XBOX One vs. PS4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tuli tilattua verkkokaupasta PS4. Taitaa saada ekaks päiväks kun ei erikseen mainita, että ekaa erää olisi myyty loppuun kuten monella muulla sivulla? :)

Katos perkele... Pitääköhän tää paikkansa? Laitan samantien tilaukseen, mikäli tulee oikeasti ajoissa kotiin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Otin varuiks postiennakolla, vaikka tuleekin hintaa 4e enemmän. Ei oikeen iskeny noi julkaisupäivän pelit vaan... Assasins Creed lähinnä vaikutti hyvältä, mutta sen ostan korkeintaan käytettynä. Mukaan tuli konsolin lisäksi siis vain Call of Duty ja ennakkotilasin Watch Dogsin, toivottavasti saadaan uusin GTA myös tälle.

Tuli tilattua verkkokaupasta PS4. Taitaa saada ekaks päiväks kun ei erikseen mainita, että ekaa erää olisi myyty loppuun kuten monella muulla sivulla? :)

Itsekin ennakkotilannut tuolta ja kysyin asiasta maililla, että saako julkkariksi. Vastaus oli, että yrittävät saada konsolia maahan useampien toimittajien kautta, mutta varmaa tuo ei ilmeisesti ole, että 29.11. pystyisivät toimittamaan kaikille.

Kävikö kukaan DigiExpoilla testailemassa uusia konsoleita?

Itse olen juuri lähdössä testaamaan. Kaveri sano vaan, että yllättyi kuinka hyvältä pelit näyttää. Molemmat ollaan tuijoteltu youtubesta niitä videoita niin sitten todellisuudessa ne onkin paljon paremman näkösiä. Youtube ei kyllä tee kunniaa pelivideoille 30fps takia ja muutenkin muka HD-laatu on kyllä ihan schaissea.

Itse olen juuri lähdössä testaamaan. Kaveri sano vaan, että yllättyi kuinka hyvältä pelit näyttää. Molemmat ollaan tuijoteltu youtubesta niitä videoita niin sitten todellisuudessa ne onkin paljon paremman näkösiä. Youtube ei kyllä tee kunniaa pelivideoille 30fps takia ja muutenkin muka HD-laatu on kyllä ihan schaissea.

No, miltä uudet koneet vaikutti?

No, miltä uudet koneet vaikutti?
Hyvältä. PS4 uusi ohjain oli kyllä paljon parempi kuin PS3, tuntui paljon jykyvämmältä kädessä ja ohjaus tuntu tarkemmalta. Grafiikka oli kaunista molemmissa koneissa ja frame rate oli sulavaa. I'm impressed.

Zone-sarja -42%
En muista tuliko jo mainittua, mutta itse tulin tuossa jo jokin aika sitten siihen johtopäätökseen, että ainakaan tässä julkaisussa ei kiinnosta kumpikaan niin paljon, että tulisi ostettua. Eli peruin sen PS4 tilauksen.

Mulla menee joka tapauksessa "hetki" oman Steam kirjaston läpikäymiseen (etenkin kun se perkele kasvaa kokoajan :D), joten ehkä ei tarvitse konsolia tällä hetkellä :D

Se olis alle viikko siihen, kun jenkit aloittaa PS4:n betatestauksen ja alle kolme viikkoa siihen, kun me eurooppalaiset saadaan bugivapaa valmis versio. :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PS4 tulee ostettua näillä näkymin varmasti, en ole kuitenkaan ensimmäisten joukossa. Playstation plus oli jo ps3:sella mahtava palvelu ja jos jatkavat samalla tavalla niin maksaminen ei haittaa. Noista peleistä ei kyllä kiinnosta mikään, eli ei mitään kiirettä ostaa.

onkos mitään tietoa että kuinka paljon ps3:n hinta tippuu jouluksi? meinaan että vois ostaa uuden kun ps4 julkaistaan jos se siis alenee se hinta...

onkos mitään tietoa että kuinka paljon ps3:n hinta tippuu jouluksi? meinaan että vois ostaa uuden kun ps4 julkaistaan jos se siis alenee se hinta...

Jokunen aika sitten prisma myi jollain 120€ ps3 jotain pieni kovollista mallia. Varmaan 100€ saa joulun jälkeen, kun tuskin ps3:lle enää kauheasti pelejä julkaistaan. Ekaa xboxiahan gigantti myi 99€, kun 360:nen tuli markkinoille.

Kovasti porukka tuntuu liputtavan ps4:sen puolesta. Onko tuohon joku suuri syy? Lueskelin xbox onen tietoja niin se vaikutti ainakin "paperilla" ihan hyvältä laitteelta.
Itse tosin odotan ainakin vuoden päivät ennenkuin ostan kumpaakaan. Niin tein 360:sen kanssa ja hyvä että odotin. Sen verran oli noita deathringejä noissa ekoissa boxeissa. Kuitenkin vikalista päivittyy sitä mukaan mitä porukka noita laitteita ostaa ja käyttää.

Kovasti porukka tuntuu liputtavan ps4:sen puolesta. Onko tuohon joku suuri syy? Lueskelin xbox onen tietoja niin se vaikutti ainakin "paperilla" ihan hyvältä laitteelta.
Itse tosin odotan ainakin vuoden päivät ennenkuin ostan kumpaakaan. Niin tein 360:sen kanssa ja hyvä että odotin. Sen verran oli noita deathringejä noissa ekoissa boxeissa. Kuitenkin vikalista päivittyy sitä mukaan mitä porukka noita laitteita ostaa ja käyttää.

Itsellä ei ainakaan ole mitään sen kummempaa syytä. Mulla on aina ollut Playstation, niin miksi sitä hyväksi havaittua merkkiä nyt lähteä vaihtamaan.
Vaikka onhan noista next gen-konsoleista PS4 selvästi enemmän nimenomaan pelaamiseen tehty kone.

Vaikka onhan noista next gen-konsoleista PS4 selvästi enemmän nimenomaan pelaamiseen tehty kone.

Mielenkiintoinen argumentti kun molemmille vehkeille tulee pelejä käytännössä yhtä paljon jos nyt ei ihmeitä tapahdu. Boxin lisäominaisuudet on vaan hyvä lisä jos niitä haluaa käyttää.

Mielenkiintoinen argumentti kun molemmille vehkeille tulee pelejä käytännössä yhtä paljon jos nyt ei ihmeitä tapahdu. Boxin lisäominaisuudet on vaan hyvä lisä jos niitä haluaa käyttää.

Se on vain huono asia, jos ne lisäominaisuudet vie koneen tehoja pois peleistä. Esimerkiksi uusin CoD pyörii paremmin PS4:llä kuin XBonella.
Infinity Ward executive producer confirms Call of Duty: Ghosts runs at 1080p on PS4, 720p on Xbox One -- PlayStation Universe

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom