Ylätaljan tekniikka..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mies847
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs salilla ei ole varsinaista ylätaljaa vaan sellainen ylätaljakone, oulun uimahallin salilla olevat tietänevät laitteen :) Kyse on siitä että en saa siinä tuntumaa oikein kunnolla selkään vaan lähinnä kyynerpäissä tuntuu sitä tehdessä vaikka puhtaalla tekniikalla pyrin tekemään. Ja sama juttu on toisessa koneessa joka ilmeisesti vastaa kulmasoutua, osaisko joku sanoa oikeaa tekniikkaa että pääsis selkää kunnolla treenaamaan.. :whip:

Mies847 sanoi:
oulun uimahallin salilla olevat tietänevät laitteen :)
:offtopic: Ehdotan salin vaihtoa tuo uimahallin "sali" on perseestä, jos haluat halvalla treenata niin mee urheilutalolle sieltä löytyy kaikki tarvittavat laitteet.

Samaa mieltä neutraalin kanssa. Tuollaiset hilavitkutinlaitteet on tarkoitettu "kaikille", joten niiden pitää olla sellaisia, että niissä voi "kaikki" tehdä. Ja nuo liikeradat on sitten sen takia pakotettuja. Ylätaljalla saa paljon paremman tuntuman, kun liikeradan voi tehdä aika vaapana.

Tosin jos nyt tuollaisella haluaa tehdä, niin perusvinkkejä:
- Älä päästä käsiä suoraksi
- Yritä viedä kyynärpäät mahdollisimman lähelle kylkiä, jos nuo painot vedetään ylhäältä
- Älä suotta huijaa liikkeessä, vaan pysy koko liikkeen aikana paikoillasi

Paikoillani kyllä pysyn, pitää koittaa tuota kyynerpäät lähellä kylkiä juttua. Kesä käytiin tyttöystävän kans urheilutalolla, kun oli uimahalli kiinni. Hän tykkää enemmän uimahallin salista ja onhan tonne pyörällä mennen lyhyempi matkakin, mulle taas on sama millä salilla treenaa kunhan sieltä löytyy levytanko...
Sitte vähän off topic mutta mitenkähän tämä heivattiin aloittelijoiden osastoon vaikken sitä sinne ole kirjottanu?

Kride sanoi:
Koska se kuuluu tänne?

No voi kai sitte minut aloittelijaksi noiden koneiden suhteen lukea vaikka kotitreeniä takana yli 3v levytangolla tehden kaikki liikkeet ennen kuin oon muuttanu ouluun :D

Mies847 sanoi:
No voi kai sitte minut aloittelijaksi noiden koneiden suhteen lukea vaikka kotitreeniä takana yli 3v levytangolla tehden kaikki liikkeet ennen kuin oon muuttanu ouluun :D

Ei sillä ole väliä onko kysyjä aloittelija vai ei, lähinnä kysymys itsessään määrittelee kuuluuko tänne vai treeni ja ravintopuolelle. Eli ihan peruskyssärit yleensä siirtyy tänne. Näin olen tämän käsittänyt.

Timba79 sanoi:
Ei sillä ole väliä onko kysyjä aloittelija vai ei, lähinnä kysymys itsessään määrittelee kuuluuko tänne vai treeni ja ravintopuolelle. Eli ihan peruskyssärit yleensä siirtyy tänne. Näin olen tämän käsittänyt.

Ok vähän täällä kyselleenä en tota tienny

Mies847 sanoi:
Ok vähän täällä kyselleenä en tota tienny

Ei sekään nyt ole niin justiinsa, sentakiahan meillä on modet jotka siirtää... ;) Toki pitää koittaa aina osua oikeaan osioon, mutta ei täällä sentään pikkuvirheestä ketään ole ammuttu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom