Yleisiä kysymyksiä / neuvoja muille salikävijöille.

Mikakinlie

Banned
Jos tällainen threadi on jo niin yhdistäkää mutta asiaan:

Kertokaa te jotka, ette käytä pyyhettä salilla vaikka hikoilette kuin pieni sika saunassa, että miksi ette käytä. Sen ymmärrän, että joku joka ei hikoile ei välttämättä käytä pyyhettä (onhan se sama onko kuivat housut/paita vaiko pyyhe siinä laitteen ja ihon välissä), senkin vielä ymmärrän, että joskus pyyhe voi unohtua kotiin. Mutta kun useasti näkee samoja kavereita jotka ovat aina hiestä märkänä eivätkä koskaan käytä pyyhettä.

Ja sit neuvo: Käytä pyyhettä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytä pyyhettä = MELKO GAY....Meidän salilla on paperia, sitä käytän kyllä.Voin sanoa , että vuosien kuluessa olen törmänyt about 5kpl pyyhkeen käyttäjiin, joista 3 ulkosuomalaisia.Käydään varmaankin hiukan erityyppisillä saleilla.:D

Käytä pyyhettä = MELKO GAY....Meidän salilla on paperia, sitä käytän kyllä.Voin sanoa , että vuosien kuluessa olen törmänyt about 5kpl pyyhkeen käyttäjiin, joista 3 ulkosuomalaisia.Käydään varmaankin hiukan erityyppisillä saleilla.:D

Tietenkin on olemassa kyllä ihmisiä jotka tykkäävät läträtä toistensa eritteillä ja jos kyseessä on kaksi miespuolista niin se jos mikä on MELKO GAY.

Tietenkin on olemassa kyllä ihmisiä jotka tykkäävät läträtä toistensa eritteillä ja jos kyseessä on kaksi miespuolista niin se jos mikä on MELKO GAY.

PYYHE on melko turha, kun käyttää paperia.:rolleyes:

Itsekin ihan paperilla käyn pyyhkäsemässä tasasin väliajoin...Paita nyt jos on ihan litilätimärkä niinkun näin kesäl tuppaa olemaan niin sitä nyt en sentäs vaihda.

Ja tuosta pyyhkeestä....Oisinkohan salilla missä käyn niin yhden pyyhkeen nähnyt.

Mun on ainakin ihan pakko pitää sitä pyyhettä mukana, ei sitä viitsi kuitenkaan paperia kauheita määriä raahata mukana eikä myöskään viitsi joka sarjan välissä käydä etsimässä sitä paperia.

Mä hikoilen, ja paljon. Ehkä se on kuitenkin muille mukavampaa jos joka paikka ei ole ihan hiessä mun jälkeen, olkoon sitten gei tai ei.

Mutta eikö se pyyhe olisi paljon kätevämpi kuin roudata jotain 500 m paperirullaa messissä taikka ravata hakemaan sitä paperia jostain vessasta tms. Eikö teissä ole miestä käyttämään pyyhettä? Kyllä pitää olla melko epävarma omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan jos ei uskalla pyyhettä käyttää sen pelossa, että leimattaisiin homoksi.

Mutta eikö se pyyhe olisi paljon kätevämpi kuin roudata jotain 500 m paperirullaa messissä taikka ravata hakemaan sitä paperia jostain vessasta tms. Eikö teissä ole miestä käyttämään pyyhettä? Kyllä pitää olla melko epävarma omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan jos ei uskalla pyyhettä käyttää sen pelossa, että leimattaisiin homoksi.

Kyse ei todellakaan ole mistään homofobiasta.Jos ei hikoile liikaa, riittää salin PUHDAS paperirulla ajamaan saman asian, kuin pyyhe--->joka kerää kaiken paskan mukaansa lattialle pudotessaan tai likaisissa tangoissa yms roikkuessa.Löisin vetoa, että paperi on hygienisempi vaihtoehto.:eek:

edit :Meidän salilla on paperitelineet seinällä.Saa kätevästi siitä.Voi myös niistää nenän.

