Yksinäinen nälkälakkolainen eduskuntatalon edessä osoittaa mieltä korruptiota vastaan

Connorfani

Banned
Liittynyt
4.2.2010
Viestejä
11
http://www.youtube.com/watch?v=WZTgiAnTj5U
ja
http://riikkasoyring.blogit.uusisuo...ront-of-the-parliament-house-1st-of-feb-2010/

Pojalla on pokkaa. :hyvä:
Mutta lehdistö ei tykkää:

http://mirjaleenaisoaho.blogit.uusisuomi.fi/2010/02/01/92/#comments
58.:
foliohattu kommentoi:
3.2.2010 18.06 | Muokkaa
”Pravdasta lähti keskustelupalstalta juttu Sihvosen Markon nälkälakostakin. On tainnut päätoimittaja itse käydä jutun rapsaisemassa pois kun pitkään aikaan ko linkistä tuli sovelluspalvelimen virhe, joka asiaa tuntevalle kertoo siitä, että poisto on tehty raa’alla tavalla deletoimalla joitain kamaa kertomatta sovellukselle, että näin on tehty.

Nälkälakon motiiveista enempi noissa blogeissa, ei niistä oikein kunnolla ottanut selvää mutta kannatan kumminkin, on se kumma kun ei vieläkään saa mieltään osoittaa Suomessa.
(Rekkasin tänne ihan tätä varten kun ei ole laajemmin kerrottu aattelin että jos jotain kiinnostaisi.)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tolla pojalla mitää pokkaa ole, nälkälakko on jo nähty juttu. Viesti menisi paremmin perille kun joku useamman vuoden putkeen ryypännyt tenttu alkaisi pitää juomalakkoa. Siinä sitten viinakrampeissa ja juoppohulluuskohtauksissa pyörisi eduskuntatalon edessä, se pistäisi ihmiset ajattelemaan
 
Siellä taitaa olla yhä. On kirjoittanut noihin US blogeihin.
marko kommentoi:
4.2.2010 16.50
Tervehdys. Näin itse itseni ensikertaa youtubessa ja kuvasta näkee että mieli myllertää… :)
Olen sanonutkin kavereille että polkupyörällä ajo Turusta Teheraniin oli huomattavasti rennompi juttu kun tämä, poliisit ovat kyllä pistäneet minut ahtaalle kolmen päivän aikana.
Nyt sen jälkeen kun poliisit vapauttivat sillä ehdolla että poistun paikalta ja pidän suuni kiinni he jättivät voimaan poistumiskäskyn ja minä puolestani odottelen yhä sitä kirjallisena
Kuinka voin valittaa poliisin toimista kun ei ole mitään kirjallista päätöstä mistä valittaa, ja eduskunnan oikeusasiamies vaatii sen kirjallisena.
Tämä vain osoittaa poliisivaltion toiminnan.
No, tänään oli rauhallisempi päivä, ei poliisin poliisia ja yönkin pystyin nukkumaan suht hyvin.
Koko ajan paikalla on pyörinyt kaikki valtamedian toimittajat, kun olen jutellut heidän kanssaan ovat sanoneet etteivät ole tietoisia mielenilmauksesta eikä kiinnosta. Samoin olen huomannut kansanedustajista sen että kun minä tuohon pihaan riudun ja kuolen, eivät he sitä edes huomaa… ohi kulkevat…
Tämän kyllä tiesinkin että kansalaiset ovat kuin ilmaa heille, jatkan innolla nälkälakkoani KORRUPTOITUNEEN HALLITUKSEN kaatamiseksi ja kiitän kaikista tukisoitoista ja viesteistä ympäri Suomen.
Ei muuta kuin painetta lisää, pienikin lisäpaine eduskuntataloa kohti heikentää sitä päivä päivältä!
#
marko kommentoi:
4.2.2010 18.51
Verkkohyökkäys!
Tulihan sieltä vihdoinkin ammattilaisen selvitys miksei koneeni toimi eduskuntatalon edessä, minut on jo pidätetty sananvapauden estämiseksi.
Tämä hakkerointi minun kohdallani alkoi joulukuun alussa ja jatkuu yhä.
#
99
marko kommentoi:
4.2.2010 18.55
Mitä ulkonäkööni tulee, tein sen tarkoituksella kun ryhdyin tähän ”sotaan” maaliskuun alussa, pullamössöt jatkakoon päänaukomista kun eivät muuhun pysty! :)
#
100
JH kommentoi:
4.2.2010 19.03
Markon tukiryhmä Facebookissa, ryhmän koko kovassa kasvussa, sana lähtee leviämään. Ryhmään voisi kerätä Markon nälkälakkoon liittyviä uutisia ja blogikirjoituksia.
***
#
101
marko kommentoi:
4.2.2010 19.13
Kas vain, tänään kuulin ehdotuksen facebookista ja lupasin miettiä asiaa, mutta ilokseni huomaan ja totean että nyt jo 46 kaveria joten ei tarvi enää miettiä :) Kiitos Sinulle joka tämän teit,(epäilykseni herää) tunnarit minulle voi lähettää osoitteeseen
***
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eduskunnan edessä kuhisee

