Moikka! Olen 18-vuotias miehenalku, 184/71kg.
Olen tässä liki vuoden kohta kotona treenannut lähinnä yläkroppaa, mutta tuntuu kuin mitään ei tapahtuisi. Tosin vuosi sitten pituus oli sama, mutta paino oli peräti 15kg alhaisempi, mutta silti tuntuu, että lihakseni ovat aivan mitättömät.
Sarjani on koostunut kotona pääsääntöisesti seuraavista osioista;
- Hauis 3 x 6 (8-12kg säädettävillä)
- Hauiskääntö 3 x 6 (----||----)
- Dippi ojentajille 3 x 12
- Etunoja punnerrus 3 x 10
- Vatsalihakset 3 x 15
- Selkälihakset 3 x 15
.. tätä sarjaa toistaen pari kertaa per ilta 2-4 x viikossa, olen käyttänyt lähes koko vuoden, mutta viimeisen 3kk aikana lihakset eivät tahdo mitenkään kipeytyä, ja seuraavana päivänä ei tunnu miltään. Olen sitkeästi kuitenkin yrittänyt vaihdella nostotyyliä jne. Välillä se toimiikin, mutta sen jälkeen taas palataan lähtöpisteeseen.
Neuvoja massankasvatukseen kotikonstein?
Olen tässä liki vuoden kohta kotona treenannut lähinnä yläkroppaa, mutta tuntuu kuin mitään ei tapahtuisi. Tosin vuosi sitten pituus oli sama, mutta paino oli peräti 15kg alhaisempi, mutta silti tuntuu, että lihakseni ovat aivan mitättömät.
Sarjani on koostunut kotona pääsääntöisesti seuraavista osioista;
- Hauis 3 x 6 (8-12kg säädettävillä)
- Hauiskääntö 3 x 6 (----||----)
- Dippi ojentajille 3 x 12
- Etunoja punnerrus 3 x 10
- Vatsalihakset 3 x 15
- Selkälihakset 3 x 15
.. tätä sarjaa toistaen pari kertaa per ilta 2-4 x viikossa, olen käyttänyt lähes koko vuoden, mutta viimeisen 3kk aikana lihakset eivät tahdo mitenkään kipeytyä, ja seuraavana päivänä ei tunnu miltään. Olen sitkeästi kuitenkin yrittänyt vaihdella nostotyyliä jne. Välillä se toimiikin, mutta sen jälkeen taas palataan lähtöpisteeseen.
Neuvoja massankasvatukseen kotikonstein?