Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kännykällä selatessa (lumia 920) saattaa 3-5 kertaa putkeen sivu tiltata sivun latauksen jälkeen. Eli siirryn esim kilpailijat osioon, kännykkä lataa sivuston valmiiksi, mutta sitten jämähtää paikalleen eikä auta muu kuin palata edelliselle sivulle tai avata selain uusiksi. Ja tämä toistuu helposti useita kertoja peräkkäin. Samalla luurilla ei vastaavia ongelmia millään muulla sivulla tai foorumilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ei siitä sen enempää haittaa, kun yhtä hyvin voi läppärillä lukea, mutta feedbäkkinä, jos tää softa kusee niin saat sinne annettua palautetta

Todella hankalaa foorumin selailu, kun joka sivulla lataa vähintään puoli minuuttia dataa osoitteesta adsby.improveads.fi ennen kuin tulee sivu näkyviin (mainokset kyllä näkyvät). Tämä toistuu useasti viikossa - Firefox tai Chrome, sama juttu.

Niin, menikö ennen se profiilin linkki tietoihin eikä "seinälle".
Kyl ainakin edellisessäkin oli siis sivu missä oli listana kaikki noi seinän, eli julkiset, viestit.

Todella hankalaa foorumin selailu, kun joka sivulla lataa vähintään puoli minuuttia dataa osoitteesta adsby.improveads.fi ennen kuin tulee sivu näkyviin (mainokset kyllä näkyvät). Tämä toistuu useasti viikossa - Firefox tai Chrome, sama juttu.
Juuri laitoin ison valituksen eteenpäin, koska toi ei vain passaa.

Meinasin myös tulla kyseleen samaa. PC:llä en huomaa tuota mainosten latailua, mutta mobiilissa alkanut ärsyttään kun lataa ensin mainoksia ja kunnes saa kaiken näkyviin ja pääsee selaan, niin se vie todella pitkään.

Mutta hienoa, jos asia hoidossa!

Saisko tohon FB:n spämmäämiseen jotain rajaa? Randomeita ketjuja linkataan monta kertaa päivässä ja ainoat järkevät linkkaukset tulleet ilman allekirjoitusta, eli Mikeltä? Notificationit olisi mukava pitää kuitenkin päällä niiden joidenkin järkevien linkkauksien takia. Olis myös kovin nättiä jos sinne linkattaisiin oikeasti hyviä ja ajankohtaisia topicceja salitouhuihin liittyen.

Kattokaa nyt tätäkin viimeisintä:

"Oletko kenties aikeissa hankkia elämäsi ensimmäistä järjestelmäkameraa, mutta et ole onnistunut löytämään juuri niitä omia tarpeitasi parhaiten palvelevaa aparaattia?

Mikäli näin on, vastaus ongelmaasi saattanee olla lähempänä kuin arvaatkaan ;)

https://pakkotoisto.com/threads/ensimmäistä-järkkäriä-hankkimassa-vinkkejä-toivotaan.82709/

Niko Poutanen"

En tiedä vittuakaan kameroista, mutta tossakin ketjussa on 15 viestiä viimeisen puolen vuoden ajalta ja nekään viestit ei jonkun sortin alottelijaa hyödytä hevon helvettiäkään.

FB on aktivoitu ja kovasti on tullut lisää seuraajia sinne ja tullaan jatkossakin linkittämään sinne mun ohjeiden mukaan erilaisia keskusteluja. Kaikkia ei voi miellyttää, joten helpompaa on yhden lopettaa seuraaminen kuin muuttaa yhden takia toimintatapaa.

Vippi maksettu.Nordea ei ainakaan mulla muuten antanut kirjata maksun saajaksa Mike´s Media vaan piti laittaa Mikes media,mutta vissiin ihan sama?;).Tilinumero on ainakin oikein.

Miten muutan mun sigun fonttia pienemmäksi? Olen niin tollo, etten löytänyt optiota tähän mistään.
Eikö tuo ole edelleen VIP hommia, sulla kadonnut VIP? Ei siis ole sitä nauhaa tossa nimes alla.

Anyway, tuolta se:

fonttikoko.jpg

Mulla ei oikeastaan kyllä ole vippejä. Jos sen editointi on vip-ominaisuus, niin sitten muiden on tosiaan vain kärsittävä isosta fontista ja toistosta. Ainakin mä näen tuon omaan kaneettini, missä tosiaan tällä hetkellä Mentzerin quote, ja vitsi Ronniesta. Tuossa mun optiot:

eld7jd.png

Sulla ollu VIP edellisellä foorumialustalla?
Varmaan siis siirtynyt signaturet kuten pitääkin ja jos vippiä ei ole se näkyy mutta ei voi editoida.
Ehkä jos ei ollut edes vippejä ennen siirtoa hetkeen, niin se signature oli silti systeemissä tallessa siltä ajalta kun oli ja nyt näkyy mutta ei voi editoida.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom