Yöpaikkoja Helsingissä...

Tarkoitus olisi yöpyä 16-18.10. välinen aika (Slayer :rock: !!! ...kelee... saaattaaan!!!) muualla kuin kadulla. Hotellimajoitus olisi tarkoitus saada kahdelle hengelle, mutta mistä? Hintaa ei saisi olla hirveästi, ja mieluusti koht´hyvä sijainti (=lähellä jäähallia). Hotelli Arthur on lähellä rautatieasemaa ja hintakin on vielä siedettävä, mutta kuinka paljon matkaa jäähallille - siis vanhalle, ei Hjallis FM -stadionille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon yöpyny kerran tuolla stadionhostellissa. Loisto paikka. Olin sellasessa 15 vai olikohan se 12 hengen majotus. Ei maksanut juuri mitään, kun oli oma makuupussi mukana. Suosittelen.
Hotelli Arthurissakin on tullu yövyttyä. Ei ollenkaan huono paikka, mutta varmaan stadion olisi parempi, kun näyttää olevan noin lähellä halliakin.

Itsekkin on tullut yövyttyä tuolla stadionhostellissa, 12 hengen ryhmämajoituksessa, ei mikään sviitti mutta hyvin uni tuli :)

Jos sinne Arthuriin haluat mieluummin, niin raitiovaunu menee Arthurin vierestä, ja matkaa on jäähallille noin 10-15 min. Maksaa 1,70€/suunta.

Mikäli on tarvetta makuupaikalle aivan ydinkeskustasta, suosittelen Hostel Mekkaa. Huoneet ovat melko edullisia ottaen huomioon paikan sijainnin. Myös vastaanotto on auki 24h/vrk (toisin kuin Stadion Hostellilla, jossa ovet sulkeutuvat talvisaikaan klo 2), mikä voi olla merkittävä tekijä, jos haluaa keikan jälkeen lähteä vähän hippaamaankin :rock:

Kesällä olin sellaisessa paikassa yötä kuin hostel academica, en suosittele kenellekkään aivan hirvee pulju(ei taida olla auki kuin kesäsin), netistä sai sellaisen kuvan että paikka on hienokin mutta oli kyllä järkky, ihme että suomessa edes on tollasii paikkoja olemassa. Sellainen kuin ava hostel on siisti ja viihtyisä, se on aika lähellä keskustaa ja viikonloppu hinnat on ainakin edullisa 43e/yö 2henkilöltä.

neutraali sanoi:
Kesällä olin sellaisessa paikassa yötä kuin hostel academica, en suosittele kenellekkään aivan hirvee pulju(ei taida olla auki kuin kesäsin), netistä sai sellaisen kuvan että paikka on hienokin mutta oli kyllä järkky, ihme että suomessa edes on tollasii paikkoja olemassa.

Juu ja minä jouduin asumaan tuolla 21,5 neliön yksiössä vuoden. :wall: No olihan se halpa ja konttausmatkan päästä keskustasta mutta takas en menis. Netissä lukee, että on uima-allasta ja punttisalia. Uima-allas on pieni ja täynnä kylmää vettä ja "sali" on huone jossa kävin kerran pyörähtämässä, siis ainoastaan katsomassa, ei siellä treenaamaan pystynyt. Ai niin uima-allasta en koskaan edes nähnyt, koska tuollaista yllä mainittua kuulin muilta asukkailta, en edes viitsinyt vaivautua käydä kurkkaamassa sitä.
Plussaa voi antaa täysin ilmaisesta pesutuvasta jossa oli kunnon linko ja kuivausrummut, miinusta taas varastetuista vaateista fakin opiskelijat ostaisivat omat vaatteensa. Nim. opiskelija joka ostaa vaatteensa.

Joo itsekään en vaivautunut uima-allasta katsomaan koska se huone missä yövyttiin oli jo niin järkky ettei edes allasta kiinnostanut nähdä. Huoneen suihkutilan lattiakin oli jossain iki paskassa ja suihkussa käynti piti hoitaa sillain etttä nakattiin hostellin ylimääräinen pyyhe lattialle jottei silsat yms tarttunut, toisella pyyhkeellä kuivasin itseni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom