Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimiiko muilla foorumille kirjoittelu WP8-luurilla (ja mukana tulleella IE:llä)? Koitin ekaa postiani kirjoitella viime viikolla kännykällä, mutta tää tekstilaatikko "päivittyy tyhjäksi" koko ajan kun sitä klikkaa.
Koitin noita foorumiasetuksiakin kattella, mutta en löytänyt sieltä apuja. Nyt eka posti on sit tämmönen itkuvinkuviesti, jes!
Siin on jotain outoa. Montakin kertaa kopsannu suoran Dropbox kuvalinkin (ei näy Dropbox interfacee kun avaa linkin), ja toki mulle se kuva näkyy kun oon tsekannu sen linkin, mutta sitten muille tai itelle myöhemmin ei. PS: Tokihan voi olla VIPpinä checkattuna se copy remote file blaa blaa ja sit se jatkossa jakaa pakkikselta sitä.Onko vika apinassa, jos ei saa Dropboxista suoraan linkattua kuvia näkyville tänne?
Mulla samaa esiintyy Lumialla! "Näppäimistö" ei anna kirjoittaa mitään vaan pomppaa piiloon. Ainoastaan "normaali vastauksen" valitsemalla oon silloin tällöin saanut kirjoitettua jotain, jokin apinalukko täytyy olla. :D
Mulla on sama ongelma oman Lumian kanssa. Onko tähän löytynyt ratkaisua?
Mitenhän voisi ratkaista seuraavan ongelman: eli wintoosalla ei pakkiksella onnistu nuolella takaisin palaaminen. Vaikka tästä threadista en pääse pois muuten kuin aukaisemalla uudestaa pakkisen suosikeista. Ei onnistu alt+left tai vasemman puoleinen nuoli. Kaikkialla muualla onnistuu sekä esim tabletilla. Joku asetus on varmasti minun koneessa väärin mutta mikä?
Explorerit kyseessä ja 2 läppäriä molemmat tekee samaa. Saisko tämän fastin mainoksen pois hyppäämästä väliin.