Yksikin sarja kehittää

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jussi Forsgren. Kuvia:
http://www.pakkotoisto.com/copper/thumbnails.php?album=199

Ei tosin ole 120 kiloinen, mutta oman sarjansa SM joltain vuodelta.

Esimerkki miehen selkäpäivästä, jonka löysin lehdestä:
Joku selkälaite 1x6
Ylätalja 1x6
Kulmasoutu 1x6
Alatalja 1x8
Takaolkapäät 1x10
Selänojennus 2x15

Treenin kesto noin 30min eli aika kompakti. Eikä noita tule kuin yksi treeni per lihasryhmä viikkoon.

Toi on kyllä kuitenkin aika vähän, varsinkin kun tossa ei ole leuanvetoja ja maveakaan. Tarvitsee kyllä tietää rajansa ja osata olla aivan keskittynyt. Alottelija ei saa tolla tuntumaa lihakseen, tai sitten saa paikkansa rikki.
Mutta tosiaan vaihteluhan se avain on. Se on vain jotenkin niin vaikeata hypätä tutusta puurtamisesta aivan uuten treenitapaan.

Mun mielestä noi yhden sarjan ihmeohjelmat, perustuu vain hyvään uskoon, että se toimii. Yleensäkin tollanen isot lihakset pienellä vaivalla ajattelu ei oikein voi onnata. Tuskin kuulantyöntäjäkään työntää vaan sitä kuulaa kolme kertaa viikossa?

Joku vois pistää tänne jonku kuvan jostain 120 kilosesta bodarista, joka on kasvanut mittoihinsa jollain yhden sarjan ohjelmalla.

Ei helvetti, sinä olet kyllä täysin pihalla. Menestystarinoita löytyy tosiaan, jopa suomalaisilta lavoilta asti, mutta ethän sinä jaksa vaivautua ottamaan asioista selvää, vaan heittelet lonkalta asioita kuten yleensä arvon Bodaaja.

Heheh mäkään en ikinä syö kahta palaa ruisleipää. Syy, ensimmäisen leivän jälkeen ei oo enää niin kova nälkä.

Yhden palan jälkeen se on vasta kova nälkä :thumbs:

Onneks ei tarvii dieetillä vetää tuota ruisleipää kovin hirveesti, kun riittävät kuidut saa aika pitkälle jo puurosta ja riisistä. Mulla ainakin kovettaa vatsan aika tehokkaasti ja 2 palaa ei missään nimessä kerralla..

Mun mielestä noi yhden sarjan ihmeohjelmat, perustuu vain hyvään uskoon, että se toimii.

No jos se kasvu tapahtuu uskon voimalla niin väliäkö sillä, kunhan tapatuu :D

Ja tosiaan tollanen failureen vetäminen ei kyllä toimi kauaa, mutta varmasti toimii hyvin.

Tuossa postaamassani linkissäkään ohjelma ei perustunut 1sarja/lihasryhmä vaan 1sarja/liike.

Ei siitä silti mahottomia sarjamääriä lihasryhmälle tule, mutta 1-jakoiselle ohjelmalle aivan normaali määrä.

Esim.

Prässi
Reiden ojennus
Reiden koukistus
Maastaveto
Leuat
Ylätalja
Hauikset
Penkki
Lattiapenkki
Rinnat taljassa
Viparit

Tuossa nyt esim jaloille ja selälle se 9 failuresarjaa viikkoon. Kyllä tolla jerkkua tulee jos vaan syö ja osaa treenata failureen. Mutta mainostinkin tätä alunperin ihan vain mukavana piristyksenä treeniin. Ei tämä toimi mitään puolta vuotta.

Minusta tuo HIT vaikutti ihan kelvolliselta, kun itse kokeilin. Oli vain vaikeuksia malttaa tehdä vain se yksi sarja. Mutta kyllä se siitä, kun tekee vielä lämmittelysarjan aina lisäksi.

Ei kyllä omalla kohalla tule toinen sarja mieleenkään, kun on saanu liikkeen pois alta :D Sen verran on rankkaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom