Hieno homma että saadaan uutta verta
Ja vastatakseni kysymyksiisi:
Mikki on pakollinen. Jos ostat boksin uutena, tulee siinä paketissa headset valmiina joka on ihan laadukas. Varmaan suurin osa meistä käyttää juurikin sitä muovilirpaketta. Livestä sen verran että se on kuukausimaksullinen. Eli tarvit luottokortin tai sitten kaupasta saa niitä livekortteja, joissa on koodi joka syötetään xboxin käyttöliittymässä. Liven saa muistaakseni kuukauden, 3 kk tai vuoden laskutusvälillä, kuinka vain itselle parhaaksi sopii. Mitä pidemmän ajan ostat sitä halvempi se on. Itse tilasin viimeksi 14kk etukäteen maksettua liveaikaa osoitteesta: http://electronicfirst.com/cheap-xbox-live-codes/12-2-month-xbox-live-gold-2-2/ Tuo on paras tarjous tällä hetkellä liveajasta mihin olen netissä törmännyt, eli suosittelen ehdottomasti hommaamaan tuosta. Koodi tulee sähköpostiin n. 15min kuluttua maksamisesta.
Jos lisäkysymyksiä on niin esitä rohkeasti.
Niin ja uuden slim mallisen xboxinhan saa joko langattomasti tai langallisesti nettiin. Ei muuta kuin piuhat tai langattoman verkon asetukset sisään ja se on siinä. Demo ilmestyy tosiaan ensi tiistaina joten ei muutakun boksi hankintaan ja harjoittelemaan!
- - - Updated - - -
Ninjaedit: Ja tosiaan, voi olla että pelaillaan satunnaisia nhl12 pelejä tässä ennen nhl13 ilmestymistä. Seuraile tarkasti nhl12 ketjua, yleensä siel huudellaan jos jotaki hotsittaa pelailla!
Ja vastatakseni kysymyksiisi:Mikki on pakollinen. Jos ostat boksin uutena, tulee siinä paketissa headset valmiina joka on ihan laadukas. Varmaan suurin osa meistä käyttää juurikin sitä muovilirpaketta. Livestä sen verran että se on kuukausimaksullinen. Eli tarvit luottokortin tai sitten kaupasta saa niitä livekortteja, joissa on koodi joka syötetään xboxin käyttöliittymässä. Liven saa muistaakseni kuukauden, 3 kk tai vuoden laskutusvälillä, kuinka vain itselle parhaaksi sopii. Mitä pidemmän ajan ostat sitä halvempi se on. Itse tilasin viimeksi 14kk etukäteen maksettua liveaikaa osoitteesta: http://electronicfirst.com/cheap-xbox-live-codes/12-2-month-xbox-live-gold-2-2/ Tuo on paras tarjous tällä hetkellä liveajasta mihin olen netissä törmännyt, eli suosittelen ehdottomasti hommaamaan tuosta. Koodi tulee sähköpostiin n. 15min kuluttua maksamisesta.
Jos lisäkysymyksiä on niin esitä rohkeasti.
Niin ja uuden slim mallisen xboxinhan saa joko langattomasti tai langallisesti nettiin. Ei muuta kuin piuhat tai langattoman verkon asetukset sisään ja se on siinä. Demo ilmestyy tosiaan ensi tiistaina joten ei muutakun boksi hankintaan ja harjoittelemaan!
- - - Updated - - -
Ninjaedit: Ja tosiaan, voi olla että pelaillaan satunnaisia nhl12 pelejä tässä ennen nhl13 ilmestymistä. Seuraile tarkasti nhl12 ketjua, yleensä siel huudellaan jos jotaki hotsittaa pelailla!