XP: Kansioihin tehdyt muutokset eivät tule näkyviin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja N.D.
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Tällainen aika mitätön, mutta pientä perfektionistia rassaava vaiva on ilmestynyt hiljattain Windows XP:hen. Eli kun olen resurssienhallinnassa ja teen kansioiden sisällä jotain muutoksia (esim. deletoin, nimeän uudelleen, lisään alakansion etc.) niin muutokset kyllä tapahtuvat, mutta eivät tule näkyviin. Kansioon tai tiedostoon ei tapahdu mitään näkyvää muutosta. Muutokset saa kyllä näkyviin "päivittämällä" kansion käymällä esim. yläkansiossa ja palaamalla takaisin.

Haluaisin tietää, mistä tuo johtuu ja mitä sille voi tehdä. Onko muilla esiintynyt samaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla esiintyy ongelmaa yleensä silloin, kun kone on liian kuormitettuna.
Eli sulla saattaa olla liikaa ohjelmia päällä. Myös "päivitä" klikkauksella muutokset tulee näkyviin, ainakin mulla.

Kiitos molemmille vastanneille. Tuo päivittäminen ei siis ole ongelma, vaan mistä tuo alunperin johtuu. No, tarkkaillaan tilannetta. Koitan poistella tarpeettomat sovellukset aluksi taustalta raksuttamasta.

Mulla on tämä sama ongelma yhdessä suuremmassa kansiossa (musat), muuten toimii ja päivittyy normaalisti. Pikkusen ihmetyttää mikä senkin aiheuttaa.

Timba79 sanoi:
Mulla on tämä sama ongelma yhdessä suuremmassa kansiossa (musat), muuten toimii ja päivittyy normaalisti. Pikkusen ihmetyttää mikä senkin aiheuttaa.

Windowsin koodi toimii siten että se ei jatkuvasti käy nuuskimassa mitä kansioissa tapahtuu. Tämä lähinnä sen takia että jatkuva kansioiden valvonta kuormittaisi konetta enemmän ja siten voisi tahmata konetta. Eli tämä ei ole mikään ongelma, windows on vain tehty siten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom