yhden punttitreenin max kesto ajallisesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja urpå
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos sitä yhtään on peruskunto kohdillaan, jaksaa sen 90 minuuttia reenata, varsinkin jos palautusksen on 2-3 minuutin luokkaa. 30-60 sek palautukilla vetää itsensä jo aika loppuun 45-60 minuutissa, mutta noin lyhkäsillä palautuksilla ehtii jo ison määrän sarjojakin tuossa ajassa.

Turha sitä kelloa on liikaa tuijotella siellä salilla, 45-90 minuuttia on ihan toimiva treeniaika.

Olen aivan, täysin, absoluuttisen brutaalisti samaa mieltä. Itsellä menee nyt 4-jakoisella 50-60min (joskus jalkatreenissä pikkusen enemmän oksennusta pidätellessä). 2-jakoiselle menikin sitten 60-75min.

2-jakoisella menee n. 2h kun täytyy tän astman kanssa välillä vähän pidentää sarjojen välillä palautusta, varsinkin jos on massa kausi ja isommilla romuilla tehdään. Kesimääräinen palautus väli kuitenkin n. 3-4 min . sarjojen välillä. Jos seuraavat liikkeet teen eri kerroksessa en kyllä juokse kellon perässä vahdaten palautusaikoja.

mulle 2-jakoinen on ollut todellinen pelastus vuosien tahkoamisen jälkeen. Treeni kestää vähemmän aikaa 40-60min, ja on silti huomattavasti kovempaa. Kun liikkeet tekee liikepareina, ei muodostu löysää aikaa ja hiki virtaa. Hyvän ja huonon treenikerran ero ei oo niinkään kiloissa ja toistoissa, vaan intensiteetissä -hyvänä päivänä kiskoo tauotta jumpan jopa 40 minuuuttiin. Huonona päivänä pitää sit vähän puhallella sarjojen väleissä ja aikaa voi mennä se tunti.

Vedän yksjakosta ja mulla treenit kestää helposti sen 1 h 30 min. Tänään satuin oleen tasan viideltä ekat painot kädessä kun kelloa katsoin ja vimosesta päästin irti noin varttia vaille seittemän. Ja teen 60-120 sekunnin palautuksilla, enkä paljoa aikaa hukkaa liikkeiden välissä. Tohon sitten vielä päälle 15-20 minsaa venyttelyä loppuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom