Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin olen ainoa joka tätä kysyy, mutta...

En muista milloin VIP-jäsenyyteen tarvittava 10 euroa on maksettu vuoden 2005 puolella ja haluaisin tietää, milloin minun pitää maksaa vuoden 2006 uusi maksu, jotta jäsenyyteni säilyisi? Vai tuleeko siitä erikseen joku muistutus privana?

Sorge, mutta en jaksanut lähteä lukemaan näitä kaikkia sivuja läpi, kun pitäis lähteä elpymään huomista varten. Olisitko Mike ystävällinen ja infoisit asiasta siitäkin huolimatta, että tieto varmasti löytyy tästä ketjusta?

Kyselee... kiittää ja kumartaa etukäteen...

-A-

miksi pakkis (ainakin mun koneella) flippailee tasaisin väliajoin? Tällä flippailulla tarkoitan sitä että kuvakkeet ovat aivan väärissä paikoissa ja se tekee lukemisesta vaikeaa. Tällä hetkellä jopa postin yläreunassa on tollanen hysteerinen hymiö, ja toi kanava (jossa siis threadit näkyvät allekain) on jotain niin sekavaa että en edes yritä sitä tässä selittää. Vähän aikaa sitten jokaisen kirjoittajan siguun ilmeistyi pattismurffi.
Näitä sekoiluja on ollut vaikka kuinka kauan mutta ovat aina menneet itsestään ohi

Malttamaton täälläkin

Luca83 sanoi:
Maksoin 5.1 10e koska mahtaa aueta?

Maksoin 6.1...sama kysymys.

Jos VIP-jäsenyys ei astu voimaan 48 tunnin sisällä maksusta, ota yhteyttä mike @ pakkotoisto.com
Mike sanoi:
Tuota ei lue KUKAAN koskaan.

Olen laittanut "postia" tänään...postin tulo saattaa "tökkiä",
huoltotöiden takia( luukku.com ).
Odotellaan:zzzz:

Mä maksoin jo 2.2.06 ja nyt on jo 18.2.06...Tarkistin just tiliotteesta et oli tiedot ihan oikein,mut mitään ei tapahdu :(

AM sanoi:
Miten saan kuvat näkymään suoraan isoina, sen sijaan, että näkyy vaan ne pienet kuvat(thumnails?) postin lopussa ?

VIP-jäsenyyteen liittyy, koska vaan vipit voi postata kuvia. Niin ja olin liian laiska etsimään paremmin sopivaa threadia.
suoraan et mitenkään,vaan klikkaat sitä thumbnailsia,klikkaat hiiren oikealla napilla kuvan kohdalla ja valitset kuvan tiedot(image properties)ja sitten kopioit sen kuvan osotteen tähän tekstikenttään,tai klikkaat suoraan tosta tota Insert Image-painiketta ja kopioit sen osotteen sinne,ja painat ok.

olihan tarpeeksi vaikeesti selitetty?

Hei voisko joku kertoo, et miten ton VIP-emailin saa toimimaan, ku en jaksanu selailla tätä trediä kokonaan...???

EDIT: Sori ois kannattanu näköjään lukee, tossahan se ohje olikin:D

kun tuolta kinnari gymistä saa vipillä alennusta niin kuinka vip jäsenyytensä voipi sitten todistaa siellä käydessään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom