miten annatas tehä jos on ihan aloitaa salilla käymisen??
Suuntaat aloittelijoiden osiolle ja etit sieltä jonku hyvän 1- tai 2-jakosen ohjelman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten annatas tehä jos on ihan aloitaa salilla käymisen??
Jussi Forsgren. Kuvia:
http://www.pakkotoisto.com/copper/thumbnails.php?album=199
Ei tosin ole 120 kiloinen, mutta oman sarjansa SM joltain vuodelta.
Esimerkki miehen selkäpäivästä, jonka löysin lehdestä:
Joku selkälaite 1x6
Ylätalja 1x6
Kulmasoutu 1x6
Alatalja 1x8
Takaolkapäät 1x10
Selänojennus 2x15
Treenin kesto noin 30min eli aika kompakti. Eikä noita tule kuin yksi treeni per lihasryhmä viikkoon.
Mun mielestä noi yhden sarjan ihmeohjelmat, perustuu vain hyvään uskoon, että se toimii. Yleensäkin tollanen isot lihakset pienellä vaivalla ajattelu ei oikein voi onnata. Tuskin kuulantyöntäjäkään työntää vaan sitä kuulaa kolme kertaa viikossa?
Joku vois pistää tänne jonku kuvan jostain 120 kilosesta bodarista, joka on kasvanut mittoihinsa jollain yhden sarjan ohjelmalla.
Heheh mäkään en ikinä syö kahta palaa ruisleipää. Syy, ensimmäisen leivän jälkeen ei oo enää niin kova nälkä.
Mun mielestä noi yhden sarjan ihmeohjelmat, perustuu vain hyvään uskoon, että se toimii.
Minusta tuo HIT vaikutti ihan kelvolliselta, kun itse kokeilin. Oli vain vaikeuksia malttaa tehdä vain se yksi sarja. Mutta kyllä se siitä, kun tekee vielä lämmittelysarjan aina lisäksi.