Yhteiskuvausmiitti mimmeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Faidra sanoi:
Mä olen tuolloin reissussa, mennään äipän kans Riikaan. :(

Ikävä homma, mutta näin se aina on. Jos on enemmän kuin 2 ihmistä, niin harvoin sopii kaikille. Tosin mä liikun kyllä tampesterin seutuvilla aika-ajoin, joten eiköhän vielä Faidrankin kanssa törmätä ja josko vaikka joku toinen keikka kuvattaisiinkin.

Proggishan on periaatteessa aika pitkä, joten kyllä niitä sopivia aikoja vielä löydetään ;)

Carina sanoi:
:offtopic:
Jos luonnonhelmaa etsitte ja rauhallista paikkaa, niin Lauttasaaresta löytyy myös tosi kivoja vähän maalaismaisemamaisia merenrantapaikkoja. Sopii myös jos kuvataan eri vuodenaikoja...

Joo mä itseasiassa kävin eräät hääpotretit ottamassa Lauttasaaressa, joten parista kohtaa tutut paikat, on vaan mun kohteista hivenen ohi (tre-jkl-lahti) :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mike sanoi:
Faidra, Fättis, Nuppu ja Ärrä. Olisimme tulossa 2.7 sunnuntaina manseen tuon projetin tiimoilta. Sopiiko teille tuo päivä? Jos sopii, niin katsotaan siinä loppuviikosta mikä sää on tuleva. Tarvitsemme hyvän sään siksi päiväksi.

Jos sopii, niin teen meille tätä proggista varten oman osion, missä voidaan jutskaa homma pulkkaan. Eli rajattu alue vain kuvaajille ja teille neljälle.

Ärrä on kotinurkilla tuolloin 2.7. sunnuntaina.
Varataan päivä kalenteriin!

Zone-sarja -42%
Loistavaa... Ärrä mukana, putooko muita pois kuin Faidra ?

Ärrän kanssa on kiva tavata muutoinkin face to face, kun se on jo 'varattu' mun maisema-koivu-vartalo kuvaa varten pitkine hiuksineen :D

Heissan!
Musta ei ole tuota kuvausta tuolla profiili puolella, mutta olisin kyllä innostunut tulemaan projektiin mukaan. Olen Tampereelta ja ihan hyvässä kunnossakin vielä, eikä naamakaan ruma ole;) Tampereella nimittäin asustelen, ja oli tuolla jossain mainittu että pitää olla tampereelta tämä tyttö. Elikä jos vielä tarvitte kuvausmateriaalia niin täällä olis ihan näpsäkkä plikka paikallaan...

Tänks Mike! Ja kiitos luottamuksesta vaikket musta mitään tiedäkään, mutta kohta tiedät ;) eks niin. Ja näin iltasellahan on aikaa itselle, kun täällä koneella vielä käkitään... Täältäkös sitten seuraan tämän homman etenemistä?

Paikkakunnalla oon tuolloin, mutta kunto ei sitten kyllä ole todellakaan hyvä. Eli mahdankohan sopia kuvioon..?

Mä olen näköjään AINA myöhässä :( . Missasin ton naisenkeho-proggiksenkin.. Tämä Tampereen juttu ehti täyttyä, mutta miellelläni olen jatkossa mukana, jos se vain kuvaajille sopii?

TLP sanoi:
Mä voin heti tehdä syksylle, viikolle 38 pienen 'haun' tuolta Kemijärvi-Rovaniemi-Sodankylä suunnalta, itseasiassa Pyhätunturin maisemiin....

Tuo voisi periaatteessa kiinnostaa, kun kotiseudulla kerta liikutaan. No en minä kyllä tosiasiassa enää noilla seuduilla vaikuta, mutta tuleehan siellä käytyä vanhempia kattomassa. Tuohon olis vielä sen verran aikaakin, että ehtis vähän kiristelemään. Pyhän maisemat on kyllä mahtavaa kuvattavaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
TLP sanoi:
Loistavaa... Ärrä mukana, putooko muita pois kuin Faidra ?

Ärrän kanssa on kiva tavata muutoinkin face to face, kun se on jo 'varattu' mun maisema-koivu-vartalo kuvaa varten pitkine hiuksineen :D

Hihii, täällä mä intoo piukassa pienennän peppua ja pidennän hiuksia:D
Heinäkuussa siis!

Kamomilla sanoi:
Tuo voisi periaatteessa kiinnostaa, kun kotiseudulla kerta liikutaan. No en minä kyllä tosiasiassa enää noilla seuduilla vaikuta, mutta tuleehan siellä käytyä vanhempia kattomassa. Tuohon olis vielä sen verran aikaakin, että ehtis vähän kiristelemään. Pyhän maisemat on kyllä mahtavaa kuvattavaa.

Itseasiassa tähän Pyhän proggikseen on jo erään mallin kanssa tehty kontaktit ja aikataulutkin. Tosin ei se pieleen mene vaikka siellä toinenkin henkilö on paikalla. Koskaan nimittäin ei tiedä, mitä esteitä tms. tulee, kun näin pitkälle aikavälille sovittaan jotain.

Vuokraan malleille mökin/muun majoituksen tuohon la-su väliin, joten eiköhän sinne voi mahduttaa useammankin ihmisen voimin. Liika on liikaa kuitenkin, joten sanotaanko, että 2 kuvattavaa on max. yhdelle päivälle.

Itselläni on majoitus jo varattuna Vuostimosta, mutta se on vain pienen matkan päässä tuosta Pyhästä. Sunnuntaina lähdetään siis anivarhain jo liikkeelle ja siinä on sitten päivä aikaa kuvata. Pieni ruokailu väliin yms. ja niin siinähän onkin sitten jo päivä täynnä ja kuvia tukko tuohon 'Body & Nature'-proggikseen.

Mua taas tuolta ei pidä pois millään, jollei nyt aivan hengettömäksi tule heittäydyttyä :eek: :D

Nimim. 'hivenen lapinhullu yksilö'

Oon 2.7. Tampereella ja kalenteri näyttää vapaalta tuon päivän osilta. Lähden 14.pv Maltalle ja Sisiliaan ja palaan Suomeen 25.pv, joten en ole surffailemassa näillä sivuilla sill0in. Että jos tulee jotain informaatiota tämän projektin tiimoilta, niin pistäisitkö Mike vaikka viestiä!??:)

Ärrä, Duracel, Nuppu ja Fättis. Klo 14:00 wolffin pihalle, ei sisälle. Lähdetään siitä kuvaamaan jonnekin. Heittäkää hyvää ideaa mestoista tai kehittäkää huomisen aikana minne mennään. Koitan itsekin kehitellä jotain ajatusta. Kaikki riippuu toki ilmasta, sunnuntaina päätetään sitten missä kuvataan.

Emmah, tule kanssa jos sopii. Samoin uppun voi tulla, kyllä me 6 voidaan ottaa messiin.

Ottakaa semmoista urheilullista toppia ja vaatetta päällenne.

Itse tulen jo lauantaina manseen. Vetäsen treenit wolffilla siinä 13-14 aikaan.

Latest posts

Back
Ylös Bottom