Tämmöstä on menossa nyt:

20h7mtz.jpg


Eduskunnan edessä alotti Marko Sihvonen niminen henkilö nälkälakon ja mielenosoituksen, 1.2.2010. Hän kamppailee siellä rauhanomaisesti asuntovaunussa yöt nukkuen, korruptiota vastaan.

Marko Sihvosen lehdistötiedotteen jota ei ykskään lehdistö halunnut julkasta, on luettavissa tästä: http://riikkasoyring.blogit.uusisuo...ront-of-the-parliament-house-1st-of-feb-2010/
"Suomen hallituksen korruptio - Nälkälakko alkaa eduskuntatalon edessä 1.2 2010 klo 12 "

Poliisi on poistanut Marko Sihvosen paikalta jo muutaman kerran. Vaikka ei ole olemassa mitään lakia jolla rauhanomainen mielenosoitus jonka perustuslaki sallii ja joka ei riko kokoontumislakia, voidaan keskeyttää.

Poliisi on saanu selvästi laittomia käskyjä jostain ja totellut.


Huomenna alkaa Itämeri kokous helsingissä ja Marko Sihvosen*** mukaan sillon poliisi tulee (poliisi ite sanonut tulevansa) ja heittää hänen asuntovaunun mereen koska suomeen tulee Ruotsin kuningas ja Venäjältä Putin.

Suomalaiset ja teidän perustuslaki saa siis siirtyä kahden entisen "herramaa" edustajan takia. Suomi oli ennen noiden alasuudessa ja ei ole enään mutta näköjään sittenki ollaan.

Tässä on videota jossa näkyy pidätys: http://www.youtube.com/watch?v=WHk6FrK2_Qc

Videosta selviää kaikki.


Tulkaa kaikki Suomalaiset rauhanomaiseen mielenosoitukseen, tänään 9.2.2010 seisoskelemaan eduskuntamme eteen, näyttämään että ei me anneta meidän perustuslain tulla poljettavaks jonkun idän ja lännen naapuriherrojen takia. Ja kun itämeri kokous on loppunut, jatketaan tätä korruption vastasta työtämme.

Itseäni huolestutti eniten se että Poliisi joka yleensä vain valvoo lakia, niin tällä kertaa toimi suorana vallan nyrkkinä ja rikkoi itse lakia kun he poisti tuon mielenosottajan tuolta pois, jo toistamiseen. Kaikki talonvaltaajat ja kadunvaltaajat saa mellastaa rauhassa mutta sitten yksi yksinäinen mies kaapataan poliisiautoon 5 poliisin voimin.

Vaikka et olisi Marko Sihvosen kanssa samaa mieltä että korruptio pitää poistaa, niin siinä varmaan olet samaa mieltä että perustuslakia ei saa polkea kenenkään suomalaisen suhteen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikös tää sama ollu meneillään jo joku päivä aiemminkin?

No, mikäs siinä, saahan sitä mieltään ilmaista. Poliisien touhua en tuossa ymmärrä, vaikken kyllä ymmärrä Sihvosen ajatusmaailmaakaan. Mutta millä perusteella nuo poliisit tuota oikein estävät ja jopa käsiksi käymällä poistaa paikalta?

edit. olihan tuossa aloituksessakin juu, että alkanut jo aiemmin ja samaa rataa menee edelleen...
 
Enpä mä ainakaan Sihvosen ajamaa asiaa huonona pidä taikka kiistä etteikö niissä olisi hyvä pointti. Eli kyseessä ei välttämäti ole ymmärryksen taikka uskon puute, vaan epäuskoisuus siihen, että onpiko tuon suuntaisella (yksin eduskuntatalon portailla "nyrkin puiminen" panderollin edessä) toiminnalla yhtään mitään vaikutusta suuntaan taikka toiseen ja eikö tuota tuohon kulutetun aikaa ja energiaa voisi paremminkin käyttää ajaakseen samaa asiaa.

Ja mitä suomen hallituksen korruptoituneisuuteen tulee, niin pikkupoikien leikkiähän tuo on isoon maailmaan verrattuna. Ja juu, en ole sitä mieltä että tuo pitäisi olan kohautuksella ohittaa kenenkään, mutta jos on itsellään asiat niin hyvin, että suurin murheen aihe on suomen eduskunnan korruptoitunoisuus, niin eikös se ole ennemmin juhlan kuin surun aihe silloin?
 
WTF? Mikä muu voisi kiinnostaa enemmän kuin se että oma hallitus kusee silmään, varastaa rahat ja kaltoinkohtelee kansalaista :D?
Onko asiat hyvin silloin jos vain oma valtio kusettaa vai mitä yrität sanoa?

Mitkä olisivat mielestäsi parempai keinoja, mainitse edes yksi joka oikeasti toimii paremmin kuin tekeminen?
Hienoa että edes joku aloittaa tuon! Itse olen sen verran pelkuri etten (kun rahat riittää oikein säästeliäästi eläen ruokaan ja vuokraan) ole valmis uhmaamaan aseistettuja järjestäytyneitä rikollisia...
 
veijari: -Eipä mikään. Tuotahan tuo on suomen hallituksen toiminta on pääpiirteittäin. Sori, en ajatellut tarpeeksi. Onko korruptio siis tuota, silmään kusemista, rahojen varastamista ja kansalaisten kaltoin kohtelua? Mä olin siinä uskossa, että sen ois jonnin moista lahjontaa omien etujen ajamiseen. Mutta eipä tuo nyt ole ensimmäinen kerta kun olen kujalla.

"Mikä muu voisi kiinnostaa enemmän kuin se että oma hallitus kusee silmään, varastaa rahat ja kaltoinkohtelee kansalaista"


En tiedä. En muistaakseni ole sanonutkaan, että mulla olisi ehdotuksia parempiin keinoihin vaikuttaa tässä "korruption vastaisessa taistossa". Tosin, en kuiten ehkä siltikään menisi yksikseni nälkälakkoilemaan edukuntatalon portaille ja odottaisi sille suurta menestystä taikka vaikuttavuutta. Tuohan tieten johtuu siitä, että minäkin suuresti pelkään niitä edukunnassa työskenteleviä aseistettuja järjestäytyneitä rikollisia, eikä suinkaan siitä, että en usko moisen toimminnan vaikuttavuuteen millään tavoin. Jotkut muuten ovat sitä mieltä, että äänestämällä voisi vaikuttaa demokratiassa, lienee ihan utopinen ajatus moinen.

"Mitkä olisivat mielestäsi parempai keinoja, mainitse edes yksi joka oikeasti toimii paremmin kuin tekeminen?
Hienoa että edes joku aloittaa tuon! Itse olen sen verran pelkuri etten (kun rahat riittää oikein säästeliäästi eläen ruokaan ja vuokraan) ole valmis uhmaamaan aseistettuja järjestäytyneitä rikollisia..."
 
veijari: -Eipä mikään. Tuotahan tuo on suomen hallituksen toiminta on pääpiirteittäin. Sori, en ajatellut tarpeeksi. Onko korruptio siis tuota, silmään kusemista, rahojen varastamista ja kansalaisten kaltoin kohtelua? Mä olin siinä uskossa, että sen ois jonnin moista lahjontaa omien etujen ajamiseen. Mutta eipä tuo nyt ole ensimmäinen kerta kun olen kujalla.

Jotkut muuten ovat sitä mieltä, että äänestämällä voisi vaikuttaa demokratiassa, lienee ihan utopinen ajatus moinen.
"

Joo olet oikeassa, kansalaisten kaltoin kohtelu tulee vain siinä sivutuotteena, se ei kuulu korruptioon suoranaisesti(mutta on ongelma silti).
Mutta juurikin tuo rahojen varastaminen ja silmään kuseminen(esim. nuorisosäätiö, ray ja lautakasa) kyllä mielestäni liittyvät korruptioon ihan oikeasti. En sitten tiedä mitä sinun mielestäsi on se että otetaan rahaa muilta väärin perustein kuin korruptiota jos se tehdään "laillisesti".,

Kerroppa ketä pitää äänestää että ihminen saa edes vapauden tehdä mitä lystää niin kauan kuin se ei haittaa tai vaikeuta muiden olemista?
Ja oletko sitä mieltä että jos äänestäminen tuo muutosta, että paras tapa muuttaa asioita on odottaa seuraaviin vaaleihin ja siihen asti antaa toiminnan jatkua vaan silmät kiinni.

PS: Itse mieluiten keskustelisin asiasta niin että esittäisit jotain omia pointteja jos olet erimieltä, tai argumentoisit jotenkin väittämiäni vastaan etkä tyytyisi esittämään tyhmää.
 
veijari: -En tiedä, mutta lupaan itsekkin antaa äänen kyseiselle henkilölle jahka sen keksin. Harmi vain, en usko että pääsisin enää koskaan äänestämään, jos tuo on äänestämisen kriteerinä. Toivon tosin että olisin väärässä.

"Kerroppa ketä pitää äänestää että ihminen saa edes vapauden tehdä mitä lystää niin kauan kuin se ei haittaa tai vaikeuta muiden olemista?"


En tiedä silmät kiiinni odottamisesta, mutta ketäpä nuista urpoista tuolla eduskunnassa voi syyttää muita kuin itseään, naapureitaan, kadulla vastaan käveleviä henkilöitä ja muita suomalaisia, jotka ne urpot on sinne äänestäneet? Tyytymättömyytensä on hyvä tuoda esille, mutta onko eduskuntatalon portailla nälkälakkoillu siihen paras konsti, en oikein usko. Tuotapa tuossa aiemmin yritin ilmaistakin, mutta kummasti tää keskustelu katoaa aina ohi pointin.

"Ja oletko sitä mieltä että jos äänestäminen tuo muutosta, että paras tapa muuttaa asioita on odottaa seuraaviin vaaleihin ja siihen asti antaa toiminnan jatkua vaan silmät kiinni."


Ja mitä tuohon korruptioon tulee, niin johan kerroin mielipiteeni. Eli ei tietenkään se oikein ole, mutta kyllähän nuo lautakasat ym. jutut nyt kuiten on niin sanotusti pisaroita meressä, että en ymmärrä haloota mikä nuista on noussut. Kyllä mun makuun tuolta eduskunnasta löytyis huomattavasti pahempaakin kritisoitavaa kuin nuo, mutta tokihan nuihin on helppo tarttua. Mutta se siittä, ei ole oikea ketju nuita pohtia eikä mulla edes riitä mielenkiinto niistä jutusteluun, jätän sen suosiolla viisaimmille. Ja mitä tyhmän esittämiseen tulee, niin eipä mun tarvi edes esittää, onnistuu esittämättäkin.

"Itse mieluiten keskustelisin asiasta niin että esittäisit jotain omia pointteja jos olet erimieltä, tai argumentoisit jotenkin väittämiäni vastaan etkä tyytyisi esittämään tyhmää."


Mutta se siitä tähän ketjuun, eipä mulla ole tähän mitään annettavaa. Senkun nyt mielipiteeni huuteloin ja siitäkin perkule joutuu vääntään rivitolkulla tekstiä, ettei tule aivan vallan väärinymmärretyksi ja tod. näk. siltikin tulee.
 
Vallankumous.

Eipä se mikään leikin asia ole.

Vallankumoukset on aika brutaaleja...jotenkin luulen, että Trotskilainen maailmanvallankumous ei ole pitkän ajan päässä. Silloin se tapahtuu, kun pankkiirit iskevät sen oman parrun jalkojensa alta.

Dialektisen kehityslain mukaan, ei utopismin ;)

Vaikka suomalainen korruptio on enemmän hyvä-veli järjestelmää, kuin järjestelmällistä kusettamista, mitä esmes. Kiinassa on, niin korruptiota se on silti.

Jaminkin luulisi tietävän: "Kummitukset ja kaikenlaiset hirviöt tulevat esiin aina tietyin väliajoin..." Edesmenneen Kiinan johtajan sanoin. Suomessa ongelma on se, että täällä ei ole tukevaa keskusjohtoa, joka lyö nuijaa pöytään. Millon täällä on edes joku maininnut sanasta korruptio eduskunnassa? Esimerkkinä Kiina, ongelmat tunnustetaan ja tiedetään, niille edes tehdään jotain. Peking edes ärähtää kuuluvasti, eri asia sitten maakuntatasolla ja siitä alespäin... Täällä saatanan aasien maassa mikään muutu, paitsi huonommaksi!
 
Harvinaisen kova jätkä tuo Marko! Tuonne pitäis saada lisää porukkaa osoittamaan mieltä, myös tuota nykyistä maahanmuutopolitiikkaakin vastaan. Astrid Thors sais vaikka ensimmäisenä lähtä kävelemään, mutta ei muutkaan poliitikot syyttömiä ole asiaan...
 
Onpa nuo kansanedustajat munatonta sakkia kun tipsuttelevat vaihvihkaa asuntovaunun ohi. Eivät uskalla käydä juttelemassa herra Sihvosen kanssa. Menisivät isommalla porukalla jos noin pelkäävät :hyper:
 
Back
Ylös Bottom