Juuh eli tommosta ongelmaa olisi niin kuin otsikossa lukeekin. Eli siis tossa lapaluun ja selkärangan välissä tuntuu kipuilua aina silloin tällöin ja tämä alkoi noin 3-4 pv sitten "oudolla" tunteella siinä kohdassa eli ei vielä mitään kipuilua, mutta eilen salilla tuntui jo pientä kipua ja tänään aamulla olikin sitten jo hieman enemmän kipeä tuo kohta. Kipu on viiltävää ja selkään ei siis koko ajan koske mutta jos vaikka kävelen hetken niin tämän jälkeen syvä sisäänhengittäminen sattuu ja ei oikein pysty kunnolla edes hengittämään syvään. Myös joissain tietyissä asennoissa kipua tuntuu, mutta niin kuin sanoinkin jo niin ei koko aikaa. Eilen kokeilin salilla pienillä painoilla alataljaa tehdä että sattuuko sen teko niin ei tuntunut yhtään kipua. Ainoastaan silloin koski kun penkissä haki oikeaa asentoa ja sitten kun sai sen oikean asennon niin siinä ei sitten sattunut yhtään. Välillä myös kipu tulee esiin ihan vain istuessa ja silloinkin se syvä sisäänhengittäminen sattuu, mutta kivun saan sillä pois että rusautan selän vaikka jotakin tuolin selkänojaa vasten ja tuon kun tekee niin silloin tulee selkään myös "rento" tunne , että kaikki olisi taas kunnossa eli tuo selän rusattaminen auttaa asiaan , mutta tuskin pidemmän päälle pelkkä rusauttelu on kovin kannattavaa ja hyväksi selälle. Olen myös koittanut vähän venytellä selkää ja pikkuisen koittanut ottaa lämpöä sinne. Olen myös koittanut tuota tennispallo systeemiä eli 2 tennispalloa sukkaan ja sitten käynyt makuulle ja pyöritellyt niitä palloja selkää vasten , mutta ei tuokaan auta kuin hetkeksi eli mikä mahtaisi olla ongelmana ja olisiko kellään enää vinkkejä tuon selän parantamiseen.
EDIT: Ja niin tämä sama ongelma oli noin 2,5v, eli siis sama kohta selästä kipeänä, mutta silloin en saanut mistään mitään tietoa, että mikä siellä oli hajalla. Silloin olin noin 2,5kk pois salilta, tosin olin päästänyt tuon selän paljon pahempaan kuntoon kuin nyt eli tämä kipu ei ole vielä mitään verrattuna siihen.
EDIT: Ja niin tämä sama ongelma oli noin 2,5v, eli siis sama kohta selästä kipeänä, mutta silloin en saanut mistään mitään tietoa, että mikä siellä oli hajalla. Silloin olin noin 2,5kk pois salilta, tosin olin päästänyt tuon selän paljon pahempaan kuntoon kuin nyt eli tämä kipu ei ole vielä mitään verrattuna siihen.