Nyt on puoli vuotta käyty salilla ahkerasti 4-5krt viikossa ja kehitystä tullu. Painoin 46 ja nyt 51kg. Olen siis sika laiha vielläkin. Ravintoon oon satsannu ja kalaa raejuustoo , pähkinöitä ym. tulee paljon syötyä, mutta ongelma on et en pysty väsäämään kunnolla ruokiani, eli ruoan lämmittäminen ja kypsentäminen on poissa laskuista. Ois kiva saada joitakin vinkkejä mitä kivaa vois väsätä ilman uunia/hellaa, eli yksinkertaisia safkoja joihin lähikaupastakin löytyy aineksia.
Jos jollain ois vaikka laittaa mun kokoselle viikon ruokalistan jossa on tarpeeks protskuja ym. tarpellinen. Pituus o 174 ja lihakset on kyl nyt kasvanu ja tulokset salilla alotuksesta monin kertasiks. Joten kannustusta tarvitaan, kun yksin on joutunu vaan punnertamaan, sillä eihän tän kokosia treenikavereita löydy mistään.
Jos jollain ois vaikka laittaa mun kokoselle viikon ruokalistan jossa on tarpeeks protskuja ym. tarpellinen. Pituus o 174 ja lihakset on kyl nyt kasvanu ja tulokset salilla alotuksesta monin kertasiks. Joten kannustusta tarvitaan, kun yksin on joutunu vaan punnertamaan, sillä eihän tän kokosia treenikavereita löydy mistään.