XBOX One vs. PS4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Se on vain huono asia, jos ne lisäominaisuudet vie koneen tehoja pois peleistä. Esimerkiksi uusin CoD pyörii paremmin PS4:llä kuin XBonella.
Infinity Ward executive producer confirms Call of Duty: Ghosts runs at 1080p on PS4, 720p on Xbox One -- PlayStation Universe

Sen verran osallistun keskusteluun, että tuo uusin CoD on ilmeisesti ryssitty aika huolella uuden sukupolven koneille. Pleikkarillakin ruudunpäivitys yskii. Taitaa X360:llä pyöriä parhaiten, jos on ulkomaisia pelisaitteja uskominen. Toki PS4:lla pyörii sitten 1080p-resolla. Tosin siitä nyt ei ole hirveästi hyötyä, kun tekstuurit ja tekninen toteutus on aika lailla nykyisen sukupolven tasolla.

Itsekin olen siis ainakin näin alkuun ostamassa uuden pleikkarin, mutta en näistä julkkaripeleistä vetäisi vielä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Odotellaan ja katsellaan että mitä tuleman pitää. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jep, vuoden parin päästä laitteiden todellinen suorituskyky tulee vasta paremmin esille. Ja ne parhaimman näköiset pelit ovat jokatapauksessa lähes poikkeuksetta yksinoikeuspelejä.

PS4 tuli tilattua tänään! Kannattaa tilata se ps4+killzone bundle ni saa julkasupäiväks sen. Pelkkä ps4 paketti on myyty loppuun ainakin verkkokaupassa ja toisen erän saapumisesta ei ole tietoa.

^Itse vaihdoin kanssa pari päivää takaperin tilaukseni tuohon Killzone limited edition -pakettiin kun tuli Verkkokaupalta tietoa, ettei minulle riitä ensimmäisestä erästä normikonsolia. Kysyin toki maililla tuota Killzone -paketistakin ja ei tainnut ihan sataprosenttisen varmaa olla sekään. Ja taisi lisäksi sen paketin julkaisu olla vasta kaksi viikkoa varsinaisen konsolin julkkarin jälkeen. Mutta eipä tuohon nyt kuole jos ei aivan ensipäivinä uutta konsolia himaan saa.

helvetti noiden arvostelujen jälkeen en ookkaan enää niin varma että haluan ps4:n. Boxi alko vaikuttaa kiinnostavalta tuon tv-homman takia. osaako joku sanoa, että toimiiko tuo normaalissa antennitaloudessa ja vaatiiko esim. television katsominen yhtäaikaa nettiselaimen kanssa live-tilin ?? Jäi vähän epäselväksi kun ei ole boxin livestä aiempaa kokemusta.. Pleikkarissa ei käsittääkseni ole tätä tv-mahdollisuutta muuten kuin netflix jne, itelle tuo kuulosti helvetin hyvältä. Tuohon vielä kiinni joku langaton näppis niin avot, siinäpä on olkkarin viihdekeskus. Skypekin toimii suoraan kun kamera tulee paketissa aina mukana..

Toki pleikkarillakin saa nettiä varmasti selailtua, mutta kamera pitää ostaa erikseen.. ja Skype appia tuskin ihan heti tulee pleikalle.

Tv-boxi on varmaan kiva lelu johonkin tilulilu hommiin, ps4 sitten siihen pelaamiseen.

Sonyn rauta kuitenkin pikkasen vakuuttavampi eikä tarvi sitten temppuilla microsoftin softan kera, explorer jne.

Niin ja parempi ohjain tietty. (Oma mielipide)

Tv-boxi on varmaan kiva lelu johonkin tilulilu hommiin, ps4 sitten siihen pelaamiseen.

Sonyn rauta kuitenkin pikkasen vakuuttavampi eikä tarvi sitten temppuilla microsoftin softan kera, explorer jne.

Niin ja parempi ohjain tietty. (Oma mielipide)

Väittely ohjaimista alkaa än yy tee NYT!

helvetti noiden arvostelujen jälkeen en ookkaan enää niin varma että haluan ps4:n. Boxi alko vaikuttaa kiinnostavalta tuon tv-homman takia. osaako joku sanoa, että toimiiko tuo normaalissa antennitaloudessa ja vaatiiko esim. television katsominen yhtäaikaa nettiselaimen kanssa live-tilin ?? Jäi vähän epäselväksi kun ei ole boxin livestä aiempaa kokemusta.. Pleikkarissa ei käsittääkseni ole tätä tv-mahdollisuutta muuten kuin netflix jne, itelle tuo kuulosti helvetin hyvältä. Tuohon vielä kiinni joku langaton näppis niin avot, siinäpä on olkkarin viihdekeskus. Skypekin toimii suoraan kun kamera tulee paketissa aina mukana..

Toki pleikkarillakin saa nettiä varmasti selailtua, mutta kamera pitää ostaa erikseen.. ja Skype appia tuskin ihan heti tulee pleikalle.

Noille telkkariominasuuksille ei ehkä kannata painoarvoa aivan valtavasti antaa ainakaan Suomessa. Valtaosa hehkutetuista palveluista ei koskaan rantaudu laillisin keinoin edes Euroopan markkinoille tai jos tulevatkin, ne ovat pahasti rajoitettuja.

Juu ei kyllä kannata noiden tv-ominaisuuksien varaan laskea etenkään nyt julkaisussa.Skypet sun muut toki pelittää ihan normisti

Eipä ole tainnut olla boxin softassa käytännössä mitään häikkää koskaan. Ps3:een saa sen sijaan ajaa uutta firmistä sun muuta paskaa harva se viikko. PS-storekin on kankeudessaan verrattavissa vanhojen dvd-levyjen valikoihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu ei kyllä kannata noiden tv-ominaisuuksien varaan laskea etenkään nyt julkaisussa.Skypet sun muut toki pelittää ihan normisti

Eipä ole tainnut olla boxin softassa käytännössä mitään häikkää koskaan. Ps3:een saa sen sijaan ajaa uutta firmistä sun muuta paskaa harva se viikko. PS-storekin on kankeudessaan verrattavissa vanhojen dvd-levyjen valikoihin.
+1

Olen itse kyllästynyt pleikkariin totaalisesti. Koko ajan pitää olla päivittämässä, jotta edes pystyy esim. Netflixiä käyttämään. Päivitys kestää 10-minuuttia, jonka jälkeen koko laitteen käyttötarvekin menee jo ohi tällaiselle lapsiperheelliselle. Netflixikään ei ole aikoihin toiminut vaikka muilla laitteilla, Win 8 store appia lukuunottamatta, toimii moitteetta. Move-ohjaimet on todella syvältä, eikä vieläkään taida olla mitään järkevää pelitarjontaa noille.

Itse odottelen siis XBoxia seuraavaksi konsolikseni.

Mä oon ymmärtäny, että PS4 hoitelee noi päivitykset itsekseen, ollessaan "lepotilassa". Eli kun alat pelaamaan, niin nyt ei enää tarvitse ensin päivitellä konetta. Loistava uudistus! Ne päivitykset on kyllä v-mäisiä.

+1

Olen itse kyllästynyt pleikkariin totaalisesti. Koko ajan pitää olla päivittämässä,...

Tätä mä olen toitottanut. Totaalista paskaa PS3 konsolilla. Ovat kyllä nyt tehneet muutoksia uuteen, joten toivottavasti saadaan vaihtoehto, jossa KAIKKI päivitykset ajetaan ilman yhtään kyselyä vaikka sitten idle-tilassa.

Itselle tulee PS4. Kaikki pleikat on olleet, joista kolmonen on kyllä ollut suurin pettymys. Tosin on tuo pelaaminen muuttunut myös aikalailla, itse pelaan niin vähän, että päivittämisrumba ottaa todellakin hermoille, kun haluaisi vaan pelata. Online-pelaaminen ei juuri kiinnosta eli periaatteessa riittäisi se, että peli tuotaisiin markkinoille ilman suurempia bugeja ja sitten sitä vaan voisi lätkyttää.

Aika jättiuutisia ainakin omalle kohdalle. Kotaku uutisoi että PSN pelit tulisi myös digitaaliseen myyntiin Amazonin verkkokaupassa :dance:

Vihdoin jotain kilpailua digitaaliselle puolelle. Enemmän tarjouksia ja halvempia hintoja.

Kotaku artikkeli

Jenkkilässä toimii ainoastaan, ainakin aluksi. Mutta toivotaan että tulisi pikaisesti myös vanhalle mantereelle.

PS4:
ei MP3 toistoa
ei DLNA:ta
ei soita CD-levyjä
ei voi kytkeä ulkoista kovoa

PS4: The Ultimate FAQ ? North America ? PlayStation.Blog

Jos nämä harmittavat, niin ei kannata ostaa. Itse olen ostamassa pelikonsolia.

Käytättekö muuten konsoleita esim. musiikin kuunteluun? Itselle se on pelaamista varten, sekä satunnaisesti bluray-soittimena. Siinä kaikki. CD-levyä en oo ikinä edes kokeillu kuunnella PS3:lla, ilmeisesti toimii?

Kyllä se Playstation 4 on ainakin itselläni ainoa oikea valinta. Ei jaksa kiinnostaa nämä Xbonen Windows 8 käyttöjärjestelmä, tv, urheilu, kinect jne. Ja muutenkin PS4 on jonkin verran tehokkaampi ja omasta mielestäni Sonyn yksinoikeudet on aina ollut paljon Microsoftin yksinoikeuksia edellä, kuten se nähtiin tässäkin konsoli sukupolvessa.

Zone-sarja -42%
Pleikkarin raudasta arvostelua
Hardware Test: PlayStation 4 • Articles • Eurogamer.net

The figures sound meaty but the reality is that PlayStation 4 remains fairly discreet throughout general gaming - easily quieter than a launch PS3 overall, but not quite as unobtrusive as the latest PS3 Super Slim model (when its Blu-ray drive is inactive, at least). Only when you run a game and then move to the menus does the system start to kick out some serious heat. We measured 50-degrees Celsius venting from the rear (better out than in, we say) with the casing itself heating up to 45 degrees - that's approaching launch PS3 territory

we've not heard great things about the PlayStation Camera from developers, but the player log-in via facial recognition worked very well while voice commands came in with a 100 per cent accuracy rate based on our brief testing. Logging in, taking screenshots, starting games by name - it all just worked. Right now you can't start the PS4 via voice, but hopefully Sony will add this functionality.

First up, system software updates can run in the background, your machine silently updating without you knowing about it - should you choose. And that's a good thing too, because updating to the 1.5 firmware using the classic "sit there and watch it happen" manner wasn't a great experience. The update took around three minutes to download on a fibre connection, then a further five minutes to actually install.

The new controller feels sublime, to the point where Guerrilla Games felt comfortable enough to completely turn off auto-aim - a bit of a risk based on experience with current-gen controllers, but the DualShock 4 is more than up to the task

Vaikuttaa ihan pätevältä ja melko hiljaiselta highend pelikonsoliksi. Maksimi lämmöntuotoksi mittasivat 140W kun konsoli moniajoi ui:ta ja peliä. Ilmeisesti nuo mittaukset ja arviot on tehty perusfirmiksellä mikä tulee konsolin mukana eikä eilen julkaistulla 1.50 päivityksellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom