Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei ihan oikeesti, toivoenkin uusia projekteja tulee vielä, sitten nimittäin käännetään auton keula etelää kohti täältä savosta!mizzim sanoi:Kiintoisa projekti, mä vaan taidan olla liian ujo? Tässä taitaa olla jo typyt valittu.. muuten oisin kyselly Merziltä josko mennään samaa kyytiä?:D
MerZi sanoi:Hei ihan oikeesti, toivoenkin uusia projekteja tulee vielä, sitten nimittäin käännetään auton keula etelää kohti täältä savosta!
Että pidetäänpä silmällä tulevia juttuja, josko meillekin jotain käyttöä löytyis.. Tai sit joudutaan vetämään ihan omat kuvaussessiot jossain heinäpeltojen perukoilla. :D
Hienoa, hienoa.. Jään odottelemaan tulevia projekteja!TLP sanoi:Elä MerZi pelkää, että jäisitte paitsioon... kuten Mike sanoi, projekti nro 1 ja 100-varmasti tulee lisää, tässähän on vasta kyse ns. aloittelusta :D
Mä olen tuolloin reissussa, mennään äipän kans Riikaan. :(Mike sanoi:Faidra, Fättis, Nuppu ja Ärrä. Olisimme tulossa 2.7 sunnuntaina manseen tuon projetin tiimoilta. Sopiiko teille tuo päivä?