Yläkropalle ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ODBOY
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen uusi täällä foorumilla, ja alkanut lihakset viimeaikoina kiinnostamaan. Jalat onkin lihaksia pullollaan, johtuen harrastuksesta, mutta yläkropasta ei oikein voimaa löydy, vaikka on sitä joskus koitettu treenatakin. Joten mikä olisi hyvä ohjelma, johon sisältyisi ainakin selkä,rinnat,vatsa,hartiat ja kädet? Salille pääsen joka arkipäivä. Ja vielä jos joku voisi selventää että kuinka monta kertaa viikossa pitäisi tehdä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Heheh, pakkohan tuohon "lihaksia pullollaan" on suhtautua kriittisesti :D Jalkapallolla nyt ei ainakaan lihasmassaa saada, pyöräilyssä voikin olla eri juttu.. Suosittelisin silti treenaamaan niitä jalkoja siellä salillakin! Noista postatuista linkeistä löytyy FAQ ketjuja, joilla pääset hyvään alkuun. Löytyy niin treeniohjelmia kuin ruokavalioesimerkkejäkin :)

Kannattaa olla varuillaan, olen kuullut epämääräisiä huhuja joiden mukaan äärioikeistolaiset skinit ovat jättäneet värilliset rauhaan ja siirtyneet mukiloimaan rimppakinttuja.

Peruspakkis taas itketään jaloista.

Mun mielestä fudis riittää jaloille ihan hyvin.

2/3 edellisistä postaajista tekee jalkatreeninsä ojentajalähentäjäsupereina...

Modaa G6sesta kyykky pois niin saat massaa yläkroppaan.

Kiitos vinkistä! Kuitenkin jalat jopa erittäin hyvässä kunnossa, koska sitä kyykkyä yms tehdään kuitenkin kaikki pitkät kylmät talvet. Sen takia yläkroppaa voisin vapaa-ajalla treenata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kattava yläkroppaohjelma:
Penkkipunnerrus
Dippi
Leuanveto
Kulmasoutu

Tee näitä välillä vaihdellen 2x15, 3x8 tai 4x5 sarjojen välillä.

Eristäviä liikkeitä ei ole, koska nämä harjoittavat koko yläkroppaa kattavasti ja ovat tehokkaita itsessään. Ajoittain voit vaihtaa jonkun liikkeen esimerkiksi pystypunnerrukseen tai pystysoutuun, jotta saat vaihtelua.

Back
Ylös Bottom