Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Moni siirron aiheuttama homma kans mitätöityy ajan kanssa, kuten vaikka toi mihin on osallistunut. One Shot ketju menee varmaan pilalle tuon takia, ei välttis kaikki muista onko kirjottanut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Okei, kiitos. Siinä kyllä saisi lukea ihan suoraan sähköposti-ilmoitukset, notta tälläinen tyhmempikin ymmärtäis.
No sit joku kysyis mistä saa pois forumin sisällä tapahtuvat ilmoitukset, eikä otsikko voi todellakaan olla "Sähköposti-ilmoitukset sekä kaikki muut ilmoitukset mitä Xenforo tarjoaa käyttäjälle"

Miksi välillä joidenkin nimimerkkien kirjaimien väri on punainen? Esimerkiksi päivällä käyttäjän Joxuz nimimerkki oli punainen, mutta nyt panin merkille, että se on taas normaali musta.

Miksi välillä joidenkin nimimerkkien kirjaimien väri on punainen? Esimerkiksi päivällä käyttäjän Joxuz nimimerkki oli punainen, mutta nyt panin merkille, että se on taas normaali musta.
Tulee mieleen et tesmataan nick värejä entiseen tapaan VIPeille yms. Punanen VIP, sininen mode, jne. Olis sitten vilahtanut testien välissä?
Nyt on noi ribbonit. Ribbonit on kyl ihan jees vaihtoehto.

Jotain haamuilua vanhasta softasta, noita haamujuttuja on vaikka kuinka.

Muistaakseni vanha softa salli sen editointiajan puitteissa. Minä olen ainakin poistellut.

Tässä sitä ei siis ole. Väljäkös tuon...

Ei oo ikinä saanut poistaa omia viestejä.

Muistaakseni vanha softa salli sen editointiajan puitteissa. Minä olen ainakin poistellut.

Tässä sitä ei siis ole. Väljäkös tuon...
Sama homma, on niitä poistellut. Tosiaan aika oli sen editointiajan puitteissa.
Muistan vielä kun siihen sai laittaa syyn, ja itsellä useimmiten se oli että "tupla".

Oon kyllä aivan varma tästä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom