Yhteiskuvausmiitti mimmeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Bodynetin tiimoilta ollaan tekemässä nyt yhteiskuvaussessiota mimmien kanssa. Eli homman nimi olisi, että kokoonnuttaisiin alustavasti kahden kuvaajan voimin Tre/Hki akselille kuvaamaan ryhmää tyttöjä(erikseen ja pareina) ulkokuvissa julisteiksi.

Nyt olisi mimmeillä saumaa saada itsestään huippuja kuvia ilmaiseksi, tämä edellyttää sopimuksen kirjoittamista, että kuvia saa pitää myynnissä www.bodynet.fi sivustolla.

Olisiko mimmeillä halukkuutta tämmöiseen? Kuvat siis miljöökuvia ulkona kenties jossain soramontulla. Faidran kanssa jo sovimmekin, että kesällä tämmöisiä kuvia otetaan. Kuvissa asusteena bikkaria ja jotain huivia, mikä tuulessa lepattaa. Rohkeimmat mimmit voisivat olla nudena, silloin saisimme todella laadukasta kuvaa.

Eli nyt kaikki Punttimimmikirjassa mukana olleet mimmit, nyt on saumaa uuteen projektiin, mitä kovasti kaivattiin.

Heittäkääpä ajatuksia. Toimisi hyvänä mimmimiittinä muutenkin ja jokainen voisi harjoitella mallintaitojaan.

Haemme myös kokoajan yksittäisiä malleja kuvauksiin bodynettiin. Eli Yhteystiedot löytyvät bodynetin puolelta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mukana! :hyper:. Meikä voi poseerata vaik Nudenakin. Tämmöset projektit on kivoja, tykkään :). Hyvä Maikki! MÄ uskallan kyl luvata ittenä 100% likoon jo täs vaihees, mitä ikinä sit keksittekään - ni oon käytettävissä. Just name it -and I'll do it. ;)

Mike sanoi:
Sanna on luottomimmi, kaikessa mukana aina satasella :D

Hih, mielellänihän minä :)
yes.gif
. Tämmösiin upeisiin projekteihin on mukava lähteä ja on suorastaan kunnia olla mukana
MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(27).gif

Se on sitten sovittu
7.gif

Okei, on vähän oma lehmä ojassakin - näiden kivojen projektien kautta saan esiintymiskokemusta josta on hyötä tässä fitness jutussa, varsinkin vaparissa :D

Mike sanoi:
Möltsy is back. Ens kerralla otat sitten reippaan viskipaukun alle ;)
Mää otan reippaasti pari päivää alle..... :D:kippis1: Mukavan kuuloinen projekti taas kehissä! :)

Ihan milloin vaan vois kyllä tulla kuvattavaks, oli sen verran mukavaa puuhaa :D mutta mietityttää vaan kun oma kroppa ei oo vielä niin treenatun näkönen ja uskoisin että sitä juuri haetaan näihin kuviin :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moi

Eli siis tämä 'toinen kuvaaja' olen minä, kuten tuolla http://www.bodynet.fi/tietoja/ -osiosta voitte lukea.

Me pidämme pääasiassa Miken kanssa hivenen eri alueet, johtuen jo sijoittumisesta tänne Suomen kartalle, mutta tällaisia yhteisproggiksia kehitellään kiihtyvässä tahdissa lisää.

Eli kunhan saadaan sopivaan saumaan Miken kanssa nuo aikataulut sovittua, niin pistetään tarkempaa päivämäärääkin esille.

Ashta sanoi:
Ihan milloin vaan vois kyllä tulla kuvattavaks, oli sen verran mukavaa puuhaa :D mutta mietityttää vaan kun oma kroppa ei oo vielä niin treenatun näkönen ja uskoisin että sitä juuri haetaan näihin kuviin :(

Onhan tässä aikaa kiristellä, kesä ja kärpäset varsinaisesti vasta tulossa.
Tämä kuvaustouhu on sellaista pitkäjänteistä ja jatkuvaa toimintaa, joten jos kunto ei aivan tänään natsaa, niin sehän voi jo hetken päästä olla aivan eri asia.

Mielellään mukana myös tässä projektissa. Viime kerta oli niin hyvä kokemus, että jäi kaipaamaan uusia projekteja. :o)

Niin, muakin kiinnostaa että millasessa kunnossa täytyy olla:D? Ja mihin aikaan tällänen tapahtuisi?

Sen verran voisi lisätä, että vaikka olisi kyse minkälaisesta kuvauksesta tahansa, jossa on tarkoituksena tehdä kuvia myyntiin asti on mallin oltava 18v ikäinen. Sen takia, että me voisimme tuotokset hyödyntää myös www.bodynet.fi sivuston yhteydessä.

Zone-sarja -42%
Olisi todella mageeta tulla kuvauksiin, mutta kunto on vähän niin ja näin... :rolleyes: Mulla ainakin ikä riittäisi, on jopa ehkä liikaakin :lol2:

Tää on taas yks niitä juttuja mikä antaa lisää motivaatiota treenata. :)
Jos sitä joskus itekin olis sellasessa kunnossa, että vois jotain kuvia ottaa.... Tahtoo lisää lihasta!! :whip:

Aika mielenkiintoinen projekti kyllä tulossa, mutta eipä taida tällä tytöllä olla pokkaa tulla mukaan. En pidä itseäni tarpeeksi kuvauksellisena, mutta nostan kyllä hattua kaikille mimmeille, jotka mukaan lähtee. Ootte kyllä tosi rohkeita ja ootte kyllä varmaan aika kotonanne omassa kehossanne. Minä taidan jatkaa vielä itteni kehittämistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos minutkin vielä joskus näkisi tällaisessa projektissa mukana.

Latest posts

Back
Ylös Bottom