xbox live

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aku-A
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

Aku-A

Banned
Omistatteko tai oletteko pelanneet?
Mielestäni se puhe juttu on aika turha koska kuuluu niin epäselvästi eikä ainakaan tuntematon porukka siihen mitään juttele.
Mitä pelejä teillä on?

Onko itelläs toi Live?
Mä ajattelin, että pyytäisin pukilta lahjaksi tota, mutta saa nähdä tuoko.
Kyllähän toi puhe-juttu on ihan hyvä, jos pelaa vaikka kavereiden kanssa.
Live-peliksi vois hommata Halo2:sen.

Nyt meni koko joulu pilalle. Luin Konsolinetistä, että Liven vuosi/kuukausimaksuja ei voi suorittaa Nordean Visa Electronilla, eikä mulla muuta korttia sitten olekkaan:( . Sammon Visa Electron kortti pitäis hommata, koska se on vielä tässä iässä ilmainen, mutta senkin toimivuus Livessä tuntuu hieman epävarmalta.
Ja sitten noi MasterCardit ja kunnon Visat on maksullisia, eikä niitä Liven takia viitsisi joka vuosi maksaa.

Tietääkö kukaan tuleeko niitä maksulipukkeita tohon koska?

Joo on nyt tullu muutama päivä hakattua tuota project gotham racing 2:sta (aivan loistava peli) livessä, siinähän tuli pari kuukautta ilmaista live aikaa.

Yllättävän hyvin pelittää muuten elisan 512 kaapelimotukka yhteydelläkin, lagia esiintyy tosi harvoin. Hostaamaan kyllä tolla on turha ruveta koska kaista on toiseen suuntaan muistaakseni vain 128kpbs. Jossain välis pitää hakea gigantista se live paketti niin saa sen vuoden peliajan huomattavasti halvemmalla ja kaupan päälle headsetin ja ne pari demopeliä...

Gamertagina onpi mana77

Eiks sen ekan vuoden saa ilmaseks?
Oon pelannu motogp:tä ja rainbow sixiä, ne on molemmat ihan hyviä pelejä.

jep siinä tulee vuosi peliaikaa mukana joten tulee huomattavasti halvemmaksi ostaa se paketti kun jatkaa kahden kuukauden live trialia ,ostaa se headset erikseen (25€) ja maksaa livestä 7 euroo kuussa.

Joo jossain välis pitäis hommata motogp2 ja ehkä counter strike. Jos ajopeleistä tykkää toi pgr2 on pakko ostos...

Onko luottokortti edelleen pakollinen vai käykö esim. nordean tai sampon visa electron mitä olen kuullut, niiiiin :)

Luottokortti on Live-palvelun starttaamisessa "pakollinen" vaikka olis vuodeksi tai kahdeksi kuukaudeksi ilmaista peliaikaa.

Luottokortin tiedot syötetään palvelua avattaessa sisään jo valmiiksi - tästä ei synny kuitenkaan mitään laskua ennenkuin ilmaisaika on ohi. Luottokortin tiedot ovat pakolliset, jotta Live-palvelu saadaan avattua.

Näin alkuvaiheessa luottokortteina käyvät normaalit visa, eurocard/mastercard jne. Muita maksusysteemeitä on kuitenkin odotettavissa (mm. Visa Electron).

Prepaid-tyyppinen maksaminen on huhujen mukaan tulossa piakkoin, sitä ilmeisesti demotaan parhaillaan USA:ssa. Jos toimii niin tulee varmasti Suomeen hetimiten.

Jos et omista omaa luottokorttia niin ainahan voi kysäistä "lainaan" esim. äidin korttia. Tiedot pitää vaan syöttää palveluun ja sitten sopia maksusysteemit muorin kanssa erikseen.

Huomioitavaa on kuitenkin se, että kun olet kerran syöttänyt jotkut luottokorttitiedot masiinaan niin tarvitset alkuperäiset luottokorttitiedot myös silloin kun haluat vaihtaa tilalle uuden luottokortin tiedot (esim. jos aluksi lainaat äidin luottokorttia ja myöhemmin hankit oman).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by Ironbutt

Huomioitavaa on kuitenkin se, että kun olet kerran syöttänyt jotkut luottokorttitiedot masiinaan niin tarvitset alkuperäiset luottokorttitiedot myös silloin kun haluat vaihtaa tilalle uuden luottokortin tiedot (esim. jos aluksi lainaat äidin luottokorttia ja myöhemmin hankit oman).

joo... live accountin muutoksia varten tarvii muistaakseni syöttää luottokortin neljä viimeistä numeroa...

Kuinkahan paljon tossa olis lagia, kun meillä kolme konetta jakaa kaistan? Luultavasti niin paljon ettei pysty pelaamaan?

Mä en sais lainata mun porukoitten luottokortteja, koska ne pelkää, että Microsoft vie meidän rahat. :D

Live on loistawa

Live on aivan loistawa palvelu. Allekirjoittaneelta löytyy seuraavat Live-pelit ja gamertagihan oli Kovis.

- Midnight Club 2
- Midtown Madness 3
- Ghost Recon
- NHL2K3

Ei muuta kuin Pakkislaiset gamertageja tulemaan. Olis ihan kiva saada asiallista peliseuraa.

Mun gamertag: Ironbutti

Jees, eli sain eräältä ihanalta ihmiseltä liven vuodeksi ilmaiseksi, kiitos vain ;)

Counter strike kiinnostaa enemmän kuin paljon, sitä tossa olen yksinpelinä offline hakannut ja pakko se live on laittaa toimintaa.

Mites tuo käytännössä toimii? Alla on Soneran 1024/512 adsl ja koneessa Telewellin IA 300 kortti.

Ok!
Helpoimmalla pääset ku ostat ulkoisen adsl boxin ja isket siihen kiinni rj45:lla xboxin, sekä tietskan, töpseli seinään ja menoks!

Mutta voithan toki ostaa myös hubin / switchin (maksaa 20e). Sit oman koneen verkkokortista rj45 hubiin. Xboxista rj45 hubiin. Telehellin kortista piuha seinään ja sitä rataa pelailemaan.

Tällöin joudut pitään aina konetta päällä ku livetät. Siks ulkoinen olisi parempi.

Soneran DHCP -Palvelin jakaa ip:t automatic, joten ei tarvi kummempia konffailla.

Sitten on vielä sellainen mahdollisuus, että jaat verkkoyhteyden koneeltasi toisen verkkokortin avulla. Aika monella on jemmassa vanhoja ethernet-verkkokortteja ja sen lisäksi tarvitset vain ristiinkytketyn verkkopiuhan. Sen jälkeen kortti vaan koneeseen ja piuha kiinni. Sitten jaat vain nettiyhteytesi lokaalin yhteytesi kanssa (XBoxiin). Ok, jos löydät jostain halvalla hubin niin hommaa sellainen, selviät helpommalla. Jos on samanlainen tilanne kuin allekirjoittaneella että vanhaa rompetta on nurkat täynnä niin tämä on kaikkein edullisin tapa (siis jos kortti löytyy entuudestaan).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom