xbox live

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aku-A
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Originally posted by Mike
Osaako kukaan muuten sanoa, miksi toi headsetti ei toimi. En kuule edes muiden mussutusta. Kun koittaa esim voice chattia(mihin en nyt vittu oikeesti menis), niin kone sanoo että voice banned??

Headset pitää olla yhdistettynä siihen palikkaan, joka työnnetään peliohjaimen muistipaikkaan. Tsekkaa kytkentä - onko varmasti pohjassa.

Palikan päällä olevalla painikkeella voidaan kytkeä mikrofoni joko päälle tai pois päältä. Vihreä valo nappulan vieressä tarkoittaa että mikrofoni toimii eli muut kuulevat sinut esim. pelatessa. Punainen valo tarkoittaa, että mikrofoni on mykistetty.

Palikan vasemmassa reunassa on volyymin säätö. Rullaile sitä niin alat kuulemaan muiden puhetta.

Ota kuitenkin huomioon, että suomalaiset ovat ujoa kansaa. Harva mitään juttelee esim. CS:ssä - vaikka niitä kuinka yrittäisi jututtaa.

Sulla on mikki paskana, sama homma täällä ja ei sillä mitään tee, live starter kitin mukana se mikki on sekunda tavaraa =/
nimim: Huomenna Xboxilla pelailemaan :worship:

Originally posted by Juha1
Sulla on mikki paskana, sama homma täällä ja ei sillä mitään tee, live starter kitin mukana se mikki on sekunda tavaraa =/
nimim: Huomenna Xboxilla pelailemaan :worship:

Ei mua se mikki kiinnosta, mua kiinnostaa mitä muut sanovat. Olis kiva jos cyntterissä sais vähän apujakin.

Originally posted by Mike
Ei mua se mikki kiinnosta, mua kiinnostaa mitä muut sanovat. Olis kiva jos cyntterissä sais vähän apujakin.

Aika harva nörtti sinne mitään huhuilee, jossei sua tunne entuudestaan. Eli hiljainen etu on tuosta headsetistä, jos et saa värvättyä kavereita messiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom