Yönälkään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Tuskin olen ainoa joka herää toisinaan yöllä armottomaan nälkään eikä se uni helposti tule takaisin ilman että syö jotain.

Itse en saa unta uudestaan jos söisin jotain rahka/raejuustolinjalla. Kylmä vetinen mössö herättää, samoin kuin joku juotava protsku. Lähiaikoina olen vetänyt läjän leikkelettä riisikakun päällä mutta ei tuo riisikakkukaan varmasti fiksuin mahdollinen vaihtoehto yöllä ole... eikä varmasti mikään prodepatukkakaan.

Mitä jengi syö öisin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus otin makkaraa pienen siivun, sitten varrasleipää, vähän aikaa sitten maitoa ... ja nyt pelkkää vettä. koitan syödä protskupitoista ruokaa ennen nukkumaanmenoa ja toistaseks on toiminu niin ettei tartte enää nousta hotkimaan :D

Joskus otin makkaraa pienen siivun, sitten varrasleipää, vähän aikaa sitten maitoa ... ja nyt pelkkää vettä. koitan syödä protskupitoista ruokaa ennen nukkumaanmenoa ja toistaseks on toiminu niin ettei tartte enää nousta hotkimaan :D

Juu kyllä tuo minullakin toimii eli vedän 1-2 purkkia tonnikalaa + 200g-400g raejuustoa sekaisin illalla ja huuhtelen ne alas piimällä.

Piimä! Hyvä idea. Yleensä vedän kyllä iltapalan ennen nukkumaanmenoa (pari rahkaa) mutta silti se nälkä yllättää yöllä.

ruisleipää,juustoo,broilerifilettä.Huonoina öinä tulee myös vedettyä esim.tähteeksi jäänyttä leivonnaista tai vaimon suklaat...

Mulla on joskus toiminut ihan yksi bansku tai kananmuna. Myös noi mainitut leikkeleet ovat olleet hyvä vaihtis.

Mä sekotan maitoprotskuu mansikamehuun tai vadelmaan ja se sitten yöpöydelle bunkan viereen.

Ei kyllä yöllä pitäisi tulla nälkä jos syö kunnolla pitkin päivää, mutta jos tulee ja on hätä niin protsku drinksu naamariin tai rahka. Noilla selviää ihan hyvin.

Vaniljajugurttia suoraan purkista. Tai sitten esmes riisipiirakan/realia johon polarjuustoa ja kinkkua. Ei mitään mikä vaatii suurempaa vaivannäköä:D

Tuskin olen ainoa joka herää toisinaan yöllä armottomaan nälkään eikä se uni helposti tule takaisin ilman että syö jotain.

Tässä leseseos jota ei varmaan kukaan superhifistelevä bodari pelkää.

Kuidukas Kolmen Viljan Leseseos 350 g

ravintosisältö/per 100g
proteiini 16,6g
hiilari 34,1g (josta kuitua 30,0g)
rasvaa 6,1g

Tosta kun otat normi iltasapuskan sekaan, niin kyllä ainakin kuitua piisaa ja näläkäkin varmaan yöksi paremmin hellittää.

eipä tule syötyä kun syön tarpeeksi noin 1-2 tuntia ennen nukkumaan laittoa.

taskulämmin kebabbi joka on jäänyt muhisemaan pöydälle on hyvää.päissään

kumma kun täällä porukka vältää hiilareita illalla ja sitten vetää yöt läpeensä jogurttia,leipää ym hiilari painotteista?

Mikroon 3dl kulutusmaitoa hetkeksi. Ja uni tulee hetkessä takasin. Kaloreita on 64kcal/1dl joten 192kcal tulee siinä otettua. Kalorit tulee rasvasta ja protusta joka on hyvää yöllä.

Itse en saa unta uudestaan jos söisin jotain rahka/raejuustolinjalla. Kylmä vetinen mössö herättää, samoin kuin joku juotava protsku. Lähiaikoina olen vetänyt läjän leikkelettä riisikakun päällä mutta ei tuo riisikakkukaan varmasti fiksuin mahdollinen vaihtoehto yöllä ole... eikä varmasti mikään prodepatukkakaan.

Mitä jengi syö öisin?

Sama homma mulla,ite herään kans yöllä ja se uni ei tuu uudelleen ilman ruisleipää maido lasin toimiessa kyytipoikana:D

miten nälkä lähtee juomalla?

mulla ei lähde nälkä protun tms. jogurttijuomalla

Sama homma, mikään litku tai litkuntapainen ei kyllä nälkää vie varsinkin kun nälkä on yhtä kova kuin mitä se osaa yöllä olla. Ja myöskin pyrkisin välttämään hillittömiä hiilarimääriä tuohon aikaan...

Kaupassa näin valmiita munakkaita mutta olivat aivan hävyttömän hintaisia (4 euroa tms). Kai se leikkele-/kananmunalinja on melkein toimivin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom