Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Johtuuko luurista vai sivuista?

Liitteet

• Screenshot_20190419-185953_Chrome.jpg
    Screenshot_20190419-185953_Chrome.jpg
    553,4 KB · Katsottu: 296
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka viesti poistetaan, jos on kirjoittamassa vastausta ketjuun mutta ei haluakaan julkaista sitä? Tähän asti olen pyyhkinyt tekstin ja julkaissut tyhjän kentän. En löydä viestin perumis nappia. Muillakin näyttäis olevan sama homma kun tyhjiä kenttiä vastauksissa.

Kuinka viesti poistetaan, jos on kirjoittamassa vastausta ketjuun mutta ei haluakaan julkaista sitä? Tähän asti olen pyyhkinyt tekstin ja julkaissut tyhjän kentän. En löydä viestin perumis nappia. Muillakin näyttäis olevan sama homma kun tyhjiä kenttiä vastauksissa.

Ei pysty itse poistelemaan. 15 minuuttia on aikaa editoida viesti tyhjäksi tai muuttaa kirjoitustaan, mikäli kokee tarpeelliseksi. Tietysti viestin voi aina raportoida ja näin ollen ylläpitäjät sitten tsekkailee raportoituja viestejä sekä siivoilee tyhjiä viestejä pois ketjuista.

Tuleekohan muille foorumia kännykällä lukiessa tällainen tietojenkalastelusivu?

0jApHO4.png

Eli siis kännykkällä kun yritin klikata mitä tahansa linkkiä, niin koko sivu vaihtui tuollaiseksi. Tuli ensimmäisen kerran eilen, nyt toistui pari kertaa peräkkäin.
Eikä ole tullut mitään muita sivuja kuin pakkista selatessa.
Ei tietysti taida liittyä foorumin ylläpitoon mitenkään mutta ajattelin, että mahdollisesti nice to know osastoa.

Foorumin etusivulla jostain syystä sivusto automaattisesti scrollasi koko ajan itsensä alimman mainoksen päälle, eli siis mainos blokki joka on vippi alueiden alapuolella. Adblocki päälle niin ongelma hävisi kokonaan. Ei oo kyllä millään sivulla tullut aikasemmin tuollaista vastaan.

Edit. Kokeilin uudestaan niin nyt ongelmaa ei ilmeisesti ole mutta mainoskin siinä vaihtui. Harmi kun en huomannut mikä se mainos oli joka aiheutti ongelmia.

Foorumin etusivulla jostain syystä sivusto automaattisesti scrollasi koko ajan itsensä alimman mainoksen päälle, eli siis mainos blokki joka on vippi alueiden alapuolella. Adblocki päälle niin ongelma hävisi kokonaan. Ei oo kyllä millään sivulla tullut aikasemmin tuollaista vastaan.

Edit. Kokeilin uudestaan niin nyt ongelmaa ei ilmeisesti ole mutta mainoskin siinä vaihtui. Harmi kun en huomannut mikä se mainos oli joka aiheutti ongelmia.
Joo raporttia aina jos joku mainos bugaa.

Toimiikohan toi google drivesta videon liittäminen viestiin oikein? Vai enkö osaa sitä käyttää. Yritin tuonne treeni osioon pariin viestiin linkittää videon sieltä. Kun mä kirjautuneena selaan forumia, niin mulle itselle se thumbnail näkyy ok ja videon pystyy klikkaamalla katsomaan. Mut kun kirjautumatta katson samaa viestiä, niin näkyy vain joku errori videon tilalla. Video vissiin täytyy olla linkki jostain?

Toimiikohan toi google drivesta videon liittäminen viestiin oikein? Vai enkö osaa sitä käyttää. Yritin tuonne treeni osioon pariin viestiin linkittää videon sieltä. Kun mä kirjautuneena selaan forumia, niin mulle itselle se thumbnail näkyy ok ja videon pystyy klikkaamalla katsomaan. Mut kun kirjautumatta katson samaa viestiä, niin näkyy vain joku errori videon tilalla. Video vissiin täytyy olla linkki jostain?
Ei välttis toimi kunnolla upotus sieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom