuen millaista paperia ja miten pakattu.
-Proudly gay. :david:

Hupparilla pyyhin, jos t-paita päällä treenaan... Hiki ja paska ovat päivänsana:david:

Kokeilkaa joku kerta miten treeni onnistuu jos otatte pyyhkeen mukaan. Ei sen välttämättä tarvitse olla mikään 2mx2m rantapyyhe vaan ihan käsipyyhekkin yleensä riittää.

Jos tällainen threadi on jo niin yhdistäkää mutta asiaan:

Kertokaa te jotka, ette käytä pyyhettä salilla vaikka hikoilette kuin pieni sika saunassa, että miksi ette käytä.

een kerro sitä sulle

Käytän pyyhettä koska hikoilen niin vitusti että laitteet suorastaan ui mun jäljiltä. Paperi ajaisi toki saman asian mutta sitä menisi sitten noin kilometri / treeni ja täytyisi aina ravata toiselle puolelle salia hakemaan sitä.

En kyllä ite käsitä miten pyyhkeen käyttö tahi käyttämättä jättäminen liittyy mitenkää seksuaalisuuteen.

No eihän se liitykään. Näissä ja homotteluissa yleensäkin on kyse ns hintahtavasta asenteesta, eikä siitä että miespuolinen hlö A haluaisi panna perseeseen miespuolista Hlö B:ä

No helvetti, mä oon luullu että se johtuu jostain muusta kun mua salilla tuijotetaan. Mä oon tietämättäni ollu koko ajan pyyhe-homo :D

Ainakin meikäläinen hikoilee niin älyttömästi että ei ole mitään järkeä tuhota hehtaarin verran metsää hien pyyhkimiseen. Kyllä se menee sillä pienellä pyyhkeellä paremmin. Ei se enää kymmenen minuutin päästä oikeen kuivaa mitään, mutta ei ihan rantapyyhettä viitti mukana kantaa.

Meidän salilla on nykyisin pyyhkeitä ihan firman puolesta. Valitettavasti vain kaikki eivät niitä osaa käyttää.
Mulla ainakin menee koko liike vaihtoon, jos laitteessa/penkissä on edellisen käyttäjän hiet. Hyi vittu.

No helvetti, mä oon luullu että se johtuu jostain muusta kun mua salilla tuijotetaan. Mä oon tietämättäni ollu koko ajan pyyhe-homo :D

:lol2:

Kyllähän se pyyhe itselläkin kulkee mukana. Kun hikeä tulee niin, että sitä valuu pisaroina maahan sen enempää ravistelematta, niin kyllä se pyyhe on hyvä olla mukana. Kyllä tässä enemmän henkisiä ongelmia on niillä, jotka eivät pyyhettä voi tai halua käyttää kun se on "MELKO GAY". :jahas:

No eihän se liitykään. Näissä ja homotteluissa yleensäkin on kyse ns hintahtavasta asenteesta, eikä siitä että miespuolinen hlö A haluaisi panna perseeseen miespuolista Hlö B:ä

Eli kyseessä siis on miespuolinen "ämmä"...Kiitos tästäkin selvennyksestä, en ois ite keksiny ;):lol2:

E. P.S Katso mihin olen ton vastannut :haart:

Mikään ei oo vittumaisempaa kuin mennä esim. penkkiä tekemään ja huomata että siinä kohtaa mihin pää pitäisi laittaa on ihana jonkun äijän hikilammikko. Ei huvita pyyhkiä toisten hikiä omaan pyyhkeeseen, joten kyllä se on suotavaa että pidetään sitä pyyhettä tai paperia mukana jos on taipumusta hikoilla paljon. Ihan sama jos on mave-treeni ja pärskyy lattialle, mutta laitteet pitäisi jokaisen tajuta pyyhkiä jos kastelee ne.

Naispuolisten hikihän on vain ruusuvettä ja se ei haittaa ketään.:love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom