Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun tilaa kaupasta vip-postiennakolla, tarviiko lisätietoihin laittaa mitään muuta kuin maininta siitä että on vip-jäsen ja nick?

miten saan kuvan tuohon nickini alapuolelle? täytyykö olla vippi? eli siis tuohon missä mikellä on tuo hirviö- örveli..

aktivoineet? kyl mul tuol muutama priva-viesti oli, mutta hälläväliä, joko se on kadonnut bitti-avaruuteen tai sitten oon ollut vaan vitunmoinen puusilmä.Kyllä nyt pari päivää jaksaa odottaa :D

Shallowman sanoi:
aktivoineet? kyl mul tuol muutama priva-viesti oli, mutta hälläväliä, joko se on kadonnut bitti-avaruuteen tai sitten oon ollut vaan vitunmoinen puusilmä.Kyllä nyt pari päivää jaksaa odottaa :D
Ei tartte venttaa, pistin takaisin vipsukat etukäteen.

Meniköhän mulla jo vippivuosi täyteen kun ei pääse kaikille alueille? Miten se vuosi nyt näin meni? Miten tästä eteenpäin? Mitä mää selitän muijalle?

Mikelle kyssäri kun näköjään ainoastaan vipit pystyvät lähettämään privaviestejä, eli:

sääntöjen mukaan täällä ei saa käyttää tuplanimimerkkiä, nyt on kuitenkin niin että lopetin nimimerkin protsku käytön helmikuussa enkä tulee enää loggaamaan tällä tunnuksella foorumille. IP-numerosta voit katsoa että olen sama henkilö. Voinko näin vaihtaa nimimerkin tähän uuteen?

rasva sanoi:
Mikelle kyssäri kun näköjään ainoastaan vipit pystyvät lähettämään privaviestejä, eli:

sääntöjen mukaan täällä ei saa käyttää tuplanimimerkkiä, nyt on kuitenkin niin että lopetin nimimerkin protsku käytön helmikuussa enkä tulee enää loggaamaan tällä tunnuksella foorumille. IP-numerosta voit katsoa että olen sama henkilö. Voinko näin vaihtaa nimimerkin tähän uuteen?
Ootko kupilla? Jos olet, niin sano heti, kertaakaan et saa enää toista mahdollisuutta, sun perään ei katsella jatkossa, vaan jos suu napsaa, niin pysy poissa forumilta.

Perhana kun polttelee Mike tämä VIP-homma!Eilen laitoin rahat sinne ja nyt pitää töissä ollessa koko ajan käydä tsekkaamassa, josko pääsisi nuille VIP-osioille;)
Eli tämähä on tämmöiselle pakkisaddiktille aivan sietämättömän pitkä aika tää 48h:evil:
Nooh, onneksi mulla on seuraavaki yö töitä, jospa sitten...VIPPIIN:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom