Yläselkä kipuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on ollut nyt n. 4 viikkoa pistävää kipua yläselässä jos vetää lavat taakse. Kipu ilmaantuu aina selkätreenissä lähes kaikissa liikkeissä joissa lavat vedetään taakse yhtä aikaa. Pidin viikon treenitaukoa ja kipu hävisi mutta ilmaatui taas selkätreenissä. Hierojallakin olen käynyt. Kipu ei sinällään haittaa treeniä pahemmin mutta olisi varmaan kuitenkin paras hoitaa selkä kuntoon ennenkuin jotain pahempaa tapahtuu.

Onko kellään mitään ajatusta mistä kipu voisi johtua? Pitäisiköhän jättää selkätreenit vielä pariksi viikoksi? Muita lihasryhmiä treenatessa kipua ei tunnu.

pollo sanoi:
Revähdys, joka ei parane viikossa? :)

Voi olla mutta epäilen. Kipu tuntuu siltä kuin selkäranka jäisi jotenkin puristuksiin. Ja kipu ei tunnu muuten kuin lavat taakse vetämällä eikä sitä edes huomaa muuten. Kipu häviää selkätreeniä jälkeisenä päivänä.

Pitää varmaan ottaa seuraava selkätreeni todella kevyesti ja pumppailla semmoisia 30 toiston sarjoa ja katsoa mitä selkä sanoo.

Mike sanoi:
Tuntuuko lievänä ahdistuksena rinnassa? Avasiko hieroja mahdolliset fasettilukot selästä?

Ei tunnu rinnassa mutta jokin lukko voisi olla mahdollinen. Hieroja avasi joitain lukkoja mutta ei osannut sanoa syytä kipuihin. Hän ei tosin ole ammattihieroja . Oon varannu jo ajan toiselle hierojalle joten jospa se tämä siellä selviäisi.

6point sanoi:
Ei tunnu rinnassa mutta jokin lukko voisi olla mahdollinen. Hieroja avasi joitain lukkoja mutta ei osannut sanoa syytä kipuihin. Hän ei tosin ole ammattihieroja . Oon varannu jo ajan toiselle hierojalle joten jospa se tämä siellä selviäisi.

Sattuuko/vihlooko siihen lapojen väliin jos seistessä painat pääsi suoraan eteen? Mulla oli rintarangasta(kin) yhdessä välissä selkä kipeä ja juuri pään painaminen eteen alas ja kaikki vetoliikkeet oli tuskaa.

Kävin lääkärille näyttämässä ja relaksantilla aukesi.

Fasettilukoilta ne kuulostaa, itse käyn 4-6 viikon välein urheiluhierojalla ja se avaa just noi yläselän kaikki lukot ja hyvin kulkee treeni ja ei ehdi tulemaan sitä tuskasen pistävää tunnetta ollenkaan.

Back
Ylös Bottom