xbox live

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aku-A
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Oon käytännöllisesti katsoen kuutamolla näissä yhteyden jaoissa. Mulla on siis käytössä http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=0921407907095

Käsittääkseni tuo on modeemi, eikä pelkkä verkkokortti, tuosta ei saa ulos mitään muuta kuin vain puhelinpiuhan. Miten hoidan nyt tämän tsydeemin?

Originally posted by Juha1
Kyllä kai sinulla verkkokortti löytyy? tai hubi?

Ostin aikaisemmin pari verkkokorttia, maksoi jotain 5,90€, eli olivat sitten niin neekereitä konffia, ettei siitä tullut mitään. Eli mikä neuvoksi, minkä ostan ja niin edespäin?

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/alueet.asp?SubA=81

3Com 3C905CX-TX-M PCI 10/100 Mbit 31Eeroa maksaa

sitten kaapelit jotka väkertää itse mutta nyt puhutaankin korteista:kippis1:

Tuo kortti toimii todella hyvin itsellä melkein samanlainen
Mutta kuitenkin suosittelisin että ostat pari tuollaista ja hubin tulevaisuuden varalle koska hubista on paljon hyötyä kun pistää lanit pystyyn tai jakaa nettiyhteyden monelle koneelle es, Xboxille ja tietokoneelle.
Mutta onnistuu se myös pelkällä verkkokortilla

Ja tarttetko guiden miten saadaan xbox toimimaan laajakaistan kanssa?

Kuules Mike, Otat tuon TW300n ulos koneesta, pakkaat sen ja lompsit Tampereen Mediakulmaan. Annat kortin vaihdossa ja ostat jonku telehellin ulkoisen adsl boxin + halvan verkkokortin. tämän jälkeen kortti koneeseen, piuha adsl boxiin, adsl boxista puhelinpiuha seinään ja xboxista piuha adsl boxiin.

Tämän jälkeen ei tarvi pitää kuin jompaa kumpaa päällä. Eli jos haluu xboxailla, niin ei tartte olla kone päällä ja päin vastoin ;)

Lobo ei onnistu tuolla tavalla, Ainakin itse jouduin vähän xboxin kanssa leikkimään kun tuon tein mutta en ole varma nyt live paketin kanssa, ja kyllä pitäisin tuon vanhan sisäisen adsl modeemin.
ja ostaisin verkkokortin ja hubin, verkkokortin avulla voit pitää konettakin netissä samalla ilman että tarvitsee räpeltää koko ajan. Jos vielä hubin ostat niin saat laittaa vaikka 5 konetta nettiin ilman että yhdestäkään tarvitsee irroittaa piuhaa.

Juha1, kyllä sen teoriassa pitäis tuollakin tavalla toimia, mut luepa se mun aikaisempi postaus. Siinä mä ehdotin verkkokortti+hubi -metodia!

Ok. Eli nyt Miken pitää mennä ostamaan verkkokortti + switchi. Nämä irtoaa alle 50e:llä.

Kaikkien kustannustehokkain ratkaisu!

Pähkinänkuoressa:
- Adsl kortista piuha seinään
- Verkkokorista piuha hubiin / switchiin
-Xboxista piuha hubiin / switchiin
:joulu3:

No prkl mehän ollaan sitten samaa mieltä:worship:

Minä voin sitten postailla tänne ohjeet miten xboxin saa konffailtua toimimaan parhaiten tuolla tavalla, Siinä on muutamia kikkoja joilla saa lisää tehoa jne

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Noniin, eihän se niin vaikeeta ollutkaan :thumbs:
Siihen käy kuulemma myös Sampon ja Nordean Visa electroni

Nyt sitten pystyttämään Pakkiksen omaa servua Liveen.:thumbs:

Ps. Nordean Visa Electron EI TOIMI! Sammon toimii ja oikea Visa ja Mastercard toimii myös.

Ps2. Ku sais vielä itelle Liven.:kuola:

Vikana noissa on se adsl kalleus, kun mulla ei ole kotona tietokonetta, en viitsi pelkästä pleikkarin nettiyhteispeleistä maksaa 50e kuukaudessa.
Luinkohan hesarista että suomessa on maailman kolmanneksi kalleimmat yhteydet, japanissa oli melkein ilmaista.
Soneran mukaan konsoleille hyvä yhteys olisi se 512.
Meni x-box liven ohi, but who cares

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom