Xbox live-peliseuraa

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
slc72

Huomenna pitäisi Gigantista saada GOW halvemmalla. Sitten parin harjoitussession jälkeen CO-OP kiinnostaa :)

Myykö kaikki puljut tota live-aikaa muuten samaan hintaan, että voinko kävellä mihin vaan anttilaan tjsp. ja ostaa vähän täydennystä että pääsee matsaamaan taas?

Pistetään pientä päivitystä muuttuneen gamer tagin takia uusi on L0B0 xFINx
syy muutokseen jatkuva potkiminen suomi servuilta jenkiksi epäiltynä :D

pitihän se ostaa vuosi lisää liveaikaa, vois joku päivä mättää gowia tai vegasia moninpelissä, jos demottelis noita tänään vähän livessä.

Miks mistään ei saatan saa vähempää ku ton vuoden tota aikaa?! :curs: Alkaa oikeesti vituttaa... Mitää luottokorttiakaa omista ni ei MS:ltä saa ostettua. Ku en todellakaa aio alkaa maksaa mitään 65e vuodesta liveaikaa, josta puolet menee sitten hukkaan.

Miks mistään ei saatan saa vähempää ku ton vuoden tota aikaa?! :curs: Alkaa oikeesti vituttaa... Mitää luottokorttiakaa omista ni ei MS:ltä saa ostettua. Ku en todellakaa aio alkaa maksaa mitään 65e vuodesta liveaikaa, josta puolet menee sitten hukkaan.

3kk kortteja on myös saatavilla.

Onkos muuten vanhaan xboxiin enää saatavilla Live-kortteja? Yritin nettikaupoista katella mutta eipä tullut pahemmin vastaan.

Todella hyvä xbox-live sivusto löytyy osoitteesta www.livegamers.info (en tiedä saako täällä mainostaa muita sivustoja, jos ei poistakaa viesti). :piis:

Sivustolta löydätte kaikki suomalaiset livepelaajat sekä klaanit, sivusto järjestää myös turnauksia. :thumbs:

Ite tulee pelailtua uudella boksilla PES6 ja Vegasia, tulevaisuudessa PES8 sekä Halo3:sta. Nyt alkoi kolmas vai jopa neljäs vuosi liven parissa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla on live gold kortti 1month. Mutta miten saan toimimaan. Ku valittaa jostain mun sähköpostiosoitteesta. Laitoin siihen oman sähköpostiosoitteen. Miksei toimi?

Ps. Burnout revenge aivan satanan kova peli. tosin grafiikat vois olla paremmat.

Nyt menee perkele hermot!!

Microsoft mainostaa xbox livea maailman helpoimpana asiana: "Juu tarviit vaan nopean yhteyden, modeemin ja jonkun piuhan /langattoman yhteyden. Loggaat sisään ja nauti.".

No perkele kun ei toimi! Olin ostamassa sen langattoman adapterin, mutta en halunnut ostaa langatonta modeemia tietokoneeseen, kun juuri olen ostanut suht uuden langallisen. Ostin sitten 20m piuhan että yltää talon toisesta päästä xboxiin, mutta kas: Network adapter disconnected.

Soitan sitten asiakaspalveluun että mitäs vittua? Siellä sitten virolainen ämmä sönköttää että "kiitos soitosta ja hyvä päivä. Kerro nimi". Ei muuten osannut auttaa yhtään, ei ole kuulemma kuullut ikinä TeleWell- merkkisestä modeemista joten xbox ei kuulemma tue sitä. Nyt sitten soittamaan paikalliselle laajakaistan tarjoajalle ja selvittämään virolaisen väitettä. Siellä taas asiakaspalvelu on ruuhkautunut joten piti jättää yhteystiedot että he ottaisivat yhteyttä. Eipä ole mitään kuulunut...

Tahdon vain perkele imuroida muutaman pienen modin Oblivioniin että pääsisi pelaamaan toden teolla, mutta ei niin ei!

Tiesin että olisi pitänyt ostaa Oblivionista pc-versio, mutta halusin xboxillekin jotain käyttöä. Enpä osta kyllä enää vittu mitään koko kuppaiseen paskaan. Pitäköön kermapersevehkeensä jolle mun modeemi on liian alkeellinen. Vittu.

No perkele kun ei toimi! Olin ostamassa sen langattoman adapterin, mutta en halunnut ostaa langatonta modeemia tietokoneeseen, kun juuri olen ostanut suht uuden langallisen. Ostin sitten 20m piuhan että yltää talon toisesta päästä xboxiin, mutta kas: Network adapter disconnected.

Miten tuo langattoman adapterin mainitseminen liittyy koko asiaa jos et sitä ostanut??
Kokeile nyt toimivaksi todetulla piuhalla ja portilla, eli nappaa PC:stä se kaapeli ja tunge boxiin... jos vieläkin valittaa niin sitten voi olla jotain hämärää boxin päässä mutta testaa nyt ensin kunnolla.

Miten tuo langattoman adapterin mainitseminen liittyy koko asiaa jos et sitä ostanut??
Kokeile nyt toimivaksi todetulla piuhalla ja portilla, eli nappaa PC:stä se kaapeli ja tunge boxiin... jos vieläkin valittaa niin sitten voi olla jotain hämärää boxin päässä mutta testaa nyt ensin kunnolla.
Kunhan selvitin taustoja.

Ongelmakin ratkesi: Piti sittenkin ostaa uusi modeemi missä osa porteista on sillattuja.

Kokeillaan täältä... Haluttaisiin haastaa joku pieni teami GRAW2:ssa. Onnko täällä pelaajia laisinkaan?

Mä voisin saada tiimin kasaan, tosin mun lisäksi siinä olisi kaikki muut Englantilaisia, mutta eipä se kai haittaa.

Viimeaikoina on tosin väännetty pelkästään CoD4:sta, mutta eiköhän sieltä muutama kaveri innostuisi GRAW2:kin taas vääntämään. Hiukan varmaan jouduttaisiin treenaamaan ensin...

Milloin teillä olisi matsiin kiinnostusta ja kuinka isoilla joukkueilla olisi tarkoitus vääntää?

Meikäläisen xbox gamertag: vohvelirauta

Viimeksi tullut väännettyä huolella:

Left 4 Dead (+ loput valven pelit)
CoD World at War
GoW 2
Medal of Honor Airborne
Battlefieldit

Erityisesti Left 4 Dead innokkaat voi lisätä listoilleen niin Co-Op kuin Versus mielessä. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom