Yövuoron jälkeinen treeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RikHard
  • Aloitettu Aloitettu
Mites muillla vuorotyöläisillä onnistuu treenaaminen yövuoron jälkeen?

Itse teen 12-tunnin yövuoroja pari kertaa viikossa (20-08). Vuoron jälkeen nukkumaan ja ylös joskus 14-16. Treenaamaan kun olen yrittänyt tälläisen vuoron jälkeen mennä, niin treenistä ei ole tullut yhtään mitään. Olo salille mennessä on ihan jees, on lämpönen olo, ihan kun olisi jo valmiiksi lämmitellyt. Mutta treenistä ei tule mitään, rauta ei nouse ja on voimaton/veltto fiilis. Niinpä olen jo vuosia sitten tullut siihen tulokseen että en men salille yövuoroa seuraavana päivänä, kun siitä ei mitään tule. Siis treeni ennen yövuoroa.

mulla on kanssa muutama yövuoro per kuukausi.. kestoltaan ne on 19-07 ja olen yleensä käynyt aina sen ekan (niitä on kolme peräkkäin) jälkeen yleensä voimailemassa heti kun olen herännyt (nukun johonkin 15.00 asti)... yleensä kulkee ihan hyvin! niiden kahden seuraavan jälkeen en yleensä ole käynyt kun silloin rupeaa jo pikkasen tökkimään!

Ei se kulje!

Itse olen tehnyt yövuoroja n. 1 vuoden verran, 4 yötä kerralla.

Kyllä sen huomaa reenatessa että on ollut yön töissä.

Panostaa sitten vapaapäivillä siihen reeniin!

Mulla on 2 yötä 11.00-07.00.Jos saa nukkua 16.00 asti ja sit syö vähäsen ja salille niin kyllä treeni kulkee jotenkin.Tottakai huomaa että on rytmi sekasin,mutta ottaa vaan vähän iisimmin!!

Just yövuorosta tulleena tätä kirjotan:D
Joka kolmas viikko yövuoro ( 22-06 ), ja treeni kulkee silloinkin ihan loistavasti, paljon kiinni luontaisesta rytmistä, mutta myös asenteesta.
Nukun yleensä 7-13 ja sitten n. klo16 treenaamaan, ehtii vähän sitten vielä palautua ennen töitä.

Kesällä kyllä menin yövuorosta suoraankin salille, jotta ehtii rannalle kats.... öö.. siis nukkumaan :D ja rantsusta taas duuniin.... nukuin sitten pilvisinä päivinä;)

Nyt nukkumaan:)

Back
Ylös Bottom