Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Maksoin vuoden äsken. Tälläätkö Mike päälle. Eikö sitä privaviestiä sais enää päälle? aika hätäseen oli muuten mennyt poikki kun 29.6 on tullut maili ja tänään meni poikki. Ei sillä, että mä olisin sitä ikinä tuolta roskapostin keskeltä löytänyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimiiko muilla foorumille kirjoittelu WP8-luurilla (ja mukana tulleella IE:llä)? Koitin ekaa postiani kirjoitella viime viikolla kännykällä, mutta tää tekstilaatikko "päivittyy tyhjäksi" koko ajan kun sitä klikkaa.
Koitin noita foorumiasetuksiakin kattella, mutta en löytänyt sieltä apuja. Nyt eka posti on sit tämmönen itkuvinkuviesti, jes!

Mulla samaa esiintyy Lumialla! "Näppäimistö" ei anna kirjoittaa mitään vaan pomppaa piiloon. Ainoastaan "normaali vastauksen" valitsemalla oon silloin tällöin saanut kirjoitettua jotain, jokin apinalukko täytyy olla. :D

Tästä päivästä lähtien on myös esiintynyt tietokoneen kautta selatessa sellaista, että viestiketjut eivät päivity luetuiksi, vaikka ovatkin luettuja...

foorumi

En oo aikasemmi foorumii hirveest käyttäny. Haluaisin selvittää että onko mahollista laittaa jokin asetus siten että aina kun joku osoittaa vastauksensa esim. meikäläiselle et siit tulis joku "viesti ilmotus"(vähä niiku FB:s ilmestyy punane "1" joka viestist) vai pitääks noit vastauksii aina kyttäillä vähän välii? :D

Oliskohan mahdollista saada myös sivun alalaitaan samanlainen "linkkipuu", kuin sivun ylälaidassa on? esim. Forum->Offtopic->Ilmoitukset, jolloin foorumirakenteessa pääsisi näppärästi pomppimaan edellisille tasoille kelaamatta takaisin sivun alkuun, vai vaatiiko tuo leiskan isompaa puukotusta? Tuo nykyinen pikanavigointi tuntuu ainakin pieniruutuisilla kosketuslaitteilla vähän hankalalta.

Onko vika apinassa, jos ei saa Dropboxista suoraan linkattua kuvia näkyville tänne?
Siin on jotain outoa. Montakin kertaa kopsannu suoran Dropbox kuvalinkin (ei näy Dropbox interfacee kun avaa linkin), ja toki mulle se kuva näkyy kun oon tsekannu sen linkin, mutta sitten muille tai itelle myöhemmin ei. PS: Tokihan voi olla VIPpinä checkattuna se copy remote file blaa blaa ja sit se jatkossa jakaa pakkikselta sitä.

Linkkaan siis urlin kuvaan joka on Dropboxin Public kansion alla, ja linkin kopioin ihan kansiosta tiedoston right-click menun alta copy public link.

Testi, suora Dropbox hotlink eli ei siirretty pakkikselle Dropboxin kautta:

mihin-tama-sopisi.jpg

EDIT: Nyt taas tuntuu toimivan, kun testasi avaa tän ketjun toisella selaimella... tiedä sitten miten joskus se kusee.

Mulla samaa esiintyy Lumialla! "Näppäimistö" ei anna kirjoittaa mitään vaan pomppaa piiloon. Ainoastaan "normaali vastauksen" valitsemalla oon silloin tällöin saanut kirjoitettua jotain, jokin apinalukko täytyy olla. :D

Mulla on sama ongelma oman Lumian kanssa. Onko tähän löytynyt ratkaisua?

Mulla on sama ongelma oman Lumian kanssa. Onko tähän löytynyt ratkaisua?

Eip. Vielä tähän päivään mennessä ainakaan. Liekkö Lumian bugi.

Näkeekö jostain paljon vippiä on jäljellä?

Onko muilla ongelmia Chrome/iMac-kombolla Pakkiksen kanssa? Cookiet eivät toimi (salasana ei jää talteen), uudet viestit näyttää jos näyttää... jotain pientä häikkää tuntuu olevan. Muut sivut näyttäisivät pelittävän kuten aikaisemminkin.

Mitenhän voisi ratkaista seuraavan ongelman: eli wintoosalla ei pakkiksella onnistu nuolella takaisin palaaminen. Vaikka tästä threadista en pääse pois muuten kuin aukaisemalla uudestaa pakkisen suosikeista. Ei onnistu alt+left tai vasemman puoleinen nuoli. Kaikkialla muualla onnistuu sekä esim tabletilla. Joku asetus on varmasti minun koneessa väärin mutta mikä?

Mitenhän voisi ratkaista seuraavan ongelman: eli wintoosalla ei pakkiksella onnistu nuolella takaisin palaaminen. Vaikka tästä threadista en pääse pois muuten kuin aukaisemalla uudestaa pakkisen suosikeista. Ei onnistu alt+left tai vasemman puoleinen nuoli. Kaikkialla muualla onnistuu sekä esim tabletilla. Joku asetus on varmasti minun koneessa väärin mutta mikä?

Sama vika. Ei onnistu enää myöskään Lumialla.

Oliko jossain vaiheessa niin, että nuo blogi-oikeudet olivat vain vipeillä? Ihmettelen vain, kun huomasin, että itsekin näin ei-vippiläisenä pääsen lukemaan noita blogeja.

Mul on nyt koneet tehnyt foorumia selatessa sellasta, että kun jonkun foorumin keskustelun avaa ei pääse back napilla takaisin, koska sivu avaa väliin mainoslehden. Ärsyttävää ku tottunut surffaa back napil. Explorerit kyseessä ja 2 läppäriä molemmat tekee samaa. Saisko tämän fastin mainoksen pois hyppäämästä väliin:).

Explorerit kyseessä ja 2 läppäriä molemmat tekee samaa. Saisko tämän fastin mainoksen pois hyppäämästä väliin:).

Kohta joku tulee kertomaan että käytä mozillaa tai firefoxia tai jotain muuta....

Eilen muuten kokeilin nokian symbian bellellä surffata ja sillä sama homma. Ei pääse nuolella takaisin mistään keskustelusta.
Asialle pitäs tehdä jotain kun ei tunnu olevankaan yhden käyttäjän ongelma.

Siis what, tuleeko nykyään siis mainossivu väliin selaillessa?

Jos, niin eihän tuohon auta mikään selainvalinta. Ilmeisesti sivu siis tekee uuden sivun väliin, ja sehän rikkoon sivuhistorian? Tuohan pitäisi koodissa fiksaa, että siellä on tiedossa se oikea edellinen sivu tms. Vois kuvitella että tommonen automaattisesti ohjaa sinne mihin olit menossa (x) sekuntien jälkeen, tai siinä on nappi. jQueryllä pystyy myös sitomaan sen oikean edellisen sivun back nappiin, eli vaikka selaimen puolesta se ei sinänsä toimisi niin sen voi simuloida.

Ei oo kyl viel tullu vastaan täällä.

Tein just testin. Puhelimella ja tietokoneella tuo fastin mainos menee muuta forumia kapeammaksi ja mistään keskustelusta tai toiminnosta ei pääse takaisin back nuolella tai muullakaan konstilla vain ja ainostaan aukaisemalla forum kokonaan.
Tabletilla mainos taas menee ylileveäksi forumista mutta kaikki toiminnot toimivat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom