[Xbox360] NHL 13

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lortsu2
  • Aloitettu Aloitettu
Eilisen pelien perusteella tykkään kyl kovasti näistä uudistuksista. Uusi luistelumalli vaatii opettelua, täydestä vauhdista ei noin vaan käännytäkään toiseen suuntaan, eli pakkien on pakko olla hereillä suunnanmuutosten kanssa. En huomannut ainakaan toistaiseksi yhtään toistuvaa maalikikkaa, onetimeritkin vaatii nykyään aika paljon enemmän upotakseen, ja ylipäänsä maalintekopaikkoihin pääseminen on paljon haastavampaa. Annan 652 pistettä 708,5:stä.

Ainakin demossa tuntuu olevan vaikea saada syötöt kiinni. En tiiä sitte onko ne laittanu jonku syötön vastaanotto namikan. Ei vaa tunnu osuvan syötöt ollenkaan kohilleen, tai sit tulee vaa vastustaja ja vie karkin pois sult tekemättä mitään. Varsinaista peliä odotellessa :)

Sitä mä eilen Mikelle manasinki että nää droppinnit on kyllä sellasta kuraa että. Eilen oli yhdessä pelissä meillä sellane jännä taktiikka ku 4-1 karvaus. Eli LW, C, RD ja LD karvaa vastustajan p-pisteiden kohdalla ja meikä RW:nä odottelee siinä keskialueella että koska se vastahyökkäys tulee. Kyllähä se tuli. 6-0 turpaan tais tulla. Vittu että voi olla amatööriä sakkia välillä.

image-450479710.webp

Aivan järjetön lagi versuksessa. Hävisin ekan pelin rankkareilla. Tiimi tehty v

Hienoa, laitahan kutsua :) Huomenna ekat lämmöt hauen ja miken kanssa? Perjantaista eteenpäin olen nhl13 gaybileissä kaverilla koko viikonlopun. Tarkotus vetää yks gm kausi läpi viiden porukalla! Että pääsen sitten kunnolla remmiin vasta maanantaina.

Mikäs tilanne tuossa Pakkiksen jengissä on tällä hetkellä? Mahtuuko vielä mukaan, vaikka varamieheksi. Itselle käyvät kaikki muut pelipaikat paitsi sentteri ja veskari. Sentteri ei sovi, koska oon huono alotuksissa.

Back
Ylös Bottom