Xbox live-peliseuraa

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Call of Duty 3 ois myös aika varteenotettava peli. Siinä voi olla max. 24 pelaajaa samaan aikaan ja moninpeli toimii todella paljon paremmin kuin esim. COD2:ssa silloin kun se julkaistiin. Mä olen aika monta matsia COD3:sta pelannut ja lagia tms. ei ole vielä esiintynyt lainkaan.

Siinä on vissiin vähän muutettu tuota host systeemiä, eli sen sijaan, että yksi pelaaja olisi koko porukan host, nyt "kuorma" jaetaan pelissä mukana olevien kesken.

Toinen erittäin tyhmä kysymys. Paljonko tämä live pelaaminen maksaa? ja onko mahdollista liittää xbox360 ADSL:n ja pelata sitä kautta?

Toinen erittäin tyhmä kysymys. Paljonko tämä live pelaaminen maksaa? ja onko mahdollista liittää xbox360 ADSL:n ja pelata sitä kautta?

Olikohan se 59€ vuodessa... jotain sen suuntaista ainakin. On mahdollista kytkeä ADSL:ään (niin mullakin on). Nopeus pitää olla vähintään 256, mutta eiköhän se ole kaikissa ADSL liittymissä nykyään ainakin tuon verran.

edit: ainakin muistelen, että se olis mulla 59€, kun maksaa sen koko vuoden kerralla. kuukausimaksuisena tulee varmaan vähän kalliimaksi.

Pulla saattais innostua GOW:ista livessä, jos sitä joku vähän houkuttelis. Itse asiassa munkin pitäis varmaan vihdoin kokeilla tuota GOWia ylipäätään... se on vaan niin hirrrmuisen pelottava! :lol2:

Sit kun Viva Piñata ilmestyy, niin alkaaks joku vaihtelee mun kaa piñatoja liven kautta? ;)

3pinatas.png

Pulla saattais innostua GOW:ista livessä, jos sitä joku vähän houkuttelis. Itse asiassa munkin pitäis varmaan vihdoin kokeilla tuota GOWia ylipäätään... se on vaan niin hirrrmuisen pelottava! :lol2:

Sit kun Viva Piñata ilmestyy, niin alkaaks joku vaihtelee mun kaa piñatoja liven kautta? ;)

images

GOW:in moninpeliin pääsee todella helposti sisään. Siinä kun kentät ovat pieniä niin toimintaa ei tarvitse "metsästää" + pelin kontrollit ovat yksinkertaiset, joten pelaaminen on helppoakin :)

Mä olen avovaimolta vähän tiedustellut, että kiinnostaako sitä tuo Pinata hässäkkä, jos se sen haluaa niin ehkä te voitte sitten vaihdella niitä "ötököitä" ;)

Suosittelen itsekken massa123:lle XBOX360. Parhaat verkko-ominaisuudet ja hinta-laatusuhde kohdillaan. Kipin kapin hakemaan NHL bundle :D

Aika hauska feature oli verkkokaupan bundlessa: pelikotelon sisällä luki, että peli ei ole suomenkielinen eikä siinä ole SM-liigaa. Olisi ehkä voinut lukea jossain paketissa tämä tieto:D Itse kyllä sen tiesin, mutta kaikki ei tiedä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Koska joku tulee mun kanssa pelaamaan GOW :itku:

Koska joku tulee mun kanssa pelaamaan GOW :itku:

Mä hyväksyin just sun kaveripyynnön (ainakin oletan, että se oli sulta ;) ), muutkin voi laittaa jos peliseuraa haluaa :)

mun gamertag on tosiaan MTM1977 ja pelejä löytyy joka lähtöön ;)

Viimeaikoina en ole kovin paljon liveen kerinnyt, mutta kohta pitäisi työkiireet helpottaa niin sitten ehtii pelaamaankin paremmin.

Niin ja mä kuulun myös sellaiseen yli 25 vuotiaille tarkoitettuun "Live klaaniin" (oon itseasiassa osa "henkilökuntaa", eli modena forumilla yms), jos sellainen kiinnostaa niin laittakaa viestiä. Ikää pitää tosiaan olla yli 25... niin ja tällä hetkellä olen porukan ainut Suomalainen, muut ovat pääosin UK/USA alueelta, joitakin jäseniä myös muista Euroopan maista. Eli peleissä kommunikointi tapahtuu Englanniksi.

Mä hyväksyin just sun kaveripyynnön (ainakin oletan, että se oli sulta ;) ), muutkin voi laittaa jos peliseuraa haluaa :)

mun gamertag on tosiaan MTM1977 ja pelejä löytyy joka lähtöön ;)

Viimeaikoina en ole kovin paljon liveen kerinnyt, mutta kohta pitäisi työkiireet helpottaa niin sitten ehtii pelaamaankin paremmin.

Niin ja mä kuulun myös sellaiseen yli 25 vuotiaille tarkoitettuun "Live klaaniin" (oon itseasiassa osa "henkilökuntaa", eli modena forumilla yms), jos sellainen kiinnostaa niin laittakaa viestiä. Ikää pitää tosiaan olla yli 25... niin ja tällä hetkellä olen porukan ainut Suomalainen, muut ovat pääosin UK/USA alueelta, joitakin jäseniä myös muista Euroopan maista. Eli peleissä kommunikointi tapahtuu Englanniksi.

Minäpä se olin kun lisäsi, peliseuran toivossa. :kippis1:

Itellä gamertagina siis Fl4m3s (näin muille) että kanssa vaan lisäämään niin saadaanhan pelejä pystyyn :)
Klaaniin ei valitettavasti ole ikää :/ Jees mutta nyt GOWin kimppuun! Pakko reenata tota moninpeliä ettei ihan kokoaikaa vietäis.

Klaaniin ei valitettavasti ole ikää :/ Jees mutta nyt GOWin kimppuun! Pakko reenata tota moninpeliä ettei ihan kokoaikaa vietäis.

No, ei se "alaikäisyys" kuitenkaan estä meidän kanssa pelaamasta. Eli jos ei haittaa Englanniksi kommunikointi, niin voin laitella kutsua peleihin, jos satut olemaan online samaan aikaan kuin meidän porukkaa. Niin ja muutenkin voidaan toki pelailla, GOW:ssa voisi ainakin vähän co-oppia kokeilla tms...

No, ei se "alaikäisyys" kuitenkaan estä meidän kanssa pelaamasta. Eli jos ei haittaa Englanniksi kommunikointi, niin voin laitella kutsua peleihin, jos satut olemaan online samaan aikaan kuin meidän porukkaa. Niin ja muutenkin voidaan toki pelailla, GOW:ssa voisi ainakin vähän co-oppia kokeilla tms...

Selvä :) Kyllähän se enkku ihan mukavasti tuntuu sujuvan..
Tuo GOWin co-op on tosi jees livessä, on fiilistä kun voi mikin kautta mesota kaverille samalla ku vyöryttää locusteja.

Mikäs haukifileen gamertagi muuten on?

Selvä :) Kyllähän se enkku ihan mukavasti tuntuu sujuvan..
Tuo GOWin co-op on tosi jees livessä, on fiilistä kun voi mikin kautta mesota kaverille samalla ku vyöryttää locusteja.

Mikäs haukifileen gamertagi muuten on?

Sehän on yllätys,yllätys, Haukifile.;)

Kauheita gamescoreja porukalla täällä :eek: Ite kituuttaa jollai 400... Pitänee varmaa OSTAA niitä ;)

Kauheita gamescoreja porukalla täällä :eek: Ite kituuttaa jollai 400... Pitänee varmaa OSTAA niitä ;)

Eipä noilla mitään tee... Mä voin myydä sulle muutaman ;)

pakkohan tuo GOW oli hommata, kun porukka sitä niin kovasti hehkutti.
Jospa nyt tulisi boxille käyttöä, kun se on yli puoli vuotta pölyttynyt kaapissa.

Livessä lienee jo loppunut boxin oston yhteydessä ostamani aika 1v:n aika :(

Suositut

Back
Ylös Bottom