Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä on jotenkin URLit sekaisin päivityksen myötä, ja se ei osaa tulkita sun nimimerkin pisteitä oikein. Se siis heittää URLeihin erilaiset merkit esim. ääkkösten tilalle...

Nythän esim. monet linkit ei toimi (jos aloitat kirjottamaan sitä ja selaimen historia tarjoaa), eli siis jos avaat linkin muuten kuin klikkaamalla viestien selauksessa. Esim. jos selaimes muistaa osoitteen ja alat kirjoittaa sivun otsikko kuten "netista poimittua" niin se tarjoaa: http://www.pakkotoisto.com/netistae...elloen-kuvaus-pitaeae-lisaetae-aina-viestiin/ <<<< mutta ei toimi, sitten taas jos klikkaat tuota threadia Netistä poimittua -osiossa se ohjaa erilaiseen urliin joka sitten aukeaakin: http://www.pakkotoisto.com/netist%E...uvaus-pit%E4%E4-lis%E4t%E4-aina-viestiin.html

Vika siis ei ole sulla vain. ;)
Pitäis olla nyt kuosissa.

'å' => 'a'
'ä' => 'a'
'ö' => 'o'

Luettuani keskustelut merkitsen koko foorumin luetuksi, mutta nyt viimeisimmän päivityksen jälkeen tulee seuraava viesti, kun painaa "Merkitsi forumit luetuksi":

ptcom.JPG

Eikö enää lähde automaattista privaviestiä vippiajan loppumisesta?

Yhtäkkiä huomasin vippien kadonneen, ei näy privassa eikä sähköpostissa mitään ennakkoilmoitusta asiasta.

Laitoin sähköpostiin kuvaa maksuista. (mike@pakkotoisto.com)

E: No jopas nopeaa.

Laiska kun olen niin tottunut noissa kuvapalveluissa käyttämään nuolinäppäimiä selatakseni kuvia. Saiskohan toiminnon myös pakkotoiston galleriaan että nuoli oikealle tuo seuraavan kuvan ja nuoli vasemmalle edellisen?

Laiska kun olen niin tottunut noissa kuvapalveluissa käyttämään nuolinäppäimiä selatakseni kuvia. Saiskohan toiminnon myös pakkotoiston galleriaan että nuoli oikealle tuo seuraavan kuvan ja nuoli vasemmalle edellisen?
Ei liene softan takia mahdollista.

Vaikka parin päivän tai viikon päästä uus jäsen vois kirjottaa roinapuolelle. Noi eeppiset trollit ei jaksa naurattaa.

Mä en ala arvioimaan, kuka täällä on eniten syypää, mutta alan olla lopeensa kyllästynyt Aschenisto-juttuihin, joita on JOKA HEL**TIN ketjussa. Olen kyllästynyt joihinkin hänen juttuihinsa, samoin kuin kaikkien muiden juttuihin, jotka kuittailevat hänelle syystä tai syyttä sekä ruokkivat hänen juttujaan.

Toivon, että ylläpito puuttuisi asiaan tavalla tai toisella.

Mä en ala arvioimaan, kuka täällä on eniten syypää, mutta alan olla lopeensa kyllästynyt Aschenisto-juttuihin, joita on JOKA HEL**TIN ketjussa. Olen kyllästynyt joihinkin hänen juttuihinsa, samoin kuin kaikkien muiden juttuihin, jotka kuittailevat hänelle syystä tai syyttä sekä ruokkivat hänen juttujaan.

Toivon, että ylläpito puuttuisi asiaan tavalla tai toisella.

Vähän hankalaa selittää tai yksilöidä erikseen, mutta tuntuu että useissa ketjuissa kyseinen henkilö keskittyy provoamaan ja heittämään ihan mitä tahansa paskaa porukalle. Ja sitten taas muut (useat henkilöt) tuntuvat painavan kyseisen henkilön päälle ja savustavan häntä minkä kerkiää (joiltain osin ihan ymmärrettävää, joiltain osin myös provoamista). En osaa edes sanoa, mistä kaikki on alkanut, mutta olen kyllästynyt kaikkien osallisten juttuihin näiltä osin. Joka tapauksessa joissa ketjuissa lähdetään aika hakoteille juuri näiden juttujen takia ja se on vähän raskasta.

Ilmeisesti ainakin kuusi henkilöä on tajunnut, mitä tarkoitan, koska he ovat tykänneet tästä aiemmasta kommentistani. Jos joku osaa selittää paremmin ja yksilöidä asiaa, niin kiitos.

Tässä jotain esimerkkiä näistä jutuista: http://www.pakkotoisto.com/musiikki-elokuvat/7467-elokuva-arvostelut-395/

Kaikki mihin Aschenisto koskee muuttuu paskaksi, homofobiseksi paskaksi. Oli se sitten ketju pokeista, leffoista, kasvisruokavaliosta tai treenistä niin yksi mies saa sen käännettyä keskusteluksi homoista ja omasta machoudesta.

Toimiiko muilla foorumille kirjoittelu WP8-luurilla (ja mukana tulleella IE:llä)? Koitin ekaa postiani kirjoitella viime viikolla kännykällä, mutta tää tekstilaatikko "päivittyy tyhjäksi" koko ajan kun sitä klikkaa.
Koitin noita foorumiasetuksiakin kattella, mutta en löytänyt sieltä apuja. Nyt eka posti on sit tämmönen itkuvinkuviesti, jes!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom