Yleinen lemmikkikeskustelu

Tossa reilun vuoden vanha kuva meidän moppesta, nyt ikää siis 3,5 vuotta.

Olen niin ylpeä, kun eilisellä iltalenkillä kesken isomman hädän lähti maasta lentoon fasaani, mutta toimitus ei kuitenkaan keskeytynyt. Yleensä ei tarvita, kuin heilahtava voikukka tai putoava käpy niin loppuu suoritus. :thumbs:

Kuvassa taitaa olla hiukan mieli maassa, kun käskin pysymään paikoillaan varmaan kokonaisen minuutin. :)

Liitteet

• S2010029-1.jpg
    S2010029-1.jpg
    92,8 KB · Katsottu: 201
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
omakin koira kävi tutustumassa järviveteen vahingossa. lautan ponttooni ei ollut sittenkään maailman parhaalla kitkalla varustettu koiran etutassuja ajatellen ja totta kai se vesi kiinnostaa..
e: jussina siis

positiivista oli ettei traumoja jäänyt kun toissapäivänä uskalti käppäillä rannalla vedessäkin.
ja mikä parasta: ei uponnut pohjaan vaikka karvaa onkin homona vaan pysyi omin voimin ainakin sen hetken pinnalla.

Noin ne tutustui. Tyttökani vaan pihtaa ja poika on välillä kovin närkäsynyt..Vikassa kuvassa tyttö pääsi niskan päälle ja poika raukka ei meinannut päästä tuon pläskin alta pois..

Liitteet

• Tutustelus.JPG
    Tutustelus.JPG
    437,2 KB · Katsottu: 179
  • Pikkasen väärä kohta.JPG
    Pikkasen väärä kohta.JPG
    443,5 KB · Katsottu: 158
  • Äijä alla.JPG
    Äijä alla.JPG
    441,9 KB · Katsottu: 169
Tuossa meidän kisumisut Siperialaisia rotukissoja.Poika on blondi ja tyttö on kilppari.
Poika syö sisältä kärpäset ja hyttyset sekä hämähäkit joten ei inise ainakaan pitkään meillä.
Poika on kova juttelemaan jos jotain haluaa.Tyttökissa on rauhallinen talon emäntä.
Näyttelyyn luultavasti viedään jompaa kumpaa ja tietysti voittamaan.
Poika on vielä nuori ja kiemurtelee sylissä joten saa vielä odottaa näyttelyyn pääsyä.
Siperialaiset osallistuu kaikkeen esim.kitarankielien vaihtoon pureskelemalla niitä(lue auttaa).

Liitteet

• IMG_0413.JPG
    IMG_0413.JPG
    171,3 KB · Katsottu: 203
Miten menee nuo koiranpennun madotukset? Oon hukannu sen kirjan missä kerrottiin aikatauluista. Tuo piski on madotettu viimeksi 11 viikkosena viikko ennen rokotusta. Nyt on ikää 15vk, viikon päästä rokotus ja mietin että pitääkö tuo taas madottaa ennen kuin rokotetaan? Tuo on nyt madotettu muistaakseni 5 kertaa.

Madotus kannattaa tehdä aina vähintään viikko ennen rokotusta.
Pentukoiran voi madotella vaikkapa 1-2kk välein, varsinkin näin kesäaikaan. Ne kun ruukkaa syömään kaikenlaista paskaa... oma tuore tulokas syö jopa ihan sitä itteänsä ;)

Huh mikä lemmikkiketju. Mulla on kymmeniä elukoita, vaan on vähän vaikea kommentoida tai kirjotella näin pitkään ja valtavan sekavaan ketjuun.
Jos nyt sentään jaan iloni julkisesti tänään syntyneestä valtavan hienosta, terveestä ja reippaasta poikueellista marsuja! Vanhemmat ovat yksiä suosikeistani ja rodullisesti erittäin laadukkaita! Tulevia tähtiä! Kuinka olenki näitä odottanu ja pelännyt että vituiksi menee (niinkuin aina parhaat poikueet...).

Kun kirjoitat viestiä tekstin yläpuolella on työkalupalkki. Siinä on paperiliittimen näköinen painike j asitä kautta saa kuvat yms. liitettyä. Tosin pikavastauksissa sitä ei näköjään ole eli vastaa ja normaalivastaus.

Mikä marsu tuo suloisuus noissa kuvissa on, luulin angoraksi vaan en ole kyllä niilläkään nähnyt noin huikeeta turkkia.

Sää sitten ihan tosissas kasvatat noita marsuja.? Oli kyllä henoja turkkeja ja todella hyvinhän ne on näyttelyissä pärjänneet! Ihania vaikka itse olenkin enemmän pupuihminen.

Tosissaan ja tosissaan. Huvin vuokseni lähinnä.
Tästä pentueesta oottelen aika paljon, molemmat vanhemmat on olleet mm. BIS1:siä ja on valioita useammalla sertillä. Mun vuoden odotetuin tosiaan. Toivottavasti penskoista tulee mitä toivon.

^^^^Se on merino. Marsuilla ei ole angora-rotua, mutta ehkä kiharakarvaiset rodut voisi ymmärtää kani-ihmisenä "angoroina".
Turkkimarsujen tukat on sellaista tavaraa, ettei niihin mittoihin yltä mikään muu eläinlaji. Tuo naaras on tuossa vielä vasta noin puolenvuotias.

E. poikueen isä löytyy gallerialinkistä Malaxis Magnitique-nimellä :piis:

Sillon ku mä rassaan noiden näyttelyelukoiden turkkeja, toivon usein että ne ollisivatkin peruukkeja, eikä ympäriinsä sätkiviä elukoita.

Ihana, rentouttava vapaapäivä elukoitten kanssa :) Huomenna toinen perään, jos vaikka pesisi muutamia näyttelyturkkeja!
Rakastan työtäni, mutta yhtä paljon vapapäiviä elukoitten kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom