Yamaha DT125 R kuristaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittynyt
15.2.2008
Viestejä
374
Moro!

Kerrankin näin päin. Löyty tt-jammu, mutta sitä pitäisi hieman kuristaa siihen 15-17kw.

Google ei auttanut, osaisiko joku täällä neuvoa tarkasti miten kuristaminen kävisi ilman, että pyörä leviää palasiksi? Mitä osia, miten asennettan ja mihin :)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eikös noihin löydy ihan valmiita kuristussettejä. Yleensä ollut hotain holkkeja supistamaan imu/pakopuolta. Sellasen merkkikohtaisen valmiin setin jos asentaa niin taitaa päästä helpoimmalla. Ei tarvitse niitä tehoja käydä mittailemaan.
 
prikka putken alkukäyrää pistehitsauksella kii :thumbs: tietty voi kuristaa ilmanputsarista ja laittaa pienemmät suuttimet kaasarii mut toi prikka vois olla helpoin
 
prikka putken alkukäyrää pistehitsauksella kii :thumbs: tietty voi kuristaa ilmanputsarista ja laittaa pienemmät suuttimet kaasarii mut toi prikka vois olla helpoin
Prikka o todettu iha toimivaks ja senhä saa ain pois jos ei tehot enää riitä:kippis1:
 
Alkuperäistä kuristussettiä ei löydy ja enkä netistäkään löydä moisia :S
 
Siis täähän on helpoin temppu ikinä. Teippaat ilmanputsarin kiinni ja pienempää suutinta kehiin. En tiiä tarkalleen mitä tehoksi tulee, mutta luulisi että tolla ainakin meno hyytyy. BTW, se täysteho DT on ihan luuska muutenkin, ettei siihen paljoa vaadita.
 
Jep jep, ei siinä mitään kuristussettejä tarvita, prikkaa vaan putkeen.
Ja kun jammu on niin alitehoinen tosiaan muutenkin, niin saattaisi auttaa pelkästään pakoaukonsäätimen säätäminen ala-asentoon. Alavääntö pysyy, mut yläkierroksilta lähtee tehot.
 
Moro!

Kerrankin näin päin. Löyty tt-jammu, mutta sitä pitäisi hieman kuristaa siihen 15-17kw.

Google ei auttanut, osaisiko joku täällä neuvoa tarkasti miten kuristaminen kävisi ilman, että pyörä leviää palasiksi? Mitä osia, miten asennettan ja mihin :)

Kysyn nyt ihan muuten vaan, miksi ihmeessä alat kuristamaan Dt:tä :eek: Vielä 15-17kw, silti yli kemmun tehot. Imo ei mitn järkee
 
Eikös se ole (melkein) ihan sama paljonko siinä pyörässä on tehoa, kunhan paperissa 11kW. Käytännössä tarttet siis alkuperäisen kuristussarjan ja muutoskatsastat laitteen niille tehoille. Riittää varmaan että lainaat jonkun pyörästä kuristimia muutoskatsastukseen... Omavalmisteisen kuristuksen kanssa on varmasti ongelmia konttorilla ja tarvitset vielä dynopaperitkin.

Lue nuo ensin läpi, voi löytyä vastaus valmiina. Jos ei niin kysymään.

http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=65604
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=70658

Edit. jos sulla on siinä 11kW paperit niin anna palaa vaan.
Edit2. Eikös noissa ole kuristus tehty vaan ottamalla YPVS:n sulake irti? Ainakin jossain laitteessa (derbi gpr ja gilera sc) oli ihan vaan tuo pakoaukon säädin otettu pois käytöstä sulakkeella...
 
Mutsi liikenneopettaja ja faija vanha crossikuski :) Iskän puolesta se saa kulkea nii paljo ku irti saa, rahotukset vaatteisiin yms. lähtee mutsilta kuulemma saman tien jos poliisit bustaa :<
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vanhanen kulkee sitten siitä päivästä lähtien alasti. :D
No ei, sitäpä vaan tässä mietin että kyllähän sitä junnuna viritettiin mopoja salaa porukoilta jne. Kiinnijäämisen riski tommosessa on todella pieni, ja täystehona siitä ajamisesta jopa nauttii ;)
 
Eipä tuosta nyt kyllä kovin helposti voi kiinni jäädä ellei jotain +120 km/h vedä poliisin tutkaan.

Kun ihmisiksi ajelee niin ei kyllä kiinni kovin helposti jää.
 
No jos papereissa lukee se alle 11kw tai what ever.. niin ei niitä poliiseja kiinnosta, ei ne sitä pyörää ala mihkään dynoon raijaa!!:jahas:
Kevarin välityksiähän saa muuttaa niin paljon kuin haluaa.. Eli mitä sit jos ajaa 120km/h?
 
Mutsi liikenneopettaja ja faija vanha crossikuski :) Iskän puolesta se saa kulkea nii paljo ku irti saa, rahotukset vaatteisiin yms. lähtee mutsilta kuulemma saman tien jos poliisit bustaa :<

Et sä kiinni tuu jäämään kevarilla, jos niissä papereissa vaan lukee se 11kW tai alle. Ikinä kuullu kenenkään jäävän kevarilla kiinni mut jotain legendaa, että 2 kotari poikaa olis jääny joskus kiinni. Ei siis mitään pelkoa ja jos sitten pelkäät sitä kiinni jäämistä niin paljon niin sitten sun pitää kuristaa se vehkees alle 11kW tai 11kW eikä mihinkää 15-17kW, koska ei poliisit sitä muuten nää onko viritetty vai ei jos ei dynoon pistä.
 
Vähän offtopiccia ehkä, motot.netin mopopuolellahan liikkui varsinkin aikoinaan paljon huhua transportterista, jonka perässä oli dynokärry. :D
 
Zone-sarja -42%
Vähän offtopiccia ehkä, motot.netin mopopuolellahan liikkui varsinkin aikoinaan paljon huhua transportterista, jonka perässä oli dynokärry. :D

Niin ja sit siel liikkuu nyt jotain huhuja et tänä kesänä tulis "paljon" noita poliisiautoja missä olis dyno. :hyper:
Nappularenkailla ei pystyis dynottaa? Tommosta en oo kuullukkaan mutta varmahan en ole :arvi: Eli ihan mutu pohjalta että pystyy
 
Ainut mikä tulee mieleen tosta nappularenkaasta oli se että se ei pitäisi tarpeeksi hyvin rullien päällä, mutta jotenkin en kyllä usko.
 
Ainut mikä tulee mieleen tosta nappularenkaasta oli se että se ei pitäisi tarpeeksi hyvin rullien päällä, mutta jotenkin en kyllä usko.

Vähä sama homma, mut sitten vois ollakkin kyl hankaluuksia dynottaa jos olis jotkut oikein harvakseen olevat crossirenkaat tai vastaavat.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom