Yleinen lemmikkikeskustelu

Nelli 10vk-vanha ja isännältä pöllitty Crocksi saa kyytiä.

Oota vaan kun tulee vähän ikää lisää ;)

Tuhorölli 5kk, osoitti vähän mieltään kun ei päässyt mukaan imuroimaan autoa.
tuhorlli003.jpg
[/IMG]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on jos jonkinlaista elukkaa. Kaikki ahdettuna mun pieneen 42 neliön kaksioon. Löytyy kissa (yksi vain, aiemmin niitä oli kolme, yhdestä piti luopua käytöksen vuoksi ja yksi kuoli), hirvee liuta okahiiriä, kääpiöhamsteri ja kaksi marsua.

Kesyrottia haluaisin. Mulla on niitä aiemmin ollut päälle 10 vuoden ajan, nyt on ollut 3 vuoden tauko. Kauan olen niitä kaipaillut, ja nyt sitten päätin että hankin. Viehän ne aika suuren tilan häkkeineen, mutta väliäkö tuolla; yksin asun, joten otan elukoita vaikka kämpän täyteen jos huvittaa.

Tuo kääpiöhamsteri oli heräteostos eläinkaupasta, koska se oli niin hassun näköinen ja persoonallinen. On kyllä viimeinen hamsteri mitä koskaan hankin. En bongaa sitä hereillä kovinkaan usein. Pitää itse aina joskus herätellä sitä ja tarkistaa, että se ylipäätään on elossa ja terve. Eipä tuosta elukasta kyllä harmia tai vaivaakaan ole.. vie vähän tilaa, on hiljainen, koppia ei tarvitse siivota kovinkaan usein.

Marsut nyt on ihan okei, mutta tuskin hankin enempää. Ne nauttii huomiosta vain ruoka-aikaan. Kyllähän niitä voi sylitellä ja silitellä, ovat aika rauhallisia ja kilttejä, mutta ei ne siitä nauti.

Okahiiret ovat lähinnä katselulemmikkejä. Ovat tosi uteliaita, kiinnostuneita ihmisistä, mutta ei ne nyt varsinaisesti mitään sylilemmikeitä ole. Vähän turhan vilkkaita siihen, purevatkin vissiin herkästi. Minä olen tähän asti säästynyt puremilta. On ne silti mukavia, niiden touhuja on hauska seurailla.

Kissa on rakkaista rakkain. Jotkut väittää ettei kissoilla ole tunteita ja ne rakastaa vain itseään. Ei mun mielestä pidä paikkaansa. Tuo on ainakin niin syvästi kiintynyt muhun ja joskus ei vessaankaan yksin päästä. Aina se on ovella vastassa kun tulen kotiin. Ilman kissakavereita jäätyään se on ollut vähän yliseurallinen.. pitäis kai hankkia sille pentu kaveriksi, mutta en millään itse haluaisi. Pelkään että se seuraavakin kissa sairastuu tai on luonteeltaan jotenkin vittumainen. Tietyssä iässä kaikki kissat ovat yksiä perkeleitä.

Naukumaijoja

Tässäpä uudempia kuvia mun kissapojista. :) Kirppu on ragdoll ja Reino tuollainen maatiaismanx. Ikää karvasilla on 2 vuodesta(Reino) miltei 1,5:sta(Kirppu). Välillä meinasi jo tuntua siltä, että kateista pitää luopua kun oon joutunut reissaa ja etsimään hoitajia. Nyt onneksi tilanne rauhoittui ja kisut ovat jatkossakin mun seurana.

Liitteet

• Kirppu the monorail catpieni.jpg
    Kirppu the monorail catpieni.jpg
    16,8 KB · Katsottu: 118
  • Chilling.JPG
    Chilling.JPG
    88 KB · Katsottu: 158
  • Rakkaimmatopieni1.jpg
    Rakkaimmatopieni1.jpg
    85,4 KB · Katsottu: 138
  • reiska_matolla.jpg
    reiska_matolla.jpg
    42 KB · Katsottu: 125
Meidän vanhin on myös Ragdoll(blue mitted) Cowboy ja kaverina on maatiaskissa Anni. Nuo kummatkin alkavat olla jo eläkeiässä. Kauppis 14v. ja Anni 13. Tuo meidän Ragdoll on todennäköisesti yksi vanhimpia Suomessa kun ei niitä montaa ollut kun hankittiin se Del Andersonilta Englannista. Kävi itse tuomassa kun oli Suomeen pari muutakin tuontia. Cowboyn oikea nimi on niinkin hieno kuin Purr´fect Rhinestone Cowboy :D Tämän lisäksi meillä on 2 Cirneco dell´Etnaa Roope ja Ninja löytyvät kasvattajan sivuilta http://www.iosonocirneco.com/

219_2000.jpg

LeeLucky, mites toi koira tommoses kopis tykkää olla? :D ei meidän perheen koirat viihtyis ollenkaan, joku kuljetus häkki?

LeeLucky, mites toi koira tommoses kopis tykkää olla? :D ei meidän perheen koirat viihtyis ollenkaan, joku kuljetus häkki?
Kyllä meidän dobberiakin pidettiin pentuna samanlaisessa häkissä. Ei se siellä viihtynyt paljoakaan haukkumisesta päätellen, mutta joskus se oli ainut keino, kun se mm. teki pahojaan. Ja onhan tuommonen häkkyrä ihan kätevä jossain reissussa.

Näyttääpi tuo häkki kuvassa vähän todellisuutta pienemmältä. Tilaa tuossa on reilu neliö joten ei oo kuljetushäkki. Koira tykkää olla siellä mielellään kun ensimmäisestä päivästä lähtien siihen tottui. On oma paikka jossa saa olla ilman, että kukaan tulee häiritsemään. Kotona ollessa häkin ovi aina auki ja hakeutuu sitten väsyneenä sinne nukkumaan. Yksin kotiin jäädessä pääosin nukkuu häkissä ovi suljettuna. Ei hauku tai muutenkaan metelöi. Tosin tuolle on aika rodunomaista olla haukkumatta. Miksi sitten häkki niin ihan siitä syystä, että noilla pentuna aikamoinen vimma tuhota paikkoja. Ikää on nyt 6kk mutta painoa kun alkaa olla reilut 30kg ja säkääkin melkein 60cm niin tuhovoimaa löytyy :D

19052008021.jpg

IMG_3017.jpg

IMG_4252.jpg

Laitetaanpas nyt nuo hyeenat tuohon näytille, kun täällä harvemmin noita kotimaisia koiria vilahtelee. Pystykorvat iältään 4 ja 1,5 ja karjalainen reilu neljä kuukautta nyt(kuvassa vajaa kolme kuukautta).

Meiltä löytyy vajaa 2-vuotias amstaffipoika toro. Oon tonne mimmien puolelle jo siitä laittanu kuviakin,tännekin voisin kunhan ehdin =)

Amstaffi on kyl mulle se oikea rotu, ihan mahtava tapaus.

Tässä mun hurjasta Hugesta uutta kuvaa, 10 kk.

Rötköttää sängyllä posket kohti sänkyä :D

Liitteet

• Kuva 405.jpg
    Kuva 405.jpg
    130,1 KB · Katsottu: 322
Voih, Alma ja Huge on suloisia kavereita! Meiltä löytyy 2-vuotias amstaffi, Sera :)

sera.jpg

sera2.jpg

Rllykk002.jpg

Meidän hieman miehistynyt poitsu. Täyttää huomenna puoli vuotta :)

Amstaffit ja staffit on kans mun mieleen. Komeita koiria teillä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom