Missä noita kantasoluhoitoja saa? Suostun luovuttamaan omiani, mikäli saan vastavuoroisesti hiukset päähän ja muun kehonkarvoituksen kuriin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmi ettet enää käy luovuttamassa tuon entisen veripalvelun johtajan takia.
Luetun ymmärtämisestä 10+.
Syy luovuttamisen loppumiseen on siinä, että johtajan toiminnan luonne oli tullut Veripalvelun tietoon sisäisissä tarkastuksissa, mutta siihen ei puututtu ennen asian julkisuuteen tuloa. Tämä tekee myös Veripalvelusta arveluttavan tahon minun silmissäni.
Koska korruptiota on kaikkialla, se pitää hyväksyä myös Veripalvelussa ilman vastalausetta?
No ei. Mutta sitten varmaan lopetat kaiken muun tekemisen, johon liittyy korruptiota. Muuten tämä ehdottomuutesi tähän asiaan on aika tekopyhää toimintaa.
Sinulla ei taida olla mitään järkevää sanottavaa, silloin voit pitäytyä kommentoimasta.
http://www.punainenristi.fi/sites/f...lataukset/vuosikertomus_2012_200513_small.pdf
Miten tarkasti rahoista pitäisi ilmoittaa? Sivulta 35 eteenpäin ainakin jotain lukuja.
- - - Updated - - -
Koskeeko tämä ainoastaan SPR:ää vai esimerkiksi myös uutta lastensairaalaa? Painostat muita lahjoittamaan etkä itse tee mitään?
Seuraavat lainaukset ovat täältä: http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/118331-uusi-lastensairaala-2017-kerays/
En millään pysty vertaamaan uutta lastensairaalaa ja Punaista Ristiä keskenään, vaikka molemmat toimivatkin hieman samalla alueella. Kaikki mielipiteeni ovat muovautuneet täysin itsekkäistä syistä, johtuen juuri perheeni tilanteesta. Jos minulle on hyötyä uudesta lastensairaalasta, patistan ihmisiä avustamaan sen rakentamista. Jos minulle on hyötyä siitä, että ihmiset luovuttavat verituotteita ja muita kehonsa nesteitä, patistan ihmisiä luovuttajiksi. Jos minulle olisi hyötyä myös suorista rahalahjoituksista, patistaisin myös niihin, mutta sitä en näe aiheelliseksi. Ennen tätä paskaa tilannettani minulla oli aikaa ja voimia vastustaa asioita joista en pitänyt tai jotka olivat ajatusmaailmani vastaisia. Nyt ei ole ainakaan voimia. Ainoa tärkeä asia on saada kaikki mahdollinen hyöty irti näistä instansseista jotka pystyvät meitä auttamaan. Millään muulla ei ole väliä.
Meinaatko tosiaan että jos tuosta keräyksestä se 30milj. saadaan että tuo sairaala nousee yhtään sen nopeammin? Muuten kyllä ihailtavan itsekästä ajattelumallia :thumbs:
On jokaisen oma asia haluaako luovuttaa verta vai ei, mutta tuo korruption vastaisuus on kyllä syynä todelle typerä. Sillä ei vähennetä korruptiota pätkääkään. Jos oikeasti haluaisi vaikuttaa, niin siihen löytyisi varmasti parempiakin keinoja, joista ei ole haittaa niille, jotka verta tarvitsevat selviytyäkseen hengissä.