ylärintaan muotoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slug
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tässä nyt reenaillut mielestäni hyvin,reippaan vuoden.
painoa on tullut iloisesti ja peilistäkin näkee että jotain "muskelia" on tarrautunut kroppaan.:)
olen huomannut että ylärintaan on kovin vaikeata saada massaa,muotoa.
teen yleensä vinopenkkiä tangolla ja käsipainoilla. (tanko 3 x 8-15)
(käsipaino 3 x 8-15)
onko tuo liikaa ylärinnalle taikka olkapäille? onko jotain muita rintaliikkeitä mitkä ottaisivat hyvin ylärintaan?

kiitos vastauksista etukäteen! :)

eiköhän se oo perimä joka tähänkin asiaan vaikuttaa kaikkein eniten. jollain sitä muskelia kertyy enemmän ylös jollain alas. näin ainakin itse asian näen.

eiköhän se oo perimä joka tähänkin asiaan vaikuttaa kaikkein eniten. jollain sitä muskelia kertyy enemmän ylös jollain alas. näin ainakin itse asian näen.
No jos perimä vaikuttaa siten että lihas ei kasva vaikka sitä treenaa niin kannattaako sitten treenata ollenkaan? Lihasten malliin vaikuttaa lapsena harrastettu liikunta yllättävän paljon perimän lisäksi, mutta saa sitä lihasta aikuisenakin kasvatettua ja muokattua. Sitähän kehonrakennus on. Ihan oikeat liikkeet by the way, kyllä tuolla pitäisi tapahtua.

Siihen ylärinnan keskelle kasvaa lihaa sitte ku ylärinnassa on muutenki tarpeeksi lihaa. Itellä ja muilla kavereilla ainaki kasvo ensin sinne reunoille ja sitte vasta keskelle. En ole täysin varma joten viisaimmat valaiskoon.:)

mä en tajua mikä siinä on kun oon aina panostanu rintaan vähiten mutta se on kehittyny parhaiten. kait noi geeni hommelit siis vaikuttaa minne lihaa tarttuu helposti ja minne vähemmän helposti.

Back
Ylös Bottom