Näillä helteillä otin pyyhkeen käyttöön (Vieläpä ihanan pinkin:D).
Jos erittää hikeä samaa tahtia kun tämä sälli, ei parilla paperin palalla tee yhtään mitään.
On siinäkin loistava peruste pitää homona.. "Toi ei halua, että sen ympärillä on hikilammikoita. Se on varmaan homo.":david:
Kattokoon joku homoks. Ihan sama kunhan eivät lähentelemään ala.

En kyllä ite käsitä miten pyyhkeen käyttö tahi käyttämättä jättäminen liittyy mitenkää seksuaalisuuteen.

Ja ei ole kätevämpi, itse tykkään mennä hetkeks pois salin puolelta, koska käytävällä/pukkarissa on raikkaampi ilma ja samassa voi pyyhkiä hiet.

+muutenki kädet täynnä jo kaikenmaailman romua, kuten juomapullo, mankut, siteet yms. :D

En kyllä ite käsitä miten pyyhkeen käyttö tahi käyttämättä jättäminen liittyy mitenkää seksuaalisuuteen.

Ja ei ole kätevämpi, itse tykkään mennä hetkeks pois salin puolelta, koska käytävällä/pukkarissa on raikkaampi ilma ja samassa voi pyyhkiä hiet.

+muutenki kädet täynnä jo kaikenmaailman romua, kuten juomapullo, mankut, siteet yms. :D

Itse en tätä homo-hommaa alaoittanut vaan väänsin siitä lähinnä vitsiä kun joku sanoo, että pyyhkeen käyttäminen on homoilua. Lähinnä ajattelin tuolla pyyhkeen käyttämisellä sitä, että pyyhkii ne laittee joita käyttää, ettei seuraavan tarvitse treenata toisen hikilammikossa. Itsellä on joko reppu tai kassi mukana jossa kulkee kaikki salilla tarvittava ja pyyhe on niin ikään siellä kassissa taikka sitten suojaamassa sitä laitetta ja lopuksi sillä sillä voi vielä lisäksi pyyhkäistä mahdolliset hiet myös laitteesta. Minusta se vain on hyvä, helppo ja vaivaton tapa ottaa kanssatreenaajat huomioon.

Heitetään vielä vähän homoläppää: Voihan sitä hommata vaikka sellaisen rankan pääkalloilla tms. rankoilla kuvilla varustetun pyyhkeen ja käyttää sitä ja olla kova jätkä.:piis:

Edit: Ja kyllähän laitteiden päällisetkin pysyvät paremmassa kunnossa kun niitä ei koko ajan lioteta hiessä. Itseasiassa muistan lukeneeni, että hiki sisältää samoja aineita kuin kusi. Tuskin kukaan niillä teidän rankoilla metallisaleilla, joissa ei kukaan käytä pyyhettä, katsois kovin hyvällä jos mä tulisin liruttelemaan sinne laitteiden päälle, vaikka kuivaisin sen paperilla. No okei tuskin se hirveästi lohduttaisi jos kuivaisin sen pyyhkeeläkään mutta luultavasti se pyyhe kuitenkin imisi enemmän sitä kusta jos se olisi siinä koko ajan kuin se, että jälkikäteen pyyhkisin sen paperilla "kuivaksi".

Itse en tätä homo-hommaa alaoittanut vaan väänsin siitä lähinnä vitsiä kun joku sanoo, että pyyhkeen käyttäminen on homoilua. Lähinnä ajattelin tuolla pyyhkeen käyttämisellä sitä, että pyyhkii ne laittee joita käyttää, ettei seuraavan tarvitse treenata toisen hikilammikossa. Itsellä on joko reppu tai kassi mukana jossa kulkee kaikki salilla tarvittava ja pyyhe on niin ikään siellä kassissa taikka sitten suojaamassa sitä laitetta ja lopuksi sillä sillä voi vielä lisäksi pyyhkäistä mahdolliset hiet myös laitteesta. Minusta se vain on hyvä, helppo ja vaivaton tapa ottaa kanssatreenaajat huomioon.

Heitetään vielä vähän homoläppää: Voihan sitä hommata vaikka sellaisen rankan pääkalloilla tms. rankoilla kuvilla varustetun pyyhkeen ja käyttää sitä ja olla kova jätkä.:piis:

Mä aloitin " homoilun " :rolleyes: ja lopetan myös...En edes ajatellut asiaa noin.Ajattelin lähinnä oman hien pyyhkimiseen käytettynä työkaluna.Onhan se toki jees , mikäli kuntopyörän yms pyyhkii hiestä ,tehtyään aerobista.Tämän hoidan sillä paperilla.Verkkarit ja collage ympäri vuoden estävät " hien lentämistä ympäriinsä".Kaljun voi sitten pyyhkäistä paperilla.:piis: 2

lopuksi sillä sillä voi vielä lisäksi pyyhkäistä mahdolliset hiet myös laitteesta. Minusta se vain on hyvä, helppo ja vaivaton tapa ottaa kanssatreenaajat huomioon.

Tuo on kyllä imo ihan rehti tapa. Itse jollain säären lahkeella usein pyyhkäsen pois pahimmat soijat vehkeestä.

Voihan sitä hommata vaikka sellaisen rankan pääkalloilla tms. rankoilla kuvilla varustetun pyyhkeen ja käyttää sitä ja olla kova jätkä.

Pakkis pyyhe!? :hyper:

Jos ei hikoile liikaa, riittää salin PUHDAS paperirulla ajamaan saman asian, kuin pyyhe--->joka kerää kaiken paskan mukaansa lattialle pudotessaan tai likaisissa tangoissa yms roikkuessa.Löisin vetoa, että paperi on hygienisempi vaihtoehto.:eek:

Ei sitä pyyhettä varmaan kannata tangoihin laittaa, sitä paitsi eiko ne oo epämukavat kyykätessä?

Mä oon käyttänyt semmosta jonkun adidas-kylppärisetin mukana tullutta pikkupyyhettä hien kerääjänä salilla, enkä ole vielä homoksi tullut.

Ei sitä pyyhettä varmaan kannata tangoihin laittaa, sitä paitsi eiko ne oo epämukavat kyykätessä?

Mä oon käyttänyt semmosta jonkun adidas-kylppärisetin mukana tullutta pikkupyyhettä hien kerääjänä salilla, enkä ole vielä homoksi tullut.

Tarkoitin laitteiden tankoja.Esim viereiseen laitteeseen suorituksen ajaksi roikkumaan.Ei normi tankoihin.Pointtinani on , että hiestä märkä pyyhe kerää likaa ja bakteereja kuin pesusieni.Sitten pyyhkeellä naamaa puhtaaksi, ei hyvä.

Joillain ulkomaisilla saleilla oli sääntönä että pyyhe on oltava mukana. Jos ei ole, ei ole myöskään salille mitään asiaa. Mikä oli tosi mahtava sääntö, sillä itse ainakin aina hikoilin kaikki penkit ja alustat märiksi. Hyvä sitten jättää seuraavalle käyttäjälle sellainen hikilätäkkö.

Nyt ei sellaista sääntöä ole ollut enkä myöskään ole tainnut jätellä mitään hikilänttejä mihinkään (ainakaan näkyviä). Tiedä sitten mitä on tapahtunut. Ehkä materiaali on eri. Pyyhettä ei ole ollut mukana vähään aikaan salilla.

Paljo kätevämpää kun ei käytä kumpaakaan.Siis mitä sillä pyyhkeellä pyyhitään siellä??? :kuvia:

Joillain ulkomaisilla saleilla oli sääntönä että pyyhe on oltava mukana. Jos ei ole, ei ole myöskään salille mitään asiaa. Mikä oli tosi mahtava sääntö, sillä itse ainakin aina hikoilin kaikki penkit ja alustat märiksi. Hyvä sitten jättää seuraavalle käyttäjälle sellainen hikilätäkkö.

Nyt ei sellaista sääntöä ole ollut enkä myöskään ole tainnut jätellä mitään hikilänttejä mihinkään (ainakaan näkyviä). Tiedä sitten mitä on tapahtunut. Ehkä materiaali on eri. Pyyhettä ei ole ollut mukana vähään aikaan salilla.

Ainaski Kumpulan yliopiston salilla on tuo sääntö; pyyhe on oltava. Tosin olen joitakin kertoja sen unohtanut, eikä mua ole tultu pois ajamaan kesken kaiken... Enpä mä paljon hikoakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom