Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen itse huomannut, että jos tekee selkä&haba samana päivänä varsinkin jos tekee habaa enne selkää niin sillon ylä-taljassa katoaa voima ja tuntuma selkään.
Olen itse huomannut, että jos tekee selkä&haba samana päivänä varsinkin jos tekee habaa enne selkää niin sillon ylä-taljassa katoaa voima ja tuntuma selkään.
Tänään kokeilin tehdä noin. Toimi niin hyvin, että naamalleni levisi suuri hymy joka on naamalla vieläkin koettuani ahaa-elämyksen. Tuomas22, tästä lähtien mietin sinua aina erityisellä, ei homoseksuaalisesti latautuneella lämmöllä ylätaljaa tehdessäni.
Kannattaa tehä liikkeet siinä jäjestyksessä, että ensin isoimmat liikkeet ja lopuksi pienimmät liikkeet pienimmille lihaksille. Selässä on jalkojen jälkeen suurimmat lihakset ja hauis on muihin lihaksiin verrattuna aika pieni lihas vaan, joten kannattaa treenata selkä ennen hauista.