YLE tv2 riskirajoilla-voimamiehet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
sattuko kukaan seuraamaan kyseistä ohjelmaa? Tutkijat mittasivat eri lajeja ja suorituksia kuinka paljon tarvii voimaa kyseisessä tempussa.

Muunmuassa rekanveto niin puhuttiin n 220kg kyykystä 48toistoa puolessa minuutissa. Aika karua!

Aika rajuja kavereita oli mukana, yks karpaasi repi käsiraudoista itsensä irti yksinkertaisesti murtamalla ne :evil: Samainen mies veljensä kanssa teki ihan epäihmillisiä juttuja, rullas paistinpannun käsineen ym. Näiden miesten luut on kehittyny jotenki uskomattomasti ton harastuksen parissa, esim päällä löi tiilipinon paskaksi niin joku aivovamman riskiarvo(3000)tossa se nous jopa 14tonniin eikä otsaan jääny mitään jälkeä.

Sitte oli tää kahlekuningas repi itsensä irti kahleista, löi naulan läpi paistinpannusta ja kakkosnelosesta pelkällä kädellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös se aivoarvojuttu ollu ihan vaan 14? Sitä ne sitten selitti sillä liikkeen jatkuvuudella sen iskun jälkeen ja sanoko ne vielä jotain sen kallon rakenteesta?

Joo mutta jokatapauksessa oli kyllä hurjia ukkoja. Tiilten murskaus on jo vähän vanha juttu, mutta paistinpannun rullaus ja jakarien vääntelyt oli aika vaikuttavia. Vois olla se yksikin ukko poliisille mieluinen asiakas(jos siis itse ei olisi poliisi:)) kun repi ne käsiraudat paskaks. Niihinhän piti kohdistaa jotain 300-400kg voimia ennen kun ne anto periks.:wtf:

Eikös se aivoarvojuttu ollu ihan vaan 14? Sitä ne sitten selitti sillä liikkeen jatkuvuudella sen iskun jälkeen ja sanoko ne vielä jotain sen kallon rakenteesta?

Muistaakseni tiilien murskaamiseen tarvittiin n.900kg voima ja normaali ihmisellä HIC-arvo olisi jotain 1000-3000 ja seuraukset sen mukaiset kun tällä kaverilla HIC-arvo oli 14 :D Ne sanoi jotenkin että harjoituksen myötä sen kallo on koventunut ja aivot on normaalia ihmistä tiiviimmin paketissa mikä estää aivojen siirtymisen törmäyksessä.

Vois olla se yksikin ukko poliisille mieluinen asiakas(jos siis itse ei olisi poliisi:)) kun repi ne käsiraudat paskaks. Niihinhän piti kohdistaa jotain 300-400kg voimia ennen kun ne anto periks.:wtf:

Muistaakseni lähemmäs 500kg vetovoima tarvittiin murtamaan käsiraudat. Tää kyseinen kaverihan vääns omaa rannetta vastaan ne paskaksi, mutta eiköhän siinäkin tarvittu vähän voimaa.

Se kahdella kädellä samanaikaisesti tehty tiilien murskaus oli iskuteholtaan myös aikas vakuuttava - anturit näyttivät että iskussa tiiliin kohdistui yli 900:n kilon (korjatkaa jos muistan lukeman väärin) paine... vittu haloo!

Muistaakseni tiilien murskaamiseen tarvittiin n.900kg voima ja normaali ihmisellä HIC-arvo olisi jotain 1000-3000 ja seuraukset sen mukaiset kun tällä kaverilla HIC-arvo oli 14 :D Ne sanoi jotenkin että harjoituksen myötä sen kallo on koventunut ja aivot on normaalia ihmistä tiiviimmin paketissa mikä estää aivojen siirtymisen törmäyksessä.

Sehän tuossa on että se energia menee siihen murskaamiseen,.. ja kun murskautuu niin liike ei pysähdy niin pahati ja ei tule tuota hidastuvuus kiihtyvyyttäkään (näin käsitin ainakin,,) sitten jos se eka murskaudukaan niin kallo murskaantus aika lahjakkaasti.

Se mikä itseä häiritsee näissä murskausjutuissa ym. on, että niissä on aina jotain fuckin kattotiiliä tms. jotka nyt menevät rikki pienimmästäkin iskusta. Samoin kun pistetään puuta säpäleiksi niin kysymys on aina joistan liimapuulevyistä joita rikotaan sitten syiden suuntaisesti.

En saanut kys. videota näkyviin joten en tiedä millaisia tiilejä tuossa rikottiin mutta epäilen aika vahvasti, että olisivat näitä "oikeita" tiilejä. Tuollaisten kattotiilien ja liimapuulevyjen rikkominen ei imo ole mistään kotoisin.

Se mikä itseä häiritsee näissä murskausjutuissa ym. on, että niissä on aina jotain fuckin kattotiiliä tms. jotka nyt menevät rikki pienimmästäkin iskusta. Samoin kun pistetään puuta säpäleiksi niin kysymys on aina joistan liimapuulevyistä joita rikotaan sitten syiden suuntaisesti.

En saanut kys. videota näkyviin joten en tiedä millaisia tiilejä tuossa rikottiin mutta epäilen aika vahvasti, että olisivat näitä "oikeita" tiilejä. Tuollaisten kattotiilien ja liimapuulevyjen rikkominen ei imo ole mistään kotoisin.

Paksuja ne ainaki oli.

Katoin ton nytten. Oli muuten perkeleen mielenkiintonen dokkari, vaikka nauratti se kun tosiaan puhelinluetteloa repi ja ihmiset oli ihmeissään. Jos myytinmurtajamurotkin niitä repii niin pitäis noiden tajuta jättää se kohta pois...

Ja kyllä ne tiilet ihan "oikeaa" tiiltä on. Ja oon ollut avustamassa kun itsepuolustuslajien harrastajat on noita mätkineet palasiks. Hurjaa hommaa...

Ja kyllä ne tiilet ihan "oikeaa" tiiltä on. Ja oon ollut avustamassa kun itsepuolustuslajien harrastajat on noita mätkineet palasiks. Hurjaa hommaa...
Mä tarkoitin lähinnä tällaisia tiilejä
tiili-PRT-punainenharjattu.jpg

EI kyllä ole mun mielestä kovin kummoinen suoritus pistää tuollainen puoli metriä pitkä ja kapea tiili poikki. Sen ensimmäisen kun saa rikki niin meneehän ne muutkin kun niissä on se rako välissä. Samoin ne jääkalikat. Nehän oli metrin mittaisia. Tuollainenkaan ei kummoista kolausta tarvitse, että rikki menee. Noita tiilejä ja jääkalikoitahan pitää käsitellä melko varovaisesti. Väitän, että menisivät rikki jos vain pelkästään kaataisi maahan. Muutenkin dokkari oli tehty jenkkityyliin lukemia kauhistellen. Kyllähän se rekkakin pysyy liikkeessä ja se ensimmäinen veto voi olla sen 220 kg mutta että jokainen nykäisy vaatisi saman. Kai jokainen joka autoa tms. on vetänyt/työntänyt tietää, että vaikeinta on saada auto liikkeelle ja loppu menee kuin itsestään, pois lukien ylämäet.

Mä tarkoitin lähinnä tällaisia tiilejä
http://www.taloon.com/tuotekuvat/Kuvia/tiili-PRT-punainenharjattu.jpg
EI kyllä ole mun mielestä kovin kummoinen suoritus pistää tuollainen puoli metriä pitkä ja kapea tiili poikki. Sen ensimmäisen kun saa rikki niin meneehän ne muutkin kun niissä on se rako välissä. Samoin ne jääkalikat. Nehän oli metrin mittaisia. Tuollainenkaan ei kummoista kolausta tarvitse, että rikki menee. Noita tiilejä ja jääkalikoitahan pitää käsitellä melko varovaisesti. Väitän, että menisivät rikki jos vain pelkästään kaataisi maahan. Muutenkin dokkari oli tehty jenkkityyliin lukemia kauhistellen. Kyllähän se rekkakin pysyy liikkeessä ja se ensimmäinen veto voi olla sen 220 kg mutta että jokainen nykäisy vaatisi saman. Kai jokainen joka autoa tms. on vetänyt/työntänyt tietää, että vaikeinta on saada auto liikkeelle ja loppu menee kuin itsestään, pois lukien ylämäet.[/QUOTE]
No mutta sähän voisit alkaa tekemään tuommosia temppuja, kun eihän noi niin kummosia ole. Saattaisit päästä jopa tv:seen.

No mutta sähän voisit alkaa tekemään tuommosia temppuja, kun eihän noi niin kummosia ole. Saattaisit päästä jopa tv:seen.
Juu, kato kun mä en itse pidä tuota minään niin ei mulla ole silloin mitään tarvetta päästä sitä esittelemäänkään, eikä mulle tv:hen "pääseminen" ole mikään itseisarvo.

Juu, kato kun mä en itse pidä tuota minään niin ei mulla ole silloin mitään tarvetta päästä sitä esittelemäänkään, eikä mulle tv:hen "pääseminen" ole mikään itseisarvo.

No sitten tuskin ei oo mitään tarvetta päteäkkään asiasta, kerta et pidä sitä minään. Mutta joo noi lukemat kyllä on vähän yliammuttuja... Kuten aina, jenkkilässä, kaikki on niin suurta ja mahtavaa. Ja kyllä kun tohon tiileen sun kätes paiskaat niin saattas itku tulla, ja se siitä mihinkään halkeaisi.

No sitten tuskin ei oo mitään tarvetta päteäkkään asiasta, kerta et pidä sitä minään. Mutta joo noi lukemat kyllä on vähän yliammuttuja... Kuten aina, jenkkilässä, kaikki on niin suurta ja mahtavaa. Ja kyllä kun tohon tiileen sun kätes paiskaat niin saattas itku tulla, ja se siitä mihinkään halkeaisi.
Ensinnäkään en ole asialla mielestäni "pätenytkään" ja toiseksi. Mistä sä voit tietää millainen mörkö täällä kirjoittelee? Voinhan mä olla vaikka 200 kiloinen metsuri joka vaihtaa autoonsakin renkaat ilman tunkkia pidellen autoa kallellaan olkapäätä vasten.

Hommaa mulle jostakin tuollainen puoli metriä pitkä ja yhtä kapea "tiili" niin tökkään sen rikki vaikka yhdellä sormella. Nostan sen vain pystyyn ja tökkään nurin, ei tuollaiset "tiilet" kovin kummoisia iskuja kestä.

Muunmuassa rekanveto niin puhuttiin n 220kg kyykystä 48toistoa puolessa minuutissa. Aika karua!

Tuon suorituksen haluaisin nähdä. Jos rekanvedossa jokainen työntö lähtisi rekan ollessa pysähdyksissä/liikkumaton, niin miten ne keski- ja loppumatkan työnnöt ei ole yhtä raskaita kuin se ensimmäinen, millä saadaan rekka liikkeelle? Matkan aikana varmaan saa uskomattomat supervoimat eikä hyydy ollenkaan. Tieteisdokkarilta aika naurettavaa väittää jotain tommosta.

jenkkipaskaa kuten yleensäkin kaikki sensaatiodokkarit, tais olla ees ykskään tunnettu voimamies koko ohjelmassa mukana. alumiinipaistinpannun rullaaminen ei nyt ihme featti ole, sen jo todistaa se, että naisetkin niitä pyörittelee. Otetaan tosta joku kunnon Hackmanni ni eipä rullaudu enää. On noita naulanlyöjiä suomestakin löytynyt, Ilkka Nummisto pamautti käden läpi ovesta telkkarissa.

Muutenkin nuo kilomäärät tulee maasta, jossa lääkärit väittää, että saunominen voi tuhota sisäelimet.

Tuon suorituksen haluaisin nähdä. Jos rekanvedossa jokainen työntö lähtisi rekan ollessa pysähdyksissä/liikkumaton, niin miten ne keski- ja loppumatkan työnnöt ei ole yhtä raskaita kuin se ensimmäinen, millä saadaan rekka liikkeelle? Matkan aikana varmaan saa uskomattomat supervoimat eikä hyydy ollenkaan. Tieteisdokkarilta aika naurettavaa väittää jotain tommosta.
Mee vittu ite vetämään sitä rekkaa:hyper:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom