Yhden miehen taistelu kohti parempaa huomista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maree
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nytten käynyt salilla vuoden verran ja hakusessa on ollut voima.
Vuosi tullut syötyä ihan päin persettä. Kiloja on tänä aikana tullut 10 lisää ja ei todellakaan mitään lihasta kuten määrästä jo huomaa.

Nytten olisi tarkoitus kesää kohden dietata ja tiputella painoa. Alkupaino on 84kg ja pituutta löytyy 175cm tavoite olis 14kg pois.

Tarkoitus olisi vaihtaa ohjelma 2-jakoiseen ja se 2x läpi viikossa sarjat vaihdellen 2 viikon välein: 12-15, 8-12 ja 6-8. Onko tämä järkevää ? Sekä onko tälläisestä jaosta mihinkään
1. rinta, olkapäät, ojentajat, vatsat
2. selkä, jalat, hauikset

Jos ei niin parempia jakoja saa ehdottaa.

Ruokiin olen perehtynyt, mutta niitä en jaksa listata tässä. Tarkoitus olisi vetää kumminkin -500kcal päivässä. p/hh/r olevan 30/40/30.

Olen myös tutustunut aloittelijoiden osion threadeihin sekä FAQ, mutta nuo kyseiset jaot eivät vaikuttaneet miellyttäviltä.

Kiitos etukäteen.

Toimii ihan varmasti, kun jätät varsinkin alussa sarjoihin 1-2 toistoa AINA varaa. Ja perusliikkeet kunniaan :thumbs:
Voit myös halutessasi ottaa sarjoja pari viikkoa välillä 2-5, jonka jälkeen voi kokeilla ykkösiäkin jos huvittaa. Muista keventää 4-6 viikon välein.

Etureidet siis 1. treeniin ?
Mä ehdottaisin että

1. rinta, olkapäät, ojentajat, etureidet, vatsa
2. selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, vatsa

Voit sitten itse miettiä missä järjestyksessä tykkäät tehdä nuo treenin sisällä. Mä tein tuolla jaolla pitkin syksyä ja toimi kyllä. Vatsan tein joka treenin loppuun, pari sarjaa suorille, pari vinoille lihaksille.

Mä ehdottaisin että

1. rinta, olkapäät, ojentajat, etureidet, vatsa
2. selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, vatsa

Voit sitten itse miettiä missä järjestyksessä tykkäät tehdä nuo treenin sisällä. Mä tein tuolla jaolla pitkin syksyä ja toimi kyllä. Vatsan tein joka treenin loppuun, pari sarjaa suorille, pari vinoille lihaksille.

Kiitoksia paljon. taidan kokeilla tuota jakoa, jos on todettu toimivaksi jospa vaikka toimis mullakin